Georgie of Litouwen?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Dit lied als wachtmuziek gebruiken bij de klantenservice en je wachttijden dalen tot een minimum
Varadaquote:
Vind jij, ik vind van wel.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik snap deze emotie niet zo. Hij is zeker niet lelijk, maar ook niet echt kwijlwaardig.
Nog nietquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als Victor Crone weigert.
Is die al geweest trouwens?
Nee, die moet nogquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Alleen als Victor Crone weigert.
Is die al geweest trouwens?
Mag ik dan de sitdown toevoegen aan fenomenen die geschrapt mogen worden?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:05 schreef Aoibhin het volgende:
Ze mogen wel eens kappen met de hele tijd dat laten meezingen van de zaal op het eind. Heeft geen toegevoegde waarde.
Misschien bewaren ze het lekkerste wel voor laatstquote:
GMTAquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:10 schreef Cee het volgende:
Euphoria is een erg moeilijk lied om te zingen bewijst maar weer.
Echt hequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:12 schreef Momo... het volgende:
Loreen draait zich om over haar bed/stoel/whatever op dit moment
Wauwquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:10 schreef Aoibhin het volgende:
Euphoria is toch best moeilijk te zingen. Blijkt maar weer.
Van heel dichtbij is ie echt indrukwekkend.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:02 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik snap deze emotie niet zo. Hij is zeker niet lelijk, maar ook niet echt kwijlwaardig.
Wat een heldquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:16 schreef Greys het volgende:
Dat filmpje waarin Kobi de WiwiWilliam even op de hak neemt. Sindsdien kan ie helemaal niet meer stuk bij me.
En William die zich eruit probeert te lullen met zijn dwingende vingertje en 'LISTEN, HONEEEYY' en Kobi die er lekker niet intraptquote:
De tondeuse uit de Hatari videoclipquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:19 schreef Cee het volgende:
Heeft ze soms een ongeluk gehad met een tondeuse?
Die muts en het publiek laten zingen was ook 1 op 1 zo in Amsterdam en Londen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:19 schreef Amarinthe het volgende:
Elke keer die muts en elke keer het publiek laten zingen, zucht
Je zou het denkenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:19 schreef Cee het volgende:
Heeft ze soms een ongeluk gehad met een tondeuse?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |