Ja de groeten.quote:
Ik zeg ook de.quote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand het horen zeggen, heel bizawr
Het corso.. het kruidvat.. het onweer, niet bij te houden dit leerprocesquote:Op maandag 22 april 2019 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Het
Zeggen ze zelf ook
https://www.bloemencorso-bollenstreek.nl/nl/
Weet je wat ik raar vind? Het matras i.p.v. de matras.quote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het corso.. het kruidvat.. het onweer, niet bij te houden dit leerproces
Blijven volhoudenquote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het corso.. het kruidvat.. het onweer, niet bij te houden dit leerproces
Dat weet ik.quote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hij meent het bloedserieus.
Corso is ook geen moer aanquote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
Voor mij is dat alles het rare Noorden.....heb er weinig tot niks mee, doe mij maar carnaval.![]()
#metooquote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Weet je wat ik raar vind? Het matras i.p.v. de matras.
resistance is futilequote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, niet overgeven, verzet is geboden!
Voor wie het leuk vindt, maar ik hoor daar iig niet bij.quote:
Soms heb je iets je hele leven lang op een bepaalde manier gezegd en dan blijkt het ineens anders te zijn. Schokkend.quote:
Hmmmm ik weet nietquote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Twijfelgeval dus.quote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmmmm ik weet nietzou het zeggen denk ik
Ik zeg het. Mag volgens mij allebeiquote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
De blommenkorsowquote:Op maandag 22 april 2019 20:32 schreef cafca het volgende:
Ik heb nog nooit iemand de corso horen zeggen
Ja, komt door die reclame, van Emma.quote:Op maandag 22 april 2019 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms heb je iets je hele leven lang op een bepaalde manier gezegd en dan blijkt het ineens anders te zijn. Schokkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |