Goede reclame ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:36 schreef -mosrednA het volgende:
[ afbeelding ]
Zie deze regelmatig rijden.
Ik vind leuk
Swsquote:
Mijn vriendin krijgt binnen 3 weken haar nieuwe auto, daar komt een logo van mijn bedrijf op maar die is iets te groot uitgevallenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:41 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Sws
Temeer ook omdat letterlijk élk bedrijf dit had kunnen verzinnen. Toch alleen bij Bolletje gezien.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin krijgt binnen 3 weken haar nieuwe auto, daar komt een logo van mijn bedrijf op maar die is iets te groot uitgevallen![]()
Dat moet even overnieuw.
Wat ben je toch bescheiden geblevenquote:Op vrijdag 19 april 2019 16:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee valt wel mee hoor, beetje gemiddeld.
Haha ja altijd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 16:48 schreef -mosrednA het volgende:
[..]
Wat ben je toch bescheiden gebleven
Dank u vriendelijkquote:
Kan me voorstellen ja, zeker met dit weer. Ik ben rond half 7 thuis en trek er dan ook zeker een open.quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dank u vriendelijk
Wat een genot zo'n vrije dag
Ja kan beter luchten met al dat geteisemquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan moet je even een raam open doen
Oef, zeker doen. Warme weer houdt ook nog wel ff aan gelukkigquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan me voorstellen ja, zeker met dit weer. Ik ben rond half 7 thuis en trek er dan ook zeker een open.
Hou jij je dekselse grote mond eens dichtquote:
Goed!quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:59 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Brengen we wel even verandering in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |