Minstens een publiek van 75 mensen. Dus 60 was genoeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:12 schreef Amphorapotje het volgende:
Was echt een eis van Ben![]()
Min. 75 kaartjes verkocht, dealbreaker.....ohh wacht....
[ afbeelding ]
Nee hij drukte per ongeluk de voetschakelaar aan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:13 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ben schrok zich rot hadden hem al aangezet.
ja en dat ze zooi hebben gekochtquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ben legt even uit hoe de apparatuur van dillen werkt
En weer het bavianendansjequote:
klopt en apparaat stond al aanquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:13 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee hij drukte per ongeluk de voetschakelaar aan.
Ja hoor Dylan weer vertellen over de tattoo die hij moest kiezen, Shelley of een van Jessie of Gerrit. Ik denk dat Ben niet eens precies weet hoe en wat en wie het precies zijn. Vond het ook niet interessant volgens mij. Ben benieuwd wat Ben vindt van Dylan.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:13 schreef Schakeltopia het volgende:
ben legt even uit hoe de apparatuur van dillen werkt
Ik dacht een tattoo pistool.Noem je dat zo?quote:
Je bent bekend met de functie van een schakelaar?quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt en apparaat stond al aan
Mooi, nog meer investerenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ja en dat ze zooi hebben gekocht
Na vanavond gaan ze knaken maken.quote:
quote:
Hij geeft goede tips aan Dylan.quote:
Gore nagels.quote:
quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hij geeft goede tips aan Dylan.
Hij is helemaal goorquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gore nagels.
Dacht dat schone handen een vereiste was.
Een tattoogun.quote:
Hij heeft vaak smerige nagels.... en stinkvoeten.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Gore nagels.
Dacht dat schone handen een vereiste was.
nu moet ben vragen zet er ook 1 kan ik kijkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Dilluh: Het is bizar, ik zit hier pas een maand en heb al mijn eigen shop.
Gast gelooft zelf in de poppenkast.
Dat wijf van hem idem dito.quote:
Echt hequote:Op zaterdag 20 april 2019 20:18 schreef PoezeligDing het volgende:
Dilluh: Het is bizar, ik zit hier pas een maand en heb al mijn eigen shop.
Gast gelooft zelf in de poppenkast.
ik hoorde tquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:19 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat wijf van hem idem dito.
Toen Sul er inging hoorde hij van Kwijlie (hoe dan) dat Ben hem ging volgen op insta.
We wachten ook nog steeds op de single van Lotus ...quote:
Mooie gifjes Opa.quote:
Ben zijn eerste shop was ook een caravan vertelde hijquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
tattoo shop haha in utopia een caravan
Ben is een in een oude Kip-caravan begonnen..quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Zo is Ben ook begonnen.....dus nu leven ze helemaal in die droom.......quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:21 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ja maar niet op deze manier enzoquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:22 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ben zijn eerste shop was ook een caravan vertelde hij
En hij wast z'n reet ook niet volgens Kay.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft vaak smerige nagels.... en stinkvoeten.
En heel goede ogenquote:
Nee, hij zal er zelf voor moeten hebben bikkelen denk ik.quote:Op zaterdag 20 april 2019 20:23 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ja maar niet op deze manier enzo
Waarom gaat ze dan niet bij hem weg? Leuk zeg, je vriendin die zo over je praatquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:23 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
En hij wast z'n reet ook niet volgens Kay.
Van zijn barkruk zekerquote:Op zaterdag 20 april 2019 20:25 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die bolle: "ik val heel makkelijk af:
lol
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |