Ja dus nu is het allemaal mij schuld ofzo? Wat kan ze daar zelf aan doen dan? Ik ben geen sexguru ofzoquote:Op dinsdag 23 april 2019 23:17 schreef Ferdii het volgende:
Er kan een kinderhoofdje doorheen, dus tenzij jij een champignon ter grote van een vuist hebt zou ik mij over te strak geen zorgen maken.
Eerder over ontspanning en niet nat genoeg
ik ben het er niet mee eens dat t altijd maar gelijk past. Ik heb ook eens een dikke piemel niet in 1 keer kunnen hebben hoor en ik ben niet de enige. Je vagina heeft het soms nodig wat opgerekt te worden als een piemel dikker is dan je gewend bent. Vagina's hebben ook gwn verschillende mate van strakheid zonder dat het komt door aanspannen ( want anders zouden ze met elke piemel moeite hebben of ga je ervan uit dat het dan standaard half aangespannen staat ofzoiets?) en mannen voelen ook verschil kwa strakheid bij verschillende vrouwenquote:Op dinsdag 23 april 2019 22:04 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Buiten lichamelijke afwijkingen past het gewoon. Dat is echt ook de medische consensus.
Hou maar op. Sommige mensen hier denken dat er 1 standaardmaat vagina bestaat en dat iedere variatie die je daarop als man ervaart komt door te slappe of te gespannen bekkenbodemspieren. Dat sommige vrouwen een krappe en andere een ruime vagina hebben krijg je er niet in.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:06 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik ben het er niet mee eens dat t altijd maar gelijk past. Ik heb ook eens een dikke piemel niet in 1 keer kunnen hebben hoor en ik ben niet de enige. Je vagina heeft het soms nodig wat opgerekt te worden als een piemel dikker is dan je gewend bent. Vagina's hebben ook gwn verschillende mate van strakheid zonder dat het komt door aanspannen ( want anders zouden ze met elke piemel moeite hebben of ga je ervan uit dat het dan standaard half aangespannen staat ofzoiets?) en mannen voelen ook verschil kwa strakheid bij verschillende vrouwen
Leuk; krijg je er niet inquote:Op woensdag 24 april 2019 12:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hou maar op. Sommige mensen hier denken dat er 1 standaardmaat vagina bestaat en dat iedere variatie die je daarop als man ervaart komt door te slappe of te gespannen bekkenbodemspieren. Dat sommige vrouwen een krappe en andere een ruime vagina hebben krijg je er niet in.
Als een vrouw slechte seks heeft gehad ligt dat natuurlijk aan de man. Die heeft haar dan niet goed opgewonden of heeft een kleine. Dat de vrouw in kwestie een losse kut heeft waar een basketbal in kan behoort nooit tot de mogelijkheden.
Gelachenquote:Op dinsdag 23 april 2019 14:27 schreef Vinniiee het volgende:
Tenzij je een been of arm naar binnen probeert te duwen, heeft de lengte van je lichaam weinig met penetratie te maken.
Was ze wel nat? Was ze gespannen?
Je hoort mij niet zeggen dat er geen verschillen zijn.quote:Op woensdag 24 april 2019 12:06 schreef madeliefff het volgende:
ik ben het er niet mee eens dat t altijd maar gelijk past. Ik heb ook eens een dikke piemel niet in 1 keer kunnen hebben hoor en ik ben niet de enige. Je vagina heeft het soms nodig wat opgerekt te worden als een piemel dikker is dan je gewend bent. Vagina's hebben ook gwn verschillende mate van strakheid zonder dat het komt door aanspannen ( want anders zouden ze met elke piemel moeite hebben of ga je ervan uit dat het dan standaard half aangespannen staat ofzoiets?) en mannen voelen ook verschil kwa strakheid bij verschillende vrouwen
Maar hoeveel kleiner waren die dan tov je lul. En gingen die wel gemakkelijk? Voelde het alsof er nog ruimte was?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Roces18 het volgende:
Nee allemaal kleiner maar wel verschillende groottes. Gewoon elke keer een stapje groter . Ik doe erg mijn best want sex vind ik belangrijk in een relatie maar hier raak ik zwaar gefrustreerd van.
Ja inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2019 12:47 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hou maar op. Sommige mensen hier denken dat er 1 standaardmaat vagina bestaat en dat iedere variatie die je daarop als man ervaart komt door te slappe of te gespannen bekkenbodemspieren. Dat sommige vrouwen een krappe en andere een ruime vagina hebben krijg je er niet in.
Als een vrouw slechte seks heeft gehad ligt dat natuurlijk aan de man. Die heeft haar dan niet goed opgewonden of heeft een kleine. Dat de vrouw in kwestie een losse kut heeft waar een basketbal in kan behoort nooit tot de mogelijkheden.
Voor je vriendin lijkt het mij ook frusterend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:59 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee allemaal kleiner maar wel verschillende groottes. Gewoon elke keer een stapje groter . Ik doe erg mijn best want sex vind ik belangrijk in een relatie maar hier raak ik zwaar gefrustreerd van.
Mijn eerste kind was 9 pond en 56 cm, geloof niet dat jij daar overheen gaat?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Naja dat is een beetje mijn angst. Want heb wel vaker gehoord dat ik vrij groot geschapen ben.
Daar heeft je lichaam 9 maanden de tijd voor gehad om op voor te bereiden inclusief verweking en aanpassing bekken. En zelfs dan is ie er niet op 5 minuten uitgevallen neem ik aan? Tijdens de bevalling komen er massa's stofjes vrij om je daar ook bij te helpen en vaak moet alsnog geknipt worden.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:09 schreef Crabapple het volgende:
Mijn eerste kind was 9 pond en 56 cm, geloof niet dat jij daar overheen gaat?
Ik geef alleen aan dmv een voorbeeld dat de schede flink kan oprekken,dus dat met een juiste ( en prettige) aanpak zijn formaat geen probleem hoeft te zijn. Dat zal zeker wat tijd kosten, maar zonder penetratie kun je ook lekker vrijen en beiden een climax bereiken.quote:Op zondag 5 mei 2019 21:18 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Daar heeft je lichaam 9 maanden de tijd voor gehad om op voor te bereiden inclusief verweking en aanpassing bekken. En zelfs dan is ie er niet op 5 minuten uitgevallen neem ik aan? Tijdens de bevalling komen er massa's stofjes vrij om je daar ook bij te helpen en vaak moet alsnog geknipt worden.
Veel kan. Heeeeeel veel kan! Het heeft soms gewoon wat tijd nodig.
Nee die reacties hier dan van zogenaamde experts die een bevalling vergelijken met een lulquote:Op zondag 5 mei 2019 23:30 schreef Solid-Snake het volgende:
Weer zo’n “Heb ik een te grote lul?” topic
2 verschillende dingen die wel van dezelfde schede gebruik maken. Voel je vooral niet aangevallen op je formaat, daar ligt het niet aanquote:Op maandag 6 mei 2019 02:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Nee die reacties hier dan van zogenaamde experts die een bevalling vergelijken met een lulzijn toch 2 heel andere dingen.
voorbereiding op een bevalling is wel iet andersquote:Op maandag 6 mei 2019 10:35 schreef Crabapple het volgende:
[..]
2 verschillende dingen die wel van dezelfde schede gebruik maken. Voel je vooral niet aangevallen op je formaat, daar ligt het niet aan
Hier wel. Vraag me af hoe ze dat bereiken want vind ik erg knap.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef verbijstering het volgende:
[..]
voorbereiding op een bevalling is wel iet andersdan die op een vrijpartij of begin je ook met weeën tot je 10cm ontsluiting hebt?
Ontspanning en je veilig voelen is het grote toverwoord.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:45 schreef verbijstering het volgende:
[..]
voorbereiding op een bevalling is wel iet andersdan die op een vrijpartij of begin je ook met weeën tot je 10cm ontsluiting hebt?
Zie boven. Succesquote:Op maandag 6 mei 2019 10:47 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Hier wel. Vraag me af hoe ze dat bereiken want vind ik erg knap.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop