Maak hem nou niet van streekquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En ook die is nep, een Bee Gee verkracht, moest dat nou weer ?
Heeft ook zijn voordelen. Je ziet een goede film en een paar weken later kun je hem nog een keer kijken en dan is die nog net zo spannend omdat je niet meer weet hoe die gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ook.maar dan vergeet ik het gewoon dat ik het vergeten ben.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:23 schreef tonja het volgende:
Wat een slap geouwehoer hierJa, laten we het eens over tekenen hebben, hoe zat dat ook alweer bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik teken iets en dan ben ik het weer vergeten en Tonja mag dan raden, zoiets.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ja, laten we het eens over tekenen hebben, hoe zat dat ook alweer bij jou?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En ook die is nep, een Bee Gee verkracht, moest dat nou weer ?
Kan je net zo mooi tekenen als Tonja?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik teken iets en dan ben ik het weer vergeten en Tonja mag dan raden, zoiets.
Shitty job danquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Frusciante is een muzkant/gitarist die onbereikbaar is voor enig broertje Gib, dood of levend.
Voor zover ik nu weet, niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kan je net zo mooi tekenen als Tonja?
En dinsdag gaat dat showtje weer open?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gelukkig dat er iemand is die mij begrijpt.quote:
Je bent van harte welkom. Nu even iets voor struis freubelen kom straks nog wel even buurten hier.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En dinsdag gaat dat showtje weer open?
Als die link het doet ga ik dinsdag even meedoen, als die link werkt dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Nu even iets voor struis freubelen kom straks nog wel even buurten hier.
Jaja, en dat moet een prestatie zijn dan of zoiets, of een tribute , nou ja het klonk shit iigquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het was een grapje. hij had het die middag voor het eerst een keer gespeeld ...
De link in mijn onderschrift doet het hier gewoon.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:35 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Als die link het doet ga ik dinsdag even meedoen, als die link werkt dus
Nah, dat is dan geregeldquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:50 schreef tonja het volgende:
[..]
De link in mijn onderschrift doet het hier gewoon.
Hahahahaha kutwijfquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, Tonja tekent iets.... en dat mislukt... dan is het kripties
Oh, dat is het. Ik begreep er al niets van.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, Tonja tekent iets.... en dat mislukt... dan is het kripties
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat is het. Ik begreep er al niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |