Dat is balen. Kan het nog worden gecorrigeerd?quote:Op maandag 22 april 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen ben ik de afgelopen dagen met mijn kas bezig geweest. Ik zit onder de blauwe plekken, bloedblaren op m'n vingers, spierpijn.
Resultaat: een kas zonder dak. Ik heb ergens een meetfout gemaaktkutzooi
quote:
Fuckquote:Op maandag 22 april 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen ben ik de afgelopen dagen met mijn kas bezig geweest. Ik zit onder de blauwe plekken, bloedblaren op m'n vingers, spierpijn.
vertel mij watquote:
Balen wel, maar wel even uitzoeken waar je de fout in ging voor een volgende keer.quote:Op maandag 22 april 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
vertel mij watik weet nog steeds niet waar het verkeerd is gegaan.
Dit ga ik nog jaren horen. Als wetenschapper zijnde kan ik niet eens een kas goed uitmeten
quote:Op maandag 22 april 2019 20:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze kwamen van ver, dat zag ik meteen
Oh crap. Dus volgend weekend weer.quote:Op maandag 22 april 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
Ik zal het laten.quote:Op maandag 22 april 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
vertel mij watik weet nog steeds niet waar het verkeerd is gegaan.
Dit ga ik nog jaren horen. Als wetenschapper zijnde kan ik niet eens een kas goed uitmeten
jawel gelukkig wel. Net nieuw materiaal besteld. Kwam net 2.20m x 2.50 m tekort.quote:Op maandag 22 april 2019 20:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is balen. Kan het nog worden gecorrigeerd?
Oxideren.quote:
Iemand inhuren? ben je helemaal gek geworrenquote:Op maandag 22 april 2019 20:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fuckkan je @:Lucky2Bastard niet inhuren?
Da's nogal een stukkiequote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
jawel gelukkig wel. Net nieuw materiaal besteld. Kwam net 2.20m x 2.50 m tekort.
De pest is dat ik nu zie dat het vanwege de drukte 1-3 weken levertijd kan zijn.
Zo even kijken of ik het kan annuleren en ergens anders kan bestellen.
O gelukkig. Nu maar hopen dat je het elders sneller kunt krijgen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
jawel gelukkig wel. Net nieuw materiaal besteld. Kwam net 2.20m x 2.50 m tekort.
De pest is dat ik nu zie dat het vanwege de drukte 1-3 weken levertijd kan zijn.
Zo even kijken of ik het kan annuleren en ergens anders kan bestellen.
Die kas is wat groter uitgevallen dan mijn originele planquote:
zet je er een bed in en kun je sterren kijkenquote:Op maandag 22 april 2019 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Die kas is wat groter uitgevallen dan mijn originele plan
Je huis staat nu in een kas?quote:Op maandag 22 april 2019 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dan heb je ook meer ruimte om te verbouwen. Always look on the bright side of lifequote:Op maandag 22 april 2019 20:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
hahaha ja tiny housequote:Op maandag 22 april 2019 20:53 schreef chufi het volgende:
[..]
zet je er een bed in en kun je sterren kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |