Hekel aan, maar een grijze baard wil ik ook niet.quote:Op maandag 22 april 2019 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Scheren is ook niet bepaald leuk om te doen
Ik zal er aan denken.....hoop ik.quote:Op maandag 22 april 2019 19:55 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even naar dit moment wil verwijzen, dat zou helpen
Ach ik heb een Boldking, nu gaat het vanzelfquote:Op maandag 22 april 2019 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Scheren is ook niet bepaald leuk om te doen
#metooquote:Op maandag 22 april 2019 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hekel aan, maar een grijze baard wil ik ook niet.
Wel de moeite nemen om je haar te verven, maar je niet regelmatig scheren, ik snap dat niet.quote:
mittwoch is in bleiburg 5te finalspel als ze niet gewinnen moeten ze weer nach niederostenrijkquote:
Daar hoef je zelf niets meer aan te doen?quote:Op maandag 22 april 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik heb een Boldking, nu gaat het vanzelf
as blond is de mijnequote:Op maandag 22 april 2019 19:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hekel aan, maar een grijze baard wil ik ook niet.
Die moet ik hebbenquote:Op maandag 22 april 2019 19:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ik heb een Boldking, nu gaat het vanzelf
Flink aanmoedigen dus woensdagquote:Op maandag 22 april 2019 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
mittwoch is in bleiburg 5te finalspel als ze niet gewinnen moeten ze weer nach niederostenrijk
filmpje!quote:Op maandag 22 april 2019 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
4 mei in Paradiso, over snorren gesproken.
Zin an
Nee, gaat vanzelf ...quote:Op maandag 22 april 2019 20:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar hoef je zelf niets meer aan te doen?
Raar.quote:Op maandag 22 april 2019 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel de moeite nemen om je haar te verven, maar je niet regelmatig scheren, ik snap dat niet.
Leukquote:Op maandag 22 april 2019 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
4 mei in Paradiso, over snorren gesproken.
Zin an
Z'n officiële clips zijn nog bizarder. Vooral de special effects. Dan staat hij op de achterkant van een voorbij rijdende Ferrari of op de vleugel van de Space Shuttle en zo.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |