quote:Op zaterdag 20 april 2019 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
verwachttequote:Op zaterdag 20 april 2019 15:49 schreef Rozevla het volgende:
Gvd misleidende kut TT
Ik verwachte big black cocks in dit topic
Allemaal toch.quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Welke chicks zijn hier wel eens GEBLACKED
Wat ga je etenquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga toch geen cijfer aan jou plakken
Negerinnen zijn wel geil manquote:Op zaterdag 20 april 2019 16:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, kan er toch geen stijfje van krijgen.
COLONIZEDquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:17 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik heb er eentje gehad, zal haar naam hier niet neerzetten. Kan aanraden though.
Wat zit er in een lentestamppotquote:
Klinkt best okéquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:13 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Aardappels, veldsla, tuinbonen, ricotta
Probeer je laatste hersencel nou niet overspannen te krijgen door te denken dat je grappig bentquote:
Dit bedoel ik nou hequote:Op zaterdag 20 april 2019 19:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Probeer je laatste hersencel nou niet overspannen te krijgen door te denken dat je grappig bent
Ben je een onderdanig bèta mannetje dan?quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aantrekkelijk hoor
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben je een onderdanig bèta mannetje dan?
Doen we niks meequote:
Saaie boel zonder pit ben jij immers alquote:Op zaterdag 20 april 2019 19:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee.
Een vrouw moet toch wel enige pit hebben, aan een saaie boel heb je ook niks, dan is stoppen met roken al opwindend.
Wat geef je tegenwoordig snel op. Echt een loser jijquote:
Doe maarquote:
Ik wens dat mensen zo zijn, helaas hebben ze het allemaal hoog in de bol.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Saaie boel zonder pit ben jij immers al
Denk jij niet dat ik een zuur mens ben?quote:
Vrouwen kunnen ook pit hebben zonder een verzuurde kuthoer te zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2019 19:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Geen idee.
Een vrouw moet toch wel enige pit hebben, aan een saaie boel heb je ook niks, dan is stoppen met roken al opwindend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |