Oh ja dat zag ik .. een hele koe ging er opquote:Op maandag 22 april 2019 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet zo veel gekijkt, ze hebben barbeque dingen gekregen en hebben gegrillt
Tis wel een erfelijk Grieks dingetje.. My Heritage maar eens een vragen met een erfelijkheids testquote:
voorzover ik weet heb ik alle schriftjes in beheer, zal ook wel weer fake news zijnquote:Op maandag 22 april 2019 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan is er altijd nog Tilly, die is niet alleen een stuk jonger maar houdt ook nog eens een dossier bij.
quote:Op maandag 22 april 2019 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja dat zag ik .. een hele koe ging er op
Dat is al meer dan een half uur geleden, ik ben inmiddels vergeten welk liedje dat was.quote:
Til heeft een digitaal dossierquote:Op maandag 22 april 2019 19:50 schreef sacha het volgende:
[..]
voorzover ik weet heb ik alle schriftjes in beheer, zal ook wel weer fake news zijn
Ik voel ze aldoor opkomen.quote:Op maandag 22 april 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al meer dan een half uur geleden, ik ben inmiddels vergeten welk liedje dat was.
Ja maar..quote:Op maandag 22 april 2019 19:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is al meer dan een half uur geleden, ik ben inmiddels vergeten welk liedje dat was.
Dan zet ik het hier alsnog neerquote:Op maandag 22 april 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar..
Mocht het je ooit nog te binnen schieten dan hoor ik het graag, probeer ik de nieuwsgierigheid te onderdrukken
de helden van onze volleyballteam hebben gisteren auswärts zo verloren 3:0 anstatt Meisterparty te hebbenquote:
Als je dat zelf al vindt, dan zal het wel nodig zijnquote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet mij ook weer nodig eens scheren...
Zie er niet uit.
Mooi kloten , of kutquote:Op maandag 22 april 2019 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
de helden van onze volleyballteam hebben gisteren auswärts zo verloren 3:0 anstatt Meisterparty te hebben
Dat zei je vorige week ook alquote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Moet mij ook weer nodig eens scheren...
Zie er niet uit.
Ben soms een beetje lui.quote:Op maandag 22 april 2019 19:56 schreef D. het volgende:
[..]
Als je dat zelf al vindt, dan zal het wel nodig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |