Even veel vlees inslaanquote:Op zaterdag 20 april 2019 11:39 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Chillen op het balkon bij een vriendin en daarna thuis bbqen
En jij?
Daarom moest ik ook lachenquote:Op zaterdag 20 april 2019 12:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niet doen!!!!!!!!!
Heb een (grote) tuin?
Pasta maken zo vanavond bbq en dan een verjaardag.quote:
Groot gelijk, zou ik ook doen.quote:
Maar je kan toch met vrienden of je vriendin of vriend of whatever chillen in een park ofzo?quote:Op zaterdag 20 april 2019 16:51 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Groot gelijk, zou ik ook doen.
Als een balkon of tuin had, that is.
Lekker !! Vanmorgen weer 1.5 uur gesport, motor opgehaald bij de dealer net, nu zon !!!!quote:
Motorrijdenquote:Op zaterdag 20 april 2019 17:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker !! Vanmorgen weer 1.5 uur gesport, motor opgehaald bij de dealer net, nu zon !!!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 17:17 schreef Geerd het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oké, verliefd op je motorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |