Ik vind dat zelf wel een goed idee. Wat vinden de anderen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:59 schreef Em31 het volgende:
Ik kan me herinneren dat sommige mensen vorig jaar nog niet alles wilden zien van de staging van andere landen, dus foto’s en filmpjes enzo. Is dat nog steeds het geval? Want dan kunnen we misschien afspreken om de foto’s in spoilers zetten.
Komt dit uit tweets? En zo ja van wie, dan kan ik even eea retweetrn op esf account.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:08 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze komen allemaal uit instagram. Maar misschien dat sommige artiesten dubbel posten op twitter en instagram?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Komt dit uit tweets? En zo ja van wie, dan kan ik even eea retweetrn op esf account.
Maar tot hoe ver? Foto's van de outfits, foto's van props, foto's van LED scherm? Hoe weinig wil je weten?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf wel een goed idee. Wat vinden de anderen?
Ik volg alle repetities maar probeer foto's en video's zoveel mogelijk te vermijden, zodat ik op de avonden zelf nog verrast ga worden. NL is een ander verhaal, daarvan wil ik alles weten en zien.
Ja maar dat laatste is dus het lastigste.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik vind dat zelf wel een goed idee. Wat vinden de anderen?
Ik volg alle repetities maar probeer foto's en video's zoveel mogelijk te vermijden, zodat ik op de avonden zelf nog verrast ga worden. NL is een ander verhaal, daarvan wil ik alles weten en zien.
Ik ben zwakquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:21 schreef Momo... het volgende:
[..]
Maar tot hoe ver? Foto's van de outfits, foto's van props, foto's van LED scherm? Hoe weinig wil je weten?
En wat als mensen posten in tekst bv: land x heeft een auto op het podium
Mij maakt het trouwens niet uit
Thanks. Anders moeten ook alle repetitiefilmpjes in de aparte landentopics in spoilers en dat wordt wel echt een ding dan.quote:
Jullie Mods zijn gewoon luiquote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks. Anders moeten ook alle repetitiefilmpjes in de aparte landentopics in spoilers en dat wordt wel echt een ding dan.![]()
Nee niet zwak hoor want ik begrijp het wel.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:26 schreef grazz het volgende:
[..]
Ik ben zwak, waarschijnlijk ga ik ze toch wel checken, want stel een artiest draagt een vreselijke scheurjurk dan wil ik het toch wel ff checken en kunnen meeposten
Alle repetitiebeelden en foto's gewoon zonder spoiler toen ook. Zie hier het prachtige pamperpakje.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:33 schreef Em31 het volgende:
Ik vind het primaIk dacht ik vraag het toch even
want kon me ook niet herinneren wat we vorig jaar deden.
Ja, wat vind je er allemaal van? Repetities beginnen morgen. Ook zo gespannen?quote:
Prima!quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat laatste is dus het lastigste.Van NL alle beelden willen zien maar van de rest niet wordt lastig denk ik. Dan moeten mods er een week lang tijdens de repetities elke minuut bij zijn om evt snel iets te wijzigen.
Volgens mij kwamen in dit Rehearsal topic alle jaren gewoon echt alle beelden en filmpjes voorbij. Want men post mee met de streams. Ik stel voor dat we dat nu weer doen, denk dat het niet te doen is anders. Alles in spoilers is echt geen gezicht. Tis een en al foto en filmpjes straks een week lang.
Oké? Iedereen akkoord? Tis echt geen doen anders. Sorry. Iemand die echt NIKS wil zien of tegenkomen kan beter de komende week internet uitlaten of sowieso het rehearsaltopic links laten liggen. Maar ook in de landentopics komen gewoon filmpjes van repetities..
Ja echt he. Maar des te groter het verrassingselement morgenquote:Op vrijdag 3 mei 2019 14:16 schreef aarontje112 het volgende:
Ken nie meer wachten!! Bewonderenswaardig ook dat er haast niks is uitgelekt
Fijn overzichtjequote:Op vrijdag 3 mei 2019 11:36 schreef Greys het volgende:
Even voor het gemak, morgen de repetities van:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |