Hmm nee de gender was al gerevealed maar ik weet niet hoe ze dat gedaan hebben. Je mist toch van alles zonder fb.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ja dat is eerst, was er ook genderrevealtaart?
Ze waren vers en lekkerquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk die gore stink eieren weg
Om dan in haar volgende twee stories uit te leggen dat je niet zoveel op je telefoon moet kijken. Behalve dan die acoounts die je echt MOET volgen (en later weer MOET wissen) x10quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar gaat ze wel weer een levensles uithalen en uitmelken in 3 posts, 50 stories en 5 podcastafleveringen
Ja, dat was een bloederige bevalling.quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ze uit een verrotte kippen vulva zijn gekomen
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Om dan in haar volgende twee stories uit te leggen dat je niet zoveel op je telefoon moet kijken. Behalve dan die acoounts die je echt MOET volgen (en later weer MOET wissen) x10
Of hebben kippen een cloaca?quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Of ze uit een verrotte kippen vulva zijn gekomen
Oh excuus. Maar als je ze zo in beeld ziet moet ik altijd aan de bevalling denken enzoquote:
Was wel een hele grote die enequote:Op zaterdag 20 april 2019 17:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh excuus. Maar als je ze zo in beeld ziet moet ik altijd aan de bevalling denken enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |