Red mequote:Op maandag 22 april 2019 23:37 schreef Quotidien het volgende:
Deze slowchat is nog steeds even kut zie ik.
Jij bent de ergste eruitquote:Op maandag 22 april 2019 23:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Red me
Breng me weg van deze wereld
Laat de mensen maar praten over mijn
Oké Gewoon Zosk Hoorquote:
Thanksquote:
Je moet nu van je aftrappen anders is de provocatie niet gelukt, snap het danquote:
Oh sorry okéquote:Op maandag 22 april 2019 23:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je moet nu van je aftrappen anders is de provocatie niet gelukt, snap het dan
Soms is ze een beetje een taart die te lang in de oven gestaan heeft en dan vergeet ze te bijten.quote:Op maandag 22 april 2019 23:40 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je moet nu van je aftrappen anders is de provocatie niet gelukt, snap het dan
Zou je die taart nog eten?quote:Op maandag 22 april 2019 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soms is ze een beetje een taart die te lang in de oven gestaan heeft en dan vergeet ze te bijten.
Matigjesquote:Op maandag 22 april 2019 23:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh sorry oké
EjjjEeehh wat moet jij dan, je kent mij nie, jij weet niet wie ik ben gvd
Woon je aan een ongure winkelstraat dan?quote:Op maandag 22 april 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
Kwart voor twaalf en iemand loopt met een steekkarretje vol lawaaimakende shit door een galmende winkelstraat heen.
Sterf eens joh.
Roep dat gewoon ipv dat hier op te schrijvenquote:Op maandag 22 april 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
Kwart voor twaalf en iemand loopt met een steekkarretje vol lawaaimakende shit door een galmende winkelstraat heen.
Sterf eens joh.
Ik woon in de hoofdstraat van de binnenstad. Toplocatie als je van draaiorgels houdt.quote:Op maandag 22 april 2019 23:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woon je aan een ongure winkelstraat dan?
Ik voelde 'm ook niet neequote:
Die muziek maakt mij agressiefquote:Op maandag 22 april 2019 23:44 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik woon in de hoofdstraat van de binnenstad. Toplocatie als je van draaiorgels houdt.
Jij gaat om half 2 je huis verbouwen, stel je eens niet zo aanquote:Op maandag 22 april 2019 23:43 schreef Myrr het volgende:
Sterf eens joh.
Ga toch niet uit het raam staan schreeuwen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roep dat gewoon ipv dat hier op te schrijven
Ik ben meer van de oesters, olijven, artisjokken, krab, oude kaas <---- dat is ze, knoflook, harde mediterrane worstjes en zo, geen taart.quote:
Een kast in elkaar zetten maakt geen geluid hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij gaat om half 2 je huis verbouwen, stel je eens niet zo aan
Haha nouquote:Op maandag 22 april 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ga toch niet uit het raam staan schreeuwen.
Ah helderquote:Op maandag 22 april 2019 23:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben meer van de oesters, olijven, artisjokken, krab, oude kaas <---- dat is ze, knoflook, harde mediterrane worstjes en zo, geen taart.
Zou echt maatregelen nemen, binnen een dag oplossen ook.quote:Op maandag 22 april 2019 23:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die muziek maakt mij agressief
Mijn punt blijft staanquote:Op maandag 22 april 2019 23:46 schreef Myrr het volgende:
[..]
Een kast in elkaar zetten maakt geen geluid hoor.
Ja geloof het of niet maar ik ben echt geen tokkie. Ben gewoon een beschaafd en opgevoed mens.quote:
Verbouw je dan het orgel?quote:Op maandag 22 april 2019 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou echt maatregelen nemen, binnen een dag oplossen ook.
Ik geloof dit, ik vind je een menselijk sieraad wel.quote:Op maandag 22 april 2019 23:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja geloof het of niet maar ik ben echt geen tokkie. Ben gewoon een beschaafd en opgevoed mens.
Hoe ver zou je gaan dan, naast je beklag kan je weinig beschaafds doen als zo’n man daar per se op die plek er een slinger aan wil gevenquote:Op maandag 22 april 2019 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe maar ik los het op.
Natuurlijk geloof ik dat snoepjequote:Op maandag 22 april 2019 23:48 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja geloof het of niet maar ik ben echt geen tokkie. Ben gewoon een beschaafd en opgevoed mens.
Zo feistyquote:Op maandag 22 april 2019 23:53 schreef Myrr het volgende:
[..]
Niemand heeft er last van dus je kan mijn punani kussen met je punt.
Is goedquote:Op maandag 22 april 2019 23:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zullen we lepeltje-lepeltje gaan liggen
Hard geworden, ga doorquote:
Ik wacht gewoon op je haast je nietquote:Op maandag 22 april 2019 23:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is goed
Maar ik moet eerst even voor mijn vierde win-op-rij gaan met randoms haha
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon op je haast je niet
Ongeveer zo [______]quote:
quote:
Ik ben 22 keer verhuisd en ik heb maar een keer kutburen gehad, viel ook niet mee te praten, chloor in zijn vijver, iedere dag wat glas voor zijn auto, samen met mijn meisje yoghurt en urine in de latex in zijn schuur geflikkerd, mailtjes voor erotische bestellingen naar zijn werkmail, toch nog die ene mail even doorgezet naar zijn vrouw, zijn ouders gebeld dat het niet zo goed met hem ging op seksueel vlak, ik ben best een verschrikkelijke naarling eigenlijk maar heeey ga gewoon een blokje om als je me dwars zit....misschien toch wel de narcist die Chloro ziet.quote:Op maandag 22 april 2019 23:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe ver zou je gaan dan, naast je beklag kan je weinig beschaafds doen als zo’n man daar per se op die plek er een slinger aan wil geven
Ik heb net 2 uur geslapen omdat ik hoofdpijn had, daarna voelde ik me nog slechter echt kutquote:
Watquote:
Lol wat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben 22 keer verhuisd en ik heb maar een keer kutburen gehad, viel ook niet mee te praten, chloor in zijn vijver, iedere dag wat glas voor zijn auto, samen met mijn meisje yoghurt en urine in de latex in zijn schuur geflikkerd, mailtjes voor erotische bestellingen naar zijn werkmail, toch nog die ene mail even doorgezet naar zijn vrouw, zijn ouders gebeld dat het niet zo goed met hem ging op seksueel vlak, ik ben best een verschrikkelijke naarling eigenlijk maar heeey ga gewoon een blokje om als je me dwars zit....misschien toch wel de narcist die Chloro ziet.
Veel waar ik me voor schaam wel en dan zeg ik de helft nog niet
Onaantrekkelijk wel een te zichtbare clitquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:01 schreef Le_Professeur het volgende:
Al kan UitStraling zich dan niet aftrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |