De behandeling is willekeurig.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:32 schreef CoolGuy het volgende:
Nog geen, maar ik heb ook pas op 30 maart de aangifte gedaan, dus ik ben voorlopig nog niet aan de beurt vermoed ik zomaar
Hoort er bij die sport dan ook hoeveel je terug zou moeten keijgen dan wel betalen, of komt daar ook een apart topic voor
Hier net zo .. benieuwd wanneer jij hem krijgt!quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:48 schreef Renesite het volgende:
Ik nog niet! En 1 maart even na 12 ingediend
!
Hier hetzelfde, op mijn overheid wordt bij mij verwezen naar de aanslag van 20 april, maar die heb ik dus ook nog niet. We gaan het zien!quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef Dipstaart het volgende:
Nog geen bericht. Maar als ik op mijn overheid naar mijn geregistreerd inkomen ga staat er dit: Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting die u rond 18 april 2019 hebt ontvangen.
Dus ben benieuwd.
Staat er bij mij ook. En als ik naar het verleden kijken zie ik dat er de jaren ervoor 10 dagen na die melding het bericht met de aanslag ook daadwerkelijk in mijn berichtenbox zat. Ik verwacht m dus begin komende week.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef Dipstaart het volgende:
Nog geen bericht. Maar als ik op mijn overheid naar mijn geregistreerd inkomen ga staat er dit: Dit inkomen heeft de Belastingdienst geregistreerd op basis van uw definitieve aanslag inkomstenbelasting die u rond 18 april 2019 hebt ontvangen.
Dus ben benieuwd.
Handige tip! Heb net gekeken en bij mijn vrouw staat een datum van 20 april. Bij de mijne nog niks. Toch vreemd aangezien ik gezamenlijk aangifte heb gedaan.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:08 schreef Dipstaart het volgende:
Dus ben benieuwd.
Dat maakt niet uit. Ondanks gezamenlijk aangifte doen blijven de aangiftes persoonlijk en worden ze niet tegelijk verwerkt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 00:39 schreef lichtknopje het volgende:
[..]
Handige tip! Heb net gekeken en bij mijn vrouw staat een datum van 20 april. Bij de mijne nog niks. Toch vreemd aangezien ik gezamenlijk aangifte heb gedaan.
Is lezen van je post echt zo moeilijk?quote:Op donderdag 25 april 2019 10:30 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Dagtekening 30 april ook. Wanneer krijg je dan geld?
Zo werkt het niet. Het gaat wat meer random bij de Belastingdienst.quote:Op maandag 29 april 2019 22:11 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik verwacht het begin mei binnen te hebben aangezien ik het begin maart heb gedaan.
Klootzakkenquote:Op maandag 29 april 2019 22:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zo werkt het niet. Het gaat wat meer random bij de Belastingdienst.
2 keer dagtekening 30 april hier, pas 1 keer geld.quote:Op maandag 29 april 2019 23:37 schreef Baklapper het volgende:
Geld staat al op de rekening. Wel heel snel dit jaar.
Dagtekening is 30 april.
Hm, gaat dus niet elk jaar op... we wachten het maar rustig afquote:Op donderdag 25 april 2019 11:26 schreef DuW2 het volgende:
[..]
Staat er bij mij ook. En als ik naar het verleden kijken zie ik dat er de jaren ervoor 10 dagen na die melding het bericht met de aanslag ook daadwerkelijk in mijn berichtenbox zat. Ik verwacht m dus begin komende week.
Hier ook via mijn belastingdienst zichtbaar, maar nog geen pdf of aanslag in te zien. Hier 27 april verzend/aanmaakdatum. Benieuwd wanneer het komtquote:Op dinsdag 30 april 2019 11:54 schreef noord8 het volgende:
Hier in huis 4 personen aangifte gedaan op 1 maart en allen bericht op 26 april via mijn belastingdienst dat er een aanslag of definitieve aanslag per post verzonden is. De aanslag zelf is nog niet in te zien. Maar ik vermoed dagtekening tussen 1 en 4 mei
Mijn belastingdienst geeft het volgende aan:quote:Op dinsdag 30 april 2019 14:18 schreef knny het volgende:
[..]
Hier ook via mijn belastingdienst zichtbaar, maar nog geen pdf of aanslag in te zien. Hier 27 april verzend/aanmaakdatum. Benieuwd wanneer het komt
Aangifte: 1 maartquote:Op dinsdag 30 april 2019 12:33 schreef Neo_ het volgende:
Aangifte: 1 maart
Dagtekening brief: 30 april
Uitbetaling: centjes al binnen vandaag! 30-4!
quote:Op dinsdag 30 april 2019 15:32 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Hier ook niet.
Aangifte: 1 maart
Dagtekening brief: 30 april
Uitbetaling: centjes nog niet binnen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |