Dat heeft Mo niet nodigquote:Op maandag 22 april 2019 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik werd altijd opgefokt en bloedlink toen ik nog Utopia streamde
Terwijl het hartstikke saai is en maar een beetje voortkabbelt.quote:Op maandag 22 april 2019 20:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik werd altijd opgefokt en bloedlink toen ik nog Utopia streamde
Das lokaal .. die zijn altijd foutquote:Op maandag 22 april 2019 20:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is het het bloemencorso? Wij zeggen altijd de
En ook wel klaar met je gejank. Je krijgt alles nieuw en voor niks. Ja dat is afzien. Maar je had ook iets anders kunnen regelen. Je moeder een camping een weet ik veel. Beetje dankbaar is ook wel iets dat het uiteindelijk beter en mooier is.quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
En ook wel klaar met je gejank. Je krijgt alles nieuw en voor niks. Ja dat is afzien. Maar je had ook iets anders kunnen regelen. Je moeder een camping een weet ik veel. Beetje dankbaar is ook wel iets dat het uiteindelijk beter en mooier is.
En de mensen zich daar steeds debieler gaan gedragenquote:Op maandag 22 april 2019 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl het hartstikke saai is en maar een beetje voortkabbelt.
Ik zeg altijd het. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik het verkeerd zeg.quote:Op maandag 22 april 2019 20:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Is het het bloemencorso? Wij zeggen altijd de
Da's de verveling die toeslaat.quote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
En de mensen zich daar steeds debieler gaan gedragen
Ja maar zelfs dat is niet spannend.quote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik amuseer me vooral met de kijkcijfersquote:Op maandag 22 april 2019 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Terwijl het hartstikke saai is en maar een beetje voortkabbelt.
Heb nog nooit iemand het horen zeggen, heel bizawrquote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zeg altijd het. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ik het verkeerd zeg.
quote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Freaky40. Het komt altijd goed.quote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik amuseer me vooral met de kijkcijfers
Oh ik zeg ook het.quote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb nog nooit iemand het horen zeggen, heel bizawr
Hetquote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
ik doe vrolijk meequote:
Kom toch eens uit die bubblequote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |