quote:
Ja dat begrijp ik...quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze steken beetje de draak met dialecten.
Mogen ze je of kijken ze je met de nek aan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blijf toch die buitenstaander die er nu maar aantal keer per jaar is.
Kom er al erg lang en heb prima verhouding met de mensen daar, blijf uiteraard een buitenlander.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen ze je of kijken ze je met de nek aan?
Maaar je spreekt gewoon Duits met ze tochquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kom er al erg lang en heb prima verhouding met de mensen daar, blijf uiteraard een buitenlander.
NL verstaan ze daar echt niet meer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maaar je spreekt gewoon Duit met ze toch
quote:
Ja ? Ik ben er niet zo mee bezig.. Heb nog wel wat tonnetjes uitstaan.. maar hoe dat gaat ..quote:
Ik regel wel een dieptekasje maar de manier waarop je ongelofelijk een oor aan genaaid wordt met pensioen dat is nog niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja ? Ik ben er niet zo mee bezig.. Heb nog wel wat tonnetjes uitstaan.. maar hoe dat gaat ..
Ik wacht tot ik er weer een frisse blik op kan werpen sig...quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik regel wel een dieptekasje maar de manier waarop je ongelofelijk een oor aan genaaid wordt met pensioen dat is nog niet echt duidelijk.
Slecht zien is zwaar klote maar over dingen nadenken gaat beter danquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik er weer een frisse blik op kan werpen sig...
Ja misschien wel... maar gaat gewoon nu niet goed met mn zicht en dat overstemd mn andere gedachten ..quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Slecht zien is zwaar klote maar over dingen nadenken gaat beter dan
Slecht zien heb ik wel wat ervaring mee, helemaal niks meer lijkt me wel erg lastig ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien wel... maar gaat gewoon nu niet goed met mn zicht en dat overstemd mn andere gedachten ..
Het wordt kut als je met een bril niet beter meer kunt zien ...quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Slecht zien heb ik wel wat ervaring mee, helemaal niks meer lijkt me wel erg lastig ja.
THC helpt bij staar maar ben geen doctor.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:23 schreef chufi het volgende:
Maar goed .. door.. kan nog lezen en typen
Mijn bril is op het randje van wat nog kan voor rijbewijs en/of Taxi examen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het wordt kut als je met een bril niet beter meer kunt zien ...
cdb heb ik welquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
THC helpt bij staar maar ben geen doctor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |