Wordt het een ronde parcours of een lang trajectquote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Niet alleen ik, dat gaat nog wel wat worden.
4 of 5 keer de boel afzetten wordt dat dan 3 dagen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je meestal niet zoveel last van. Alleen van vlak voor de koers even langskomt tot ze allemaal voorbij zijn is dan de boel even afgezet.
Zaterdag en zondag gaan ze rondjes rijdenquote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt het een ronde parcours of een lang traject
Ja, rondjes rijden is kut.quote:Op maandag 22 april 2019 22:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
4 of 5 keer de boel afzetten wordt dat dan 3 dagen.
quote:
Denk dat ik maar op een bank met tree Schultenbrau langs parcours ga zitten dan.quote:
Hier was wel eens de eerste rit van de Giro door de straat. Dat was een tijdrit dus dat duurde ook langer. Maar na de laatste coureur was het binnen een kwartiertje allemaal weer toegankelijk.quote:Op maandag 22 april 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Denk dat ik maar op een bank met tree Schultenbrau langs parcours ga zitten dan.
Flinke spijkers nodig om hem aan het kruis te nagelen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hij mot weer een Jezusje pullen hoor met z'n wederopstanding
quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Flinke spijkers nodig om hem aan het kruis te nagelen.
quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Flinke spijkers nodig om hem aan het kruis te nagelen.
Zozo en dat ging goed met de hex?quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik ben met mn Ex op pad geweest mega dierenwinkel en de Makro
quote:Op maandag 22 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou lekker welkom weer zeg tering
quote:Op maandag 22 april 2019 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]sorry ik vroeg me altijd al af waarom ik nou juist dát woord had onthouden en verder niets, maar nu kwam ie ineens toch van pas
En nog een beurt gegeven?quote:Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ik ben met mn Ex op pad geweest mega dierenwinkel en de Makro
Ook nog een meubelboulevardje gedaan?quote:Op maandag 22 april 2019 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hele file voor de afslagvoor de Hornbach
Ondanks die gore reclamequote:Op maandag 22 april 2019 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Hele file voor de afslagvoor de Hornbach
Neequote:Op maandag 22 april 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook nog een meubelboulevardje gedaan?
De echte mannen konden het niet aanquote:Op maandag 22 april 2019 23:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
O ja, dat was hier wel een dingetje, geloof ik.
Nee maar vrouwen moeten alles voorbereiden schijnbaar, Morris heeft een stoelhangmatquote:Op maandag 22 april 2019 23:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee wissik. Zijn de katten er al dan?
Ja natuurlijk! Een watquote:Op maandag 22 april 2019 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar vrouwen moeten alles voorbereiden schijnbaar, Morris heeft een stoelhangmat
De Hornbach zit op de de klusboulevard.quote:Op maandag 22 april 2019 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ook nog een meubelboulevardje gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |