het zal me niets verbazen als die Donna nooit begrepen heeft, wat een rare treffer in de roos dat was/isquote:
quote:
Vond em wel grappigquote:Op maandag 22 april 2019 19:27 schreef heracles het volgende:
[..]
Heb je ff zin om lekker te beuken.
Ik von m goed. Dat nummer.quote:
Techno is mijn specialiteit. Ik hou van een beetje viezigheidquote:
Moest ik ook gelijk aan denken, zo herinner ik het me niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat een mooie gladde onschuldige koppies daar.
Ze hebben ook wel wat geils en raunchyquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Moest ik ook gelijk aan denken, zo herinner ik het me niet.
Sex sells, dat hadden ze goed doorquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel wat geils en raunchy
Moet gelijk denken aan dezequote:
Klefff, maar vooruit.quote:
In de tijd dat jij wat jonger wasquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:41 schreef UitStraling het volgende:
Waren veel leukere tijden toen vrouwen nog "simpel geil' durfden te zijn.
Dit nummer was in de zomer dat ik zoende met iemand waarvan ik dcht dat het wel een leuke gozer was. Complete misser, van beide kantenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:48 schreef UitStraling het volgende:
Na deze plaat (en die van Sabrina) ook echt alleen maar achter Italiaanse vrouwen aan gezeten, samen mee gewoond dit dat etc, was best wel vermoeiend maar leuke spannende tijd![]()
Ik bedoel er niks mee, hoor.quote:
Yo!quote:
Ik werd door een reddingshelikopter uit de zee bij Alassio gehaald samen met een prachtig Italiaans meisje, we waren samen afgedreven op ons luchtbedje en we hadden net 6 uur gekust en gefriemeld toen die helikopter boven ons verscheen, haar vader was serieus wild woest, net als het halve strand en mijn vader keek haar aan en stak toen zijn duim omhoog naar mequote:Op dinsdag 23 april 2019 00:51 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Dit nummer was in de zomer dat ik zoende met iemand waarvan ik dcht dat het wel een leuke gozer was. Complete misser, van beide kantenMaar toch moet ik er vaak aan denken.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik werd door een reddingshelikopter uit de zee bij Alassio gehaald samen met een prachtig Italiaans meisje, we waren samen afgedreven op ons luchtbedje en we hadden net 6 uur gekust en gefriemeld toen die helikopter boven ons verscheen, haar vader was serieus wild woest, net als het halve strand en mijn vader keek haar aan en stak toen zijn duim omhoog naar me
Soms 2 keer per dag zelfs, geld mag rollen en ik vreet graag waar ik zin in heb en vers.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:03 schreef KillemWieft het volgende:
Waarom doe jij dagelijks boodschappen?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:02 schreef UitStraling het volgende:
Dankzij jou loop ik bijna dagelijks zo in de supermarkt rond![]()
Als je een leuke en sexy vrouw wil dan is humor een eerste vereiste.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoog tijd voor een leuk sexy wijf maar ik zie er ook wel de lol van in hoor![]()
I know all too wellquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:13 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Als je een leuke en sexy vrouw wil dan is humor een eerste vereiste.![]()
quote:
Ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die het wl kennen.quote:
Vind het alleen maar leuk nieuwe muziekjes leren kennenquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:53 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet zoveel mensen zijn die het wl kennen.
Wtf!?quote:
Ik heb nou eenmaal meer met jongquote:Op dinsdag 23 april 2019 03:59 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Jullie jonkies vinden alles oud.
quote:
quote:
quote:
Heb ik ong. 1x in de maand, hoe erg is t bij jou?quote:Op woensdag 24 april 2019 03:12 schreef KillemWieft het volgende:
En nu luister ik naar m’n tinnitus.
Over het algemeen alleen last van als het stil is, maar wel dagelijks dus. Irritant, maar ik word er niet gek van of zo.quote:Op woensdag 24 april 2019 03:17 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Heb ik ong. 1x in de maand, hoe erg is t bij jou?
Hoelang duurt t bij jou dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 03:21 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Over het algemeen alleen last van als het stil is, maar wel dagelijks dus. Irritant, maar ik word er niet gek van of zo.
Constant, maar ik merk het pas als het stil is.quote:
#4 heb ik.quote:Op woensdag 24 april 2019 03:31 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Constant, maar ik merk het pas als het stil is.
#10 heb ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |