quote:Op maandag 22 april 2019 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben niet bekend met de vanzelfgaande Boldking
hier 25 vandaagquote:Op maandag 22 april 2019 20:03 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren onze voetballer hebben gewonnen,veel bier,20 grad daar moest ik snell drinken dd
Google moest je dat vertellen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:07 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb even geGoogled, maar heb het vermoeden dat chufi een beetje overdrijft
net als Rekkie?quote:Op maandag 22 april 2019 20:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Z'n officiële clips zijn nog bizarder. Vooral de special effects. Dan staat hij op de achterkant van een voorbij rijdende Ferrari of op de vleugel van de Space Shuttle en zo.
Geen idee, maar warmer en meer heuvels.quote:
Tja....Zuid Limburg, je zou er maar wonen!quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar warmer en meer heuvels.
Vandaag nog twee stuks op gefietst in de bloedhete zon.
Terugweg gelukkig weer af, ik was zo weer thuis.![]()
Was wel lekker, en tevens gezond.quote:Op maandag 22 april 2019 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja....Zuid Limburg, je zou er maar wonen!
ik zag gisteren op de telefeesie dat het daar al haske groen isquote:Op maandag 22 april 2019 20:13 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja....Zuid Limburg, je zou er maar wonen!
Hoe ga je heen 2 op en terug 2 af ?quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, maar warmer en meer heuvels.
Vandaag nog twee stuks op gefietst in de bloedhete zon.
Terugweg gelukkig weer af, ik was zo weer thuis.![]()
Joh, heerlijk, alles komt uit de knop.quote:Op maandag 22 april 2019 20:15 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zag gisteren op de telefeesie dat het daar al haske groen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |