Kan toch gewoon in park zetten?quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:44 schreef Seven. het volgende:
Wij vragen ons af hoe je door de wasstraat gaat met zo een Tesla. Er zit niet echt een neutraal op, of wel?
Verder met mijn baas gesproken, budget voor de Tesla zit wel snor. Ik moet onder 1180 euro blijven, volgens mij kun je dan wel long range + volledige autopilot krijgen, als je verder niet helemaal crazy gaat met lederen bekleding en trekhaak en laadpalen en noem maar op. Blijkbaar vragen wij standaard offertes op bij 2 leasemaatschappijen? Ik vind het allemaal prima, binnenkort maar eens offertes opvragen dan.
We rijden straks ff naar een Tesla dealer in Arnhem om te kijken of we er even in kunnen zitten.
Niet in wasstraat, vlgns. mijquote:
Ik ga checkenquote:Op zaterdag 11 mei 2019 12:13 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Niet in wasstraat, vlgns. mij
YT : Tesla 3 neutral how-to-filmpjes genoeg
Standaard heb je vegan leer. En er is verder geen enkele optie wat dat betreft. Het is feitelijk kleur kiezen van exterieur, interieur, 18/19 inch, al dan niet FSD en dat was het dan.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:44 schreef Seven. het volgende:
Wij vragen ons af hoe je door de wasstraat gaat met zo een Tesla. Er zit niet echt een neutraal op, of wel?
Verder met mijn baas gesproken, budget voor de Tesla zit wel snor. Ik moet onder 1180 euro blijven, volgens mij kun je dan wel long range + volledige autopilot krijgen, als je verder niet helemaal crazy gaat met lederen bekleding en trekhaak en laadpalen en noem maar op. Blijkbaar vragen wij standaard offertes op bij 2 leasemaatschappijen? Ik vind het allemaal prima, binnenkort maar eens offertes opvragen dan.
We rijden straks ff naar een Tesla dealer in Arnhem om te kijken of we er even in kunnen zitten.
Als je de wasstraat wil gaan bezoeken zou ik zwart afraden. Die gaat onder de swirls zitten (de ander lakken ook, maar lakzwart is wat dat betreft supergevoelig).quote:
Zit wel een N op en daar moet je hem ook in zetten bij de wasstraat. Opletten dat je niet je riem los doet, dan zet hij hem automatisch in P. Is mij toen gebeurd en stond de hele wasstraat stil en ik snapte maar niet waar het door kwamquote:Op zaterdag 11 mei 2019 11:44 schreef Seven. het volgende:
Tuurlijk nietquote:
In mijn glazen bol zie ik dat je de Model 3 gaat bestellen.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:29 schreef Seven. het volgende:
Pohhh jongens, wat een prachtige auto. Van de week een proefritje boeken
.
Waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 11 mei 2019 20:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
In mijn glazen bol zie ik dat je de Model 3 gaat bestellen.
Levertijd is enorm afhankelijk van de configuratie. Ze worden niet op bestelling geproduceerd, maar gewoon geproduceerd en dan verscheept. Daarna koppelen ze wel bestellingen aan auto’s op de boot.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 21:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel![]()
Paar dingetjes opgestoken vandaag. Levertijd is nu 4-8 weken. De volledige AP is me afgeraden, standaard opties zouden genoeg zijn.
Met mijn Seat welquote:Op zaterdag 11 mei 2019 19:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Zit wel een N op en daar moet je hem ook in zetten bij de wasstraat. Opletten dat je niet je riem los doet, dan zet hij hem automatisch in P. Is mij toen gebeurd en stond de hele wasstraat stil en ik snapte maar niet waar het door kwam
[..]
Tuurlijk nietOf ga jij ook op de handrem de wasstraat in?
Summon hoort bij FSD. En werkt al. Het wachten is op enhanced summon. Nu kun je er nog niet zo heel veel mee. Wel een voordeel als iemand zo heeft geparkeerd dat je niet meer met goed fatsoen in je auto kan.quote:Op zondag 12 mei 2019 08:09 schreef Seven. het volgende:
Is summon standaard inbegrepen of is dit niet toegestaan in de EU?
Je handrem werkt niet ofzo? Hoe kan je anders door de wasstraat rollenquote:
Niet iedere wasstraat is hetzelfde. Denk dat het daarin zit.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je handrem werkt niet ofzo? Hoe kan je anders door de wasstraat rollen
Oh hij bedoelt zo'n roll-over waar je auto stilstaat en die borstels gewoon een beetje om je heen draaien? Bij een wasstraat denk ik aan een "straat" waar je doorheen rolt op zo'n rails... en volgens mij is er geen één waarbij je de auto in P of handrem moet gaan zetten hoor.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:33 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Niet iedere wasstraat is hetzelfde. Denk dat het daarin zit.
Inderdaad, die waar de auto stil staat bedoel ik. Verder weet ik er weinig van, ik laat mijn auto’s altijd met de hand wassen. De laatste keer dat ik in een wasstraat was bestond Tesla nog niet eens.quote:Op zondag 12 mei 2019 09:44 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Oh hij bedoelt zo'n roll-over waar je auto stilstaat en die borstels gewoon een beetje om je heen draaien? Bij een wasstraat denk ik aan een "straat" waar je doorheen rolt op zo'n rails... en volgens mij is er geen één waarbij je de auto in P of handrem moet gaan zetten hoor.
auto moet toch stil staan?quote:Op zondag 12 mei 2019 09:25 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Je handrem werkt niet ofzo? Hoe kan je anders door de wasstraat rollen
Ik wil ook graag een model 3, maar laten we echt heel eerlijk zijn. Zo mooi is ie ook weer niet. Ik wil hem puur voor financieel gewin en dat het ding een hoog gadget gehalte heeft. De voorkant van model 3 vind ik lang niet zo stoer als de reguliere model S.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 14:29 schreef Seven. het volgende:
Pohhh jongens, wat een prachtige auto. Van de week een proefritje boeken
.
Ik snap hem niet, zit AP nu wel weer op de RWD longrange? Dat is namelijk de versie die ik op het oog heb, zoveel mogelijk range voor een gunstige prijs.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 12:48 schreef Tailless het volgende:
Tesla Model 3 is nu te bestellen met trekhaak.
Alleen nieuwe autos en je kunt 910 kg mee trekken.
over AP vlgens mij is het nu weer wel op de longrange.
Wie o wie verzint dit?
op dit moment wel.quote:Op vrijdag 17 mei 2019 13:19 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ik snap hem niet, zit AP nu wel weer op de RWD longrange? Dat is namelijk de versie die ik op het oog heb, zoveel mogelijk range voor een gunstige prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |