Walgelijkquote:Op zondag 21 april 2019 17:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
???
Nee van mij was in de speeltuin en toen was ik 9 hahaatjes.
Oh huh haha mijn honden zijn al ruim 4 jaar uitgegroeid xDquote:Op zondag 21 april 2019 17:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Is dat omdat je je honden in de nasi verwerkt als ze groot genoeg zijn
quote:Op zondag 21 april 2019 17:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo zien campings op tv er anders ook uit.
Gvd goed nummer ditquote:
Prima leeftijdquote:Op zondag 21 april 2019 17:41 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja zeg dat.
Nee ik was 15 toen het op eigen initiatief was. Ook best vroeg.
Rode oortjes door jou zeker ahahquote:Op zondag 21 april 2019 17:43 schreef Myrr het volgende:
Mijn tomaatjes worden rood. Eindelijk planten groot weten te brengen zonder dat ze dood zijn gegaan.
Once you go Myrrquote:Op zondag 21 april 2019 17:45 schreef Chloroform het volgende:
Myrr is echt zo iemand waar je je eerste lezzie ervaring mee wilt opdoen
Te ordi, liever met jouquote:Op zondag 21 april 2019 17:45 schreef Chloroform het volgende:
Myrr is echt zo iemand waar je je eerste lezzie ervaring mee wilt opdoen
Zou jou ook wel doen maar don't stick your dick in crazy ahahquote:
Hoezoquote:
Ja op tv, wij stonden nooit tussen tokkies maar gewoon normale gezellige mensen. Kan mij als kind geen leukere vakantie wensen dan de camping. Gouden tijden in de Ardennen, beetje dammen bouwen de hele dag en klooien bij het water.quote:Op zondag 21 april 2019 17:37 schreef Myrr het volgende:
[..]
Zo zien campings op tv er anders ook uit.
Zal me het nummer wel weer wezenquote:Op zondag 21 april 2019 17:55 schreef Trollscience het volgende:
Héérlijke plaat! Zit lekker in de tuin te genieten met een kopje koffie en een bord verse Italiaanse pasta. Hoop dat mijn buren van deze muziek houden! :-) -TS
pardon? (spreek uit: pardàh)quote:Op zondag 21 april 2019 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zal me het nummer wel weer wezen
bijvoorbeeld? ik post louter kwaliteitquote:Op zondag 21 april 2019 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb weleens geklikt op je linkjes en dat was pure aids
Geen idee, probeer het altijd zo snel mogelijk te vergeten.quote:Op zondag 21 april 2019 17:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
bijvoorbeeld? ik post louter kwaliteit
waren jouw ouders jou maar vergeten in een diep, donker bosquote:Op zondag 21 april 2019 17:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geen idee, probeer het altijd zo snel mogelijk te vergeten.
Whoooahhh waarom zo boosquote:Op zondag 21 april 2019 17:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
waren jouw ouders jou maar vergeten in een diep, donker bos
Oh lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |