SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
Dat vind ik ook hoor..quote:
Wat...quote:Op maandag 22 april 2019 23:42 schreef Ole het volgende:
Ik ril al over soja decaf blah blah..
en dan klagen dat het niet smaakt![]()
1/3 dubbele espresso. En dat is zo'n beetje het enige drankje wat nog enigzins te doen is in die "Hipster"-tenten.quote:Op maandag 22 april 2019 23:53 schreef BasEnAad het volgende:
Flat white is 1/3 espresso, 2/3 gestoomde melk. Maar bovenal is het bullshit.
Flat white is toch 'gewoon' een cappuccino met dan met een dubbele espresso ipv een enkele erin?quote:Op donderdag 25 april 2019 00:26 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
1/3 dubbele espresso. En dat is zo'n beetje het enige drankje wat nog enigzins te doen is in die "Hipster"-tenten.
quote:Op dinsdag 30 april 2019 11:02 schreef LordLynx het volgende:
[..]
Flat white is toch 'gewoon' een cappuccino met dan met een dubbele espresso ipv een enkele erin?
Wat is slow coffee?quote:Op maandag 22 april 2019 23:52 schreef devlinmr het volgende:
Ik drink alleen nog maar slow coffee.. met minder neem ik geen genoegen
French press is wel echt mijn liefde ja.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:42 schreef Posergoth6667 het volgende:
Waarom niet gewoon normaal met een bialetti of een french press? Dan maak je serieus goede koffie. Als ze er wat in willen gooien doen ze het zelf maar.
Ik heb een french press en twee perculators. Naja, eigenlijk 3, maar eentje is een aluminium dus die is alleen voor de sier.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
French press is wel echt mijn liefde ja.
Had alrijd een jura... nu geen stopcontact op het aanrecht en ook veel te weinig ruimte eigenlijk.
Dis dacht de french press te gebeuiken tot ik een beter idee had.
2,5 jaar later... heb ik een kleine (1 mok) en een grote (1 liter) french press.
Happy me.
Ik dronk vaak koffie uit een french press thuis. Maar het schijnt niet heel gezond te zijn door een bepaalde stof die vrij komt.quote:Op dinsdag 30 april 2019 22:42 schreef Posergoth6667 het volgende:
Waarom niet gewoon normaal met een bialetti of een french press? Dan maak je serieus goede koffie. Als ze er wat in willen gooien doen ze het zelf maar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |