Waarom is het desperate?quote:Op maandag 22 april 2019 14:30 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik ben ook single maar no way dat ik desperate mannen in het park ga aanspreken. 9/10x zijn ze toch bezet en zet je jezelf voor schut.
Omdat als ik het park in ga ik daar zit met ontspangedachten of bezig ben met vrienden. Als daar een man op me af komt die ik niks vind ( want face it, 9/10 keer is dat zo) dan verpest dat weer de sfeer.quote:
En door dit soort lulverhalen krijg je dus de achterdocht hier en dat ze je nu ook niet geloven...quote:Op maandag 22 april 2019 12:35 schreef Naregenkomtzon het volgende:
[..]
Dit was lulverhaal promotie van mijn datingapp die ik nog niet genoemd had, wat ik van plan was. Maar uiteindelijk gestopt met die startup.
Park zou ook kunnen, heb ik het idee. Als je regelmatig naar een park gaat, kan je makkelijk contact leggen, als het eenmaal jouw “zone” wordt.quote:Op maandag 22 april 2019 14:37 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Omdat als ik het park in ga ik daar zit met ontspangedachten of bezig ben met vrienden. Als daar een man op me af komt die ik niks vind ( want face it, 9/10 keer is dat zo) dan verpest dat weer de sfeer.
In sportclubs/ bij hobby's zijn mensen sneller open daarvoor.
Ik kom vaak in het park. Speel Pokemon Go, weet je hoe vaak kneusjes het proberen bij raids? Donder op.quote:Op maandag 22 april 2019 14:40 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Park zou ook kunnen, heb ik het idee. Als je regelmatig naar een park gaat, kan je makkelijk contact leggen, als het eenmaal jouw “zone” wordt.
You have to kiss a few frogs, to find your prince haha.quote:Op maandag 22 april 2019 14:41 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik kom vaak in het park. Speel Pokemon Go, weet je hoe vaak kneusjes het proberen bij raids? Donder op.
Ik kom zoveel kikkers tegen dat ik me in een moeras waan.quote:Op maandag 22 april 2019 14:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
You have to kiss a few frogs, to find your prince haha.
Hahaha. In dit geval denk ik dat TS vooral haar ex wil vergeten.quote:Op maandag 22 april 2019 14:48 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik kom zoveel kikkers tegen dat ik me in een moeras waan.
Het is nogal lomp om in de tijd van datingapps, speeddatecafés, singleparties en online relatiebureaus zomaar mensen aan te spreken in de hoop dat ze aan je droomprofiel voldoen. Je kunt niet zien of ze op zoek zijn naar een relatie, dus je moet heel veel mannen aanspreken voor je een keer beet hebt, alleen al op het punt "is eventueel in een relatie geïnteresseerd".quote:
Ik weet niet of je weleens gekeken hebt naar de input die mensen leveren via Tinder maar dat is niet veel kosten efficiënter hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 15:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het is nogal lomp om in de tijd van datingapps, speeddatecafés, singleparties en online relatiebureaus zomaar mensen aan te spreken in de hoop dat ze aan je droomprofiel voldoen. Je kunt niet zien of ze op zoek zijn naar een relatie, dus je moet heel veel mannen aanspreken voor je een keer beet hebt, alleen al op het punt "is eventueel in een relatie geïnteresseerd".
Maar als zo'n in potentie geschikte man je observeert, en hij zie je met jan en alleman flirten dan kom je desperate over, of als hoer.
Ze moet wel slim zijn in haar aanpak, dat is logisch. Dus niet te sletterig of wanhopig overkomen, eerst voor vriendschap gaan, enz.quote:Op maandag 22 april 2019 15:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Het is nogal lomp om in de tijd van datingapps, speeddatecafés, singleparties en online relatiebureaus zomaar mensen aan te spreken in de hoop dat ze aan je droomprofiel voldoen. Je kunt niet zien of ze op zoek zijn naar een relatie, dus je moet heel veel mannen aanspreken voor je een keer beet hebt, alleen al op het punt "is eventueel in een relatie geïnteresseerd".
Maar als zo'n in potentie geschikte man je observeert, en hij zie je met jan en alleman flirten dan kom je desperate over, of als hoer.
Eens.quote:Op maandag 22 april 2019 15:35 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ik heb na een dag Tinderen alweer 2 dates staan. In het park kom ik niks knaps tegen. Als ik naar A'dam ga vooral hipsters.quote:Op maandag 22 april 2019 15:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik weet niet of je weleens gekeken hebt naar de input die mensen leveren via Tinder maar dat is niet veel kosten efficiënter hoor.
Maar Tinder werkt niet voor iedereen. Bovendien vind ik tinder niet echt goed voor liefde. Tinder is oppervlakkig.quote:Op maandag 22 april 2019 16:44 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik heb na een dag Tinderen alweer 2 dates staan. In het park kom ik niks knaps tegen. Als ik naar A'dam ga vooral hipsters.
Ik heb genoeg relaties gehad via Tinderquote:Op maandag 22 april 2019 16:51 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Maar Tinder werkt niet voor iedereen. Bovendien vind ik tinder niet echt goed voor liefde. Tinder is oppervlakkig.
Ik ook. 😉 Maar ze werden allemaal ook exen. Denk dat het feit het Tinder relaties waren een rol speelde.quote:Op maandag 22 april 2019 16:53 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik heb genoeg relaties gehad via Tinder
Ik heb ook exen van studie en vriendenkring.quote:Op maandag 22 april 2019 17:03 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik ook. 😉 Maar ze werden allemaal ook exen. Denk dat het feit het Tinder relaties waren een rol speelde.
Schouderklopje?quote:Op maandag 22 april 2019 16:44 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik heb na een dag Tinderen alweer 2 dates staan. In het park kom ik niks knaps tegen. Als ik naar A'dam ga vooral hipsters.
Ik snap je punt.quote:Op maandag 22 april 2019 17:37 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik heb ook exen van studie en vriendenkring.
Ja goh, vrouwen hoeven zich alleen maar open te stellen.quote:Op maandag 22 april 2019 16:44 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik heb na een dag Tinderen alweer 2 dates staan.
Contact zoeken is niet gelijk proberen te fixen he...quote:Op maandag 22 april 2019 14:41 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Ik kom vaak in het park. Speel Pokemon Go, weet je hoe vaak kneusjes het proberen bij raids? Donder op.
Ook niet alle. Genoeg lelijke vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2019 17:47 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ja goh, vrouwen hoeven zich alleen maar open te stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |