Wat heb ik gemist? Ik had Samson en Gert nog aan staanquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:44 schreef Aoibhin het volgende:
Fuck... mijn avond is zojuist een stukje kutter geworden
Nee die komen nog, save the most interesting for lastquote:
Volgens iemand op twitter was Miki als laatste en Hatari als een na laatste. Want hoogste odd van alle aanwezige acts.quote:
Rosa overstays her welcomequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist? Ik had Samson en Gert nog aan staan
't is oké was beter?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:46 schreef Cee het volgende:
Dit is echt het slechtste wat ik ooit heb gezien, ooit.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:48 schreef Cee het volgende:
Willen de ouders van Rosa haar ophalen bij de ballenbak?
Mijn eerste auto had rode gordelsquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:49 schreef Cee het volgende:
Wil de eigenaar van de auto met blauwe veiligheidsgordels met het nummerbord ROSA 4 EVER zich melden bij de uitgang?
Dit was wel hard nodig jaquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:51 schreef Momo... het volgende:
We gaan wat goede nummers uit verleden draaien om te genezen?
Eentje met behoorlijk wat interlacing en vermoedelijk gestolen beeldenquote:
Cheers!quote:
Wat voor soort?quote:
Oh die is lekkerquote:
Proost! Ik zit aan de Rieslingquote:
Oh moet zij ook nog?quote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef Amarinthe het volgende:
Ben nu wel bang voor Griekenland, iedereen is benieuwd of ze het nu wel kan (want niet ziek)
Ik zag net dat je bij Unibet ook kan inzetten op hoe de Scandinavische landen het onderling gaan doen. Dus bijvoorbeeld of Denemarken boven Noorwegen eindigt of andersom. Interessante categoriequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:58 schreef Momo... het volgende:
Finland en Polen zijn gestegen in de odds vanavond, Denemarken gezakt
Griekenland, Belgie, IJsland, Spanje,Noorwegen en vast nog wel paar anderenquote:Op zaterdag 20 april 2019 23:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh moet zij ook nog?Ik dacht dat ik heel veel gemist had.
Dank! Deze voldoet niet helemaal aan mijn verwachtingen, maar dan weten we dat ook weer voor de volgende keerquote:
Dit gaat een lange nacht worden.quote:Op zondag 21 april 2019 00:00 schreef Momo... het volgende:
[..]
Griekenland, Belgie, IJsland, Spanje,Noorwegen en vast nog wel paar anderen
D’awwquote:Op zondag 21 april 2019 00:05 schreef Momo... het volgende:
[..]
Die zanger Albert was toch bang voor Hatari?
Dat zou je zeggen, maar hoe verklaar je Roko dan?quote:Op zondag 21 april 2019 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb wel het idee dat er iets mis moet zijn met het geluid daar. Naar mijn idee zitten echt veel artiesten ernaast
Minder afhankelijk van hulpmiddelen?quote:Op zondag 21 april 2019 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar hoe verklaar je Roko dan?
Engeltje op zijn schouderquote:Op zondag 21 april 2019 00:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen, maar hoe verklaar je Roko dan?
Met zeker nog 1 lallende Spanjool van weleer als tussenact, mensen ik wil slapen.quote:Op zondag 21 april 2019 00:13 schreef Amarinthe het volgende:
Left:
Belgium
Iceland
Greece
Norway
Spain
Serhat
Armenia
Uk
Dit gaat een HELE LANGE nacht worden
Ze beginnen ook pas om 22:15 (kijkend naar yt stream). Dit wordt een latertje.quote:Op zondag 21 april 2019 00:11 schreef Cee het volgende:
Jongens het is toch veel te laat voor dit gezever.
San Marino heet nu Serhatquote:Op zondag 21 april 2019 00:13 schreef Amarinthe het volgende:
Left:
Belgium
Iceland
Greece
Norway
Spain
Serhat
Armenia
Uk
Dit gaat een HELE LANGE nacht worden
Lydia, vertegenwoordigde Spanje in 1999quote:
Maar dat was nog wel spannend met Mahmood die verrassend won en zoquote:Op zondag 21 april 2019 00:14 schreef Cee het volgende:
Dit voelt als De Nacht Van San Remo all over again.
Naamswijziging van het landquote:
Als een redelijk percentage van de bevolking Serhat is moet je daar niet al te moeilijk over doenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |