Uiteraard, het is een verstandige man.quote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ziet het nog wel zitten met je?
Ik ga 'm niet uitleggen hoorquote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was op de aardappel na gewoon gezond hoor.
Rare tip jeetje.
Echt kut dat jij er dan wel weer om moet lachen gvdquote:
Je bent toch wel wat oud voor de ontkenningsfasequote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt kut dat jij er dan wel weer om moet lachen gvd
Die emoticon betekent niet dat je moet lachenquote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een gezin met kinderen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, het is een verstandige man.
Wel icm die PI gvd echt een fok noob jijquote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die emoticon betekent niet dat je moet lachen
Vind je helemaal niet kut, je bent geïntrigeerd tot op je laatste lichaamshaar en je hebt er best veel van.quote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zn foto's gezien, dit is geen fasequote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent toch wel wat oud voor de ontkenningsfase
Oh daar kijk ik nooit naar.quote:Op maandag 22 april 2019 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel icm die PI gvd echt een fok noob jij
is het dan echt Niels of niet? Denk het nietquote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zn foto's gezien, dit is geen fase
quote:
Nee maar het scheelt weinigquote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is het dan echt Niels of niet? Denk het niet
Niels had tenminste nog seks, deze gap lult alleen over seks dat hij vroeger had.quote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is het dan echt Niels of niet? Denk het niet
Jij had gisteren nog zo'n prima seks dat je vandaag van een flat af wilde springen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niels had tenminste nog seks, deze gap lult alleen over seks dat hij vroeger had.
Nee, ik zou van een flat afspringen als ik ben zoals jou. Subtiel verschil.quote:Op maandag 22 april 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij had gisteren nog zo'n prima seks dat je vandaag van een flat af wilde springen.
Lees eens terug.quote:Op maandag 22 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik zou van een flat afspringen als ik ben zoals jou. Subtiel verschil.
Vet kut met zulke deuntjes. Dit zit nu 72 uur in mijn hoofd.quote:Op maandag 22 april 2019 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik luister daar nu naar, deel dat gewoon even met jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |