Moet je even wat afgeven dan hahaquote:Op zondag 21 april 2019 11:56 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga morgen alleen ff langs m'n mutti
Heb je er last van? Nee hou je bek danquote:Op zondag 21 april 2019 11:56 schreef Chloroform het volgende:
DEF / Militair loopt 600 kilometer lange Dodenherdenking: stel je vragen!
Waarom the fuck staat dit topic bovenaan elke fucking godvergeten pagina
Hey mijn grootste fanquote:Op zondag 21 april 2019 11:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb je er last van? Nee hou je bek dan
Ja de groetjesquote:Op zondag 21 april 2019 11:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Moet je even wat afgeven dan haha
Condooms hoop ikquote:Op zondag 21 april 2019 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wat leuks gekocht voor haar
Heb je hier beelden vanquote:Op zondag 21 april 2019 11:59 schreef UitStraling het volgende:
Zo'n voorjaarsfeest zoals in Oost Europa lijkt me dan wel weer wat, beetje gek dansen in de bloemenwei, na maanden eindelijk weer zicht op roomblanke borsten.
Nee, wel voor die van jouquote:Op zondag 21 april 2019 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je wat leuks gekocht voor haar
Nee surflessen nou goedquote:
quote:
quote:
Ahw kijk jongens, noel probeert stoer te doenquote:
Zou je dat willenquote:Op zondag 21 april 2019 11:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kan nu ook mijn eigen kiteschool beginnen
Ik las kleuterschool.quote:Op zondag 21 april 2019 11:56 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kan nu ook mijn eigen kiteschool beginnen
Vind je stiekem best wel opwindend, ja he?quote:Op zondag 21 april 2019 12:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ahw kijk jongens, noel probeert stoer te doen
Opwindend op een volledig non-seksuele manier ja. Noel kan zichzelf altijd zo lekker voor lul zettenquote:Op zondag 21 april 2019 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je stiekem best wel opwindend, ja he?
Ja is ook lastigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |