Vraag het aan de lesbische bovenburen die ik in Duitsland had. Die konden rustig 6 uur lang keiharde seks hebbenquote:
Weinig inderdaad. Is er een intrinsiek verschil in libido is dat wat mij betreft op den duur ook een geschikte reden om een relatie te verbreken. Het komt van twee kanten en zin maken kan absoluut maar is ook niet iedere keer een reëele optie.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:53 schreef Vinniiee het volgende:
Je kunt weinig doen als je hem al duidelijk hebt gemaakt dat je er niet altijd zin in hebt.
Dit is een normale reactie hoor. Geen zin is geen zin. Ik ga ervan uit dat hij dat na een keer zeggen wel snapt.quote:
Idd een fleshlightquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:00 schreef Themeparktommy het volgende:
Jesus... als hij niet genoeg heeft aan 5 a 6 keer per week, dan moet je maar een pop voor hem kopen...
Er is geen aanleiding om iemand gelijk achterlijk te noemen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:00 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Dit is een normale reactie hoor. Geen zin is geen zin. Ik ga ervan uit dat hij dat na een keer zeggen wel snapt.
Het was dan ook een vraag.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is geen aanleiding om iemand gelijk achterlijk te noemen.
Hij geeft aan de ene kant altijd aan dat hij alleen seks met me wil als ik ook zin heb en dat ik geen zin hoef te maken etc. Maar als het er op aan komt dan is ie wel de hele ochtend teleurgesteld en humeurig omdat ik geen zin heb. Ik heb nu al duidelijk aangegeven dat ik 9/10 keer geen zin heb in de ochtend en best af en toe zin kan maken, maar wanneer hij een vriendin wil die elke ochtend en avond wil, hij niet bij mij moet zijn.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Weinig inderdaad. Is er een intrinsiek verschil in libido is dat wat mij betreft op den duur ook een geschikte reden om een relatie te verbreken. Het komt van twee kanten en zin maken kan absoluut maar is ook niet iedere keer een reëele optie.
Wanneer iemand chagrijnig wordt omdat hij na een nachtelijke sessie er 's morgens niet gelijk altijd weer op mag klimmen mag eerst eens volwassen worden
Er zijn toch maar 2 mogenlijkheden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:57 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wat valt daar niet aan te begrijpen?
Maar jullie zijn dan de hele ochtend bij elkaar?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:15 schreef XLN het volgende:
[..]
Hij geeft aan de ene kant altijd aan dat hij alleen seks met me wil als ik ook zin heb en dat ik geen zin hoef te maken etc. Maar als het er op aan komt dan is ie wel de hele ochtend teleurgesteld en humeurig omdat ik geen zin heb. Ik heb nu al duidelijk aangegeven dat ik 9/10 keer geen zin heb in de ochtend en best af en toe zin kan maken, maar wanneer hij een vriendin wil die elke ochtend en avond wil, hij niet bij mij moet zijn.
Wat moet jij een simpel leven leiden...quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:19 schreef hoechst het volgende:
[..]
Er zijn toch maar 2 mogenlijkheden.
1* neuken
2* niet neuken
Heeerlijk!!quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Wat moet jij een simpel leven leiden...
Ja, bijvoorbeeld in het weekend of op een doordeweekse dag als we allebei de ochtend vrij hebben.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:20 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Maar jullie zijn dan de hele ochtend bij elkaar?
Volgens mij een stier...quote:
En gewoon tegen hem zeggen dat ie niet zo kinderachtig moet doen? Hij heeft zelf ook twee handjes. Jullie seks is alleen maar gericht op neuken? Of is alleen klaarkomen zonder neuken ook goed?quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:28 schreef XLN het volgende:
[..]
Ja, bijvoorbeeld in het weekend of op een doordeweekse dag als we allebei de ochtend vrij hebben.
Na het lezen van zulke posts realiseer ik me dat ik eigenlijk toch wel heel erg blij ben met mezelf.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:19 schreef hoechst het volgende:
[..]
Er zijn toch maar 2 mogenlijkheden.
1* neuken
2* niet neuken
Onze seks is zeker niet alleen gericht op neuken. Klaarkomen zonder neuken is ook goed. Hij zegt ook geen zin te hebben in seks in het algemeen, maar specifiek in seks met mij.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:31 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
En gewoon tegen hem zeggen dat ie niet zo kinderachtig moet doen? Hij heeft zelf ook twee handjes. Jullie seks is alleen maar gericht op neuken? Of is alleen klaarkomen zonder neuken ook goed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |