Goed dat je het er bij zet...quote:
Je lijkt op sterk op iemand wie ik een warm hart toedraag.quote:Op maandag 19 augustus 2019 09:11 schreef Lynxis het volgende:
Aangezien ik pas nieuw ben dacht ik me hier ook maar eens te showen.
Deze is genomen tijdens een ballonvaart met mijn vriendin en haar familie.
[ afbeelding ]
Leuke foto en mooie meid!quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je lijkt op sterk op iemand wie ik een warm hart toedraag.
Leuke foto en welkom.
Om niet in SC te vervallen, foto van paar dagen geleden.
[ afbeelding ]
quote:
Blijven uitproberenquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:42 schreef Themeparktommy het volgende:
Iemand duwde een nieuwe iPhone 11 Pro in mijn handen, dan moet ik hem wel even uitproberen natuurlijk!![]()
[ afbeelding ]
He, Ron Vlaar.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:42 schreef Themeparktommy het volgende:
Iemand duwde een nieuwe iPhone 11 Pro in mijn handen, dan moet ik hem wel even uitproberen natuurlijk!![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Gibson88 op 29-09-2019 12:59:24 ]Ook in moeilijke tijden.
Dankje!quote:Op vrijdag 27 september 2019 20:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je lijkt op sterk op iemand wie ik een warm hart toedraag.
Leuke foto en welkom.
Om niet in SC te vervallen, foto van paar dagen geleden.
[ afbeelding ]
Ik had echt ZO'N ander gezicht in mijn hoofd zitten bij jouquote:Op zaterdag 28 september 2019 18:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah, mooi he als dat soort ruiten worden ingegooidquote:Op maandag 30 september 2019 09:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik had echt ZO'N ander gezicht in mijn hoofd zitten bij jou
Het is sowieso in je voordeelquote:Op maandag 30 september 2019 10:50 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hahah, mooi he als dat soort ruiten worden ingegooid
Goede gezichtsvorm voor kaal zijn.quote:Op zaterdag 28 september 2019 18:42 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe bedoel je lol? Ik meen het hoor, als je kaal bent moet je je gezichtsvorm mee hebben en dat heeft hij, met bovendien een vriendelijke sympathieke uitstraling daar best veel kale mannen een brute agressieve uitstraling krijgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |