Het is, aan je reet rotten. eikel.quote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zolang ik er lekker op kan liggen zal het mij aan mijn reet roesten hoe jullie het ding noemen.
Ja, da's dan weer jammer!quote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zitten wel vaak op zo’n hoog instabiel krukje maar ik heb nog nooit iemand eraf zien lazeren
Jij maakt je nergens druk om.quote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zolang ik er lekker op kan liggen zal het mij aan mijn reet roesten hoe jullie het ding noemen.
Roesten toch?quote:Op maandag 22 april 2019 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is, aan je reet rotten. eikel.
roesten pikquote:Op maandag 22 april 2019 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen wat je erbij voelde maar als je zapt dan zegt dat al wel iets....quote:Op maandag 22 april 2019 20:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oude vrouwen met fietshelmen en Jan Slagter. Toen ben ik gezapt naar 2.
Het zal mij aan mijn anus oxideren.quote:
Jouw gevoel voor humor gaat echt totaal aan mij voorbij.quote:Op maandag 22 april 2019 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij was degene die moest corrigeren.quote:Op maandag 22 april 2019 20:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal mij aan mijn anus oxideren.
Ja, het was druk verkeer in het Westland. Waren wel blitse helmen, ik denk dat ze wel met de e-bike waren gekomen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik wilde al vragen wat je erbij voelde maar als je zapt dan zegt dat al wel iets....
Fietshelmen?
Ik vind dat ie er wel tags bij mag gebruikenquote:Op maandag 22 april 2019 20:43 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jouw gevoel voor humor gaat echt totaal aan mij voorbij.
Stuk duidelijker zoquote:Op maandag 22 april 2019 20:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[humor] Het is, aan je reet rotten. eikel.[/humor]
blitze helmenquote:Op maandag 22 april 2019 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het was druk verkeer in het Westland. Waren wel blitse helmen, ik denk dat ze wel met de e-bike waren gekomen.
Jij begrijpt.quote:Op maandag 22 april 2019 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind dat ie er wel tags bij mag gebruiken
[..]
Stuk duidelijker zo
Was in de bollenstreek toch?quote:Op maandag 22 april 2019 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het was druk verkeer in het Westland. Waren wel blitse helmen, ik denk dat ze wel met de e-bike waren gekomen.
Cabriokasquote:Op maandag 22 april 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen ben ik de afgelopen dagen met mijn kas bezig geweest. Ik zit onder de blauwe plekken, bloedblaren op m'n vingers, spierpijn.
Resultaat: een kas zonder dak. Ik heb ergens een meetfout gemaaktkutzooi
Meten = weten!quote:Op maandag 22 april 2019 20:46 schreef Prisha het volgende:
Ondertussen ben ik de afgelopen dagen met mijn kas bezig geweest. Ik zit onder de blauwe plekken, bloedblaren op m'n vingers, spierpijn.
Resultaat: een kas zonder dak. Ik heb ergens een meetfout gemaaktkutzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |