24, 27, 32 en 34, drie ervan met mooi dik haar en de vierde is verkozen kaal (op een kuifje na) maar die heeft weer een lichaamsbouw en kaaklijn waar je als vrouw oceaan op gaat.quote:Op maandag 22 april 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze en hebben ze al hun haar nog?
24 en 27 is te jong, heb je pics van die andere twee?quote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24, 27, 32 en 34, drie ervan met mooi dik haar en de vierde is verkozen kaal (op een kuifje na) maar die heeft weer een lichaamsbouw en kaaklijn waar je als vrouw oceaan op gaat.
Kom maar een keer kijken, ze zijn vaak in het wild te bewonderen hier in de binnenstad.quote:Op maandag 22 april 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
24 en 27 is te jong, heb je pics van die andere twee?
Jeses wat tokkiequote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24, 27, 32 en 34, drie ervan met mooi dik haar en de vierde is verkozen kaal (op een kuifje na) maar die heeft weer een lichaamsbouw en kaaklijn waar je als vrouw oceaan op gaat.
Ik vind dit mooi gezegd, ik ben in een romantische bui denk ik.quote:Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zal de rest van mijn leven naar de lucht kijken
Zou je kunnen vragen..quote:Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij begint Chloro wel een beetje lentekriebels te krijgen.
Heyyquote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt heel mooiquote:Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zal de rest van mijn leven naar de lucht kijken
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bankquote:Op maandag 22 april 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom maar een keer kijken, ze zijn vaak in het wild te bewonderen hier in de binnenstad.
quote:
54quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel weken van te voren moet je backpackreis van 3 weken voorbereid hebben
0quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel weken van te voren moet je backpackreis van 3 weken voorbereid hebben
Dit zestien keer gelezen en zit nog steeds met een enorme erectiequote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bank
Wat is het probleem precies?quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bank
quote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zestien keer gelezen en zit nog steeds met een enorme erectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |