abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186365530
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 17:54 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Contact zoeken is niet gelijk proberen te fixen he...
Hier wel. Contact is praten over de raid. Fixen complimenten geven. :r
pi_186365579
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 18:00 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Hier wel. Contact is praten over de raid. Fixen complimenten geven. :r
Ja oke, maar goed, pokemon kan wel eens wat vreemdere figuren naar voren halen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186365694
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 16:44 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik heb na een dag Tinderen alweer 2 dates staan. In het park kom ik niks knaps tegen. Als ik naar A'dam ga vooral hipsters. :')
Ja als je wilt als (aantrekkelijke) vrouw is het easy, what else?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186365819
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 17:59 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ook niet alle. Genoeg lelijke vrouwen.
Jazeker wel, mannen die zelf niet aantrekkelijk zijn voor een vrouw kiezen vaker een lelijke vrouw. Ook lelijke vrouwen krijgen dates, dat zegt niet veel over hoe je in de markt ligt.
  maandag 22 april 2019 @ 18:57:06 #80
482977 Kleurplaatje
Hoofdzakelijk lurker
pi_186366402
App wat vriendinnen (of vrienden); doe een jurkje aan; tasje met hapjes en drankjes; een kleed en een JBL-etje mee en een stuk gras uitzoeken om te zitten...

En dan naarmate de avond vordert lekker mergen met het groepje dat er naast komt zitten. Zit vast iemand tussen die ook wel een snack en een borrel lust. Misschien zit die op het oog droomman er in eerste instantie niet tussen, maar wie weet is het wel een catch die te lang is blijven liggen.

En dat type laten varen. Van tevoren weet je toch nooit of ze naar Japan of pakweg Swifterbant willen verhuizen.
"Als rozijnen liggen te wellen, terwijl het recept krenten vermeldt, hebben die rozijnen dan zinloos geweld?"
pi_186366829
Hahaha TS
pi_186366846
Niemand zit te wachten op een vrouw die zo actief bezig is met een gezinnetje creëren.
pi_186366851
Je komt bijna eng over, maar succes ! (oprecht succes gewenst)
pi_186366886
Ik trouwens wel een keer meisje gefixt in het park, wel met een sloot bier op ^O^

Good times
pi_186372133
Volgens mij is dit er weer een die een boek aan het schrijven is.
pi_186372366
Jezus, je startup is mislukt en nu ga je maar een gesettelde man zoeken? Je kunt nog beter dakloos en drugsverslaafd eindigen, probeer het liever opnieuw met een andere app.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186372519
En TS

Nog lopen batsen?
pi_186372536
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 23:11 schreef geeninspiratie1235 het volgende:
Jezus, je startup is mislukt en nu ga je maar een gesettelde man zoeken? Je kunt nog beter dakloos en drugsverslaafd eindigen, probeer het liever opnieuw met een andere app.
All about the moneys

Vrouwen zijn stiekem van binnen op bepaalde punten nog steeds zo afhankelijk van een man als 100 jaar geleden.
pi_186372874
quote:
6s.gif Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef Vollenhoven het volgende:
All about the moneys

Vrouwen zijn stiekem van binnen op bepaalde punten nog steeds zo afhankelijk van een man als 100 jaar geleden.
deze vrouw niet. Alsof startups van mannen wel altijd gegarandeerd een succes worden. Ze moet gewoon volhouden of met haar kwaliteiten een goede baan in loondienst zoeken.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_186558755
quote:
1s.gif Op maandag 22 april 2019 11:19 schreef Naregenkomtzon het volgende:
Situatie, me:

Chick eind 20, gaat naar park, is single en zoekt man. Want ervaring dat Tinder niet werkt. Jup ik dacht net een leuke relatie te hebben met iemand via Tinder (en ja ik ben kritisch dus ik dacht yes eindelijk vind ik iemand wel leuk), maar hij had plots weer het plan naar Japan te verhuizen en dat hij toch niet genoeg voor mij voelde, en zo kom ik elke keer mensen tegen op Tinder die de draad kwijt zijn wat ze met hun leven willen. (Gister werd ik vrij depri van alle happy families op het strand. Ik wil dat ook! :) )

Zal zo druk in park zijn. Ik wil mannen benaderen zo in dat park want ik zoek leuke en normale man. (ik denk wel een goede gelegenheid: want zon, alcohol , happy mensen, dus mensen staan meer open voor spontane ontmoetingen en hebben er zin in denk ik zo)

Via vrienden vind ik ze niet want ik zoek oudere man en hun zijn nog niet in de huisje boompje beestje fase zoals ik dus snappen mij nog niet. Alleen mijn zus heeft een oudere man van juiste levensfase, maar al zijn vrienden die vrijgezel zijn zijn allen psycho/ of nog enorm klein kind gedrag volgens mijn zus.

In mijn eentje kan ik niet voetballen en perongeluk bal naar hun toe laten rollen. In mijn eentje kan ik wel om een bieropener vragen, maar ik vind het triest en sneu overkomen om in mijn eentje een biertje te gaan drinken. (Alhoewel de smoes dat ik op iemand wacht, maar die persoon plots niet komt opdagen altijd goed werkt) Ik heb wel wat goede mannelijke vrienden, maar dan denkt men dat ik bezet en niet benaderbaar ben.

Jullie nog leuke tips die ik zo als excuus kan uitvoeren om nieuwe mannen te ontmoeten in dat park?

Dus zo weer leuke kleertjes aan en dan ga ik ernaartoe! Mijn jacht instinct komt maar weer eens omhoog, terwijl ik er als een braaf klein blond meisje uitzie😂 Maargoed, ik wil avonds in de armen belanden van een geweldige man waarbij ik mij veilig en happy mee voel!

Ik hou jullie updated.
Wat is er mis met gewoon naar het park willen gaan? Kortom ‘als smoes’ een buitenmens zijn.
pi_186567058
quote:

Situatie, me:
Dat begint al goed.. lijkt wel een film.

quote:
Gister werd ik vrij depri van alle happy families op het strand. Ik wil dat ook!
Wat moet je met een strand?

quote:
leuke en normale man.
Leuk en normaal? Poeh.. dat wordt wel heel moeilijk.

Niet mensen zoeken. Avontuur zoeken. Wie mee wil in het avontuur kan al redelijk geschikt zijn.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_186567910
Dat dit topic nog open is nadat die ander aangaf dat TS een man is..
pi_186568279
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:26 schreef phoenyx het volgende:
Dat dit topic nog open is nadat die ander aangaf dat TS een man is..
Ze heeft al toegegeven dat dat ene topic (over de hond) een troll topic was, dus die is zojuist gesloten. Dat er users zijn die TS nu niet meer serieus kunnen nemen heeft ze verder aan haarzelf te danken dus.

Kan het hier weer on-topic :)
pi_186569245
quote:
7s.gif Op donderdag 2 mei 2019 17:47 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Ze heeft al toegegeven dat dat ene topic (over de hond) een troll topic was, dus die is zojuist gesloten. Dat er users zijn die TS nu niet meer serieus kunnen nemen heeft ze verder aan haarzelf te danken dus.

Kan het hier weer on-topic :)
Nou ja zijn veel meer topics waarin hij praat als man zijnde..
pi_186569295
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 18:33 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou ja zijn veel meer topics waarin hij praat als man zijnde..
Geloof ik meteen.
pi_186576656
quote:
Situatie, me:

Chick eind 20, gaat naar park, is single en zoekt man. Want ervaring dat Tinder niet werkt. Jup ik dacht net een leuke relatie te hebben met iemand via Tinder (en ja ik ben kritisch dus ik dacht yes eindelijk vind ik iemand wel leuk), maar hij had plots weer het plan naar Japan te verhuizen en dat hij toch niet genoeg voor mij voelde, en zo kom ik elke keer mensen tegen op Tinder die de draad kwijt zijn wat ze met hun leven willen. (Gister werd ik vrij depri van alle happy families op het strand. Ik wil dat ook! :) )

Zal zo druk in park zijn. Ik wil mannen benaderen zo in dat park want ik zoek leuke en normale man. (ik denk wel een goede gelegenheid: want zon, alcohol , happy mensen, dus mensen staan meer open voor spontane ontmoetingen en hebben er zin in denk ik zo)

Via vrienden vind ik ze niet want ik zoek oudere man en hun zijn nog niet in de huisje boompje beestje fase zoals ik dus snappen mij nog niet. Alleen mijn zus heeft een oudere man van juiste levensfase, maar al zijn vrienden die vrijgezel zijn zijn allen psycho/ of nog enorm klein kind gedrag volgens mijn zus.

In mijn eentje kan ik niet voetballen en perongeluk bal naar hun toe laten rollen. In mijn eentje kan ik wel om een bieropener vragen, maar ik vind het triest en sneu overkomen om in mijn eentje een biertje te gaan drinken. (Alhoewel de smoes dat ik op iemand wacht, maar die persoon plots niet komt opdagen altijd goed werkt) Ik heb wel wat goede mannelijke vrienden, maar dan denkt men dat ik bezet en niet benaderbaar ben.

Jullie nog leuke tips die ik zo als excuus kan uitvoeren om nieuwe mannen te ontmoeten in dat park?

Dus zo weer leuke kleertjes aan en dan ga ik ernaartoe! Mijn jacht instinct komt maar weer eens omhoog, terwijl ik er als een braaf klein blond meisje uitzie😂 Maargoed, ik wil avonds in de armen belanden van een geweldige man waarbij ik mij veilig en happy mee voel!

Ik hou jullie updated.
Albert checkt de Park!

Dit klinkt als een slecht Disney verhaal :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_186577094
Hoe is het afgelopen @Naregenkomtzon
pi_186577605
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 23:26 schreef Vollenhoven het volgende:
Hoe is het afgelopen @:naregenkomtzon
Was niks gebeurt. Kwamen alleen 15jaar jongere jonkies naast me zitten en voetballen. Ja was wel ff een hottiestrottie boy daar,maar dan durf ik niks en hij ook niet. En ik ga dit niet meer met dit doel uitvoeren. Denk ik..
pi_186585007
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2019 12:35 schreef Naregenkomtzon het volgende:

[..]

Dit was lulverhaal promotie van mijn datingapp die ik nog niet genoemd had, wat ik van plan was. Maar uiteindelijk gestopt met die startup.
yeah, right :')
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 22:58:27 #100
429602 julius123
julius123
pi_186595687
Oh was jij die kerel die me zo aan zat te staren in het park :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')