OK eensquote:Op maandag 22 april 2019 15:39 schreef opreis het volgende:
[..]
Man C, Lyon, Shaktar, Hoffenheim
Real, Roma, victoria plzen, cska
Dat is wel een sterk staaltje scorebordjournalistiek. Natuurlijk is het verslaan van Real en Juve een topprestatie, maar de sterkste ploegen in deze CL waren in mijn ogen gewoon dit seizoen Barca, City en Liverpool.quote:Op maandag 22 april 2019 13:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
De meervoudig kampioen en meervoudig finalist van de afgelopen jaren verslaan maar jezelf afvragen wat er zou gebeuren als je twee kwartfinalisten van vorig jaar zou tegenkomen
Ik vond City de zwakste van de 3. Hebben gewoon erg veel moeite gehad met Lyon, Schalke 04 (uit) en Hoffenheim.quote:Op maandag 22 april 2019 16:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel een sterk staaltje scorebordjournalistiek. Natuurlijk is het verslaan van Real en Juve een topprestatie, maar de sterkste ploegen in deze CL waren in mijn ogen gewoon dit seizoen Barca, City en Liverpool.
Ik denk dat Juventus toch ook wel bij de favorieten hoordequote:Op maandag 22 april 2019 16:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is wel een sterk staaltje scorebordjournalistiek. Natuurlijk is het verslaan van Real en Juve een topprestatie, maar de sterkste ploegen in deze CL waren in mijn ogen gewoon dit seizoen Barca, City en Liverpool.
Zoek een sportcafe opquote:Op maandag 22 april 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Zijn de Ajax-wedstrijden in de CL ergens in San Francisco te zien?
lijkt me wel jaquote:Op maandag 22 april 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Verkapte 'Kijk mij eens in San Francisco zijn"-post.quote:Op maandag 22 april 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
@Scarface88quote:Op maandag 22 april 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Nee, is verboden door Trump.quote:Op maandag 22 april 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Juventus werd constant bij de favorieten geplaatst in die lijstjes en had ook één van de laagste odds. Die nu weglaten is pas scorebordjournalistiek.quote:Op maandag 22 april 2019 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat Juventus toch ook wel bij de favorieten hoorde
Wordt gewoon op tv uitgezonden daar.quote:Op maandag 22 april 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
Helaas niet. Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op maandag 22 april 2019 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte 'Kijk mij eens in San Francisco zijn"-post.
Leuk hoor!
Walmart, sportcafe, of livestreampje.quote:Op maandag 22 april 2019 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
JUICHENquote:Op maandag 22 april 2019 18:41 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie hebben wel weer geluk dat Buttner niet meedoet morgen.
5 goals maken.quote:Op maandag 22 april 2019 18:53 schreef Timooon het volgende:
Zonder Kane, Son en Sissoko moeten ze er uit wel echt vol inklappen, 1-2 of 1-3 teken ik voor.
Had liever eerst thuis gespeeld. Ook omdat Son geschorst is.quote:Op maandag 22 april 2019 18:53 schreef Timooon het volgende:
Zonder Kane, Son en Sissoko moeten ze er uit wel echt vol inklappen, 1-2 of 1-3 teken ik voor.
Hoe wordt die volgorde bepaald trouwens?quote:Op maandag 22 april 2019 18:55 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Had liever eerst thuis gespeeld. Ook omdat Son geschorst is.
Son speelt weer mee, als hun uitdoelpunten dubbel tellen.
Dus wij moeten in de eerste wedstrijd sowieso 2 uitgoals maken. Anders gaat het wel lastig worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |