Weet je wat het is de afgelopen jaren hier mee? Het is allemaal hetzelfde. Er komt toch geen verbetering. De enige vorm van democratie die we hebben gezien nu is dat fvd heeft gewonnen. Kijk er over een paar maanden wel weer een keer naar. Leuke standpunten ondanks mongool, maar maak er maar een deel van waar en dan zien we wel weer. Stem al jaren pvdd want de rest is bla en ik word er alleen maar sago van, en arm.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:11 schreef JimmyDean het volgende:
Er zijn tientallen van dit soort stemmingen, het plan van Macron en Merkel waar Rutte zogenaamd tegen is wordt al gewoon langzaam uitgevoerd.
Kijk - dat zou nu goed zijn om aan de mensen te vertellen als je het "nieuws" brengt.
Pvddquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat het is de afgelopen jaren hier mee? Het is allemaal hetzelfde. Er komt toch geen verbetering. De enige vorm van democratie die we hebben gezien nu is dat fvd heeft gewonnen. Kijk er over een paar maanden wel weer een keer naar. Leuke standpunten ondanks mongool, maar maak er maar een deel van waar en dan zien we wel weer. Stem al jaren pvdd want de rest is bla en ik word er alleen maar sago van, en arm.
hahaha jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Weet je wat het is de afgelopen jaren hier mee? Het is allemaal hetzelfde. Er komt toch geen verbetering. De enige vorm van democratie die we hebben gezien nu is dat fvd heeft gewonnen. Kijk er over een paar maanden wel weer een keer naar. Leuke standpunten ondanks mongool, maar maak er maar een deel van waar en dan zien we wel weer. Stem al jaren pvdd want de rest is bla en ik word er alleen maar sago van, en arm.
Krijg je ook nog wel met jouw handicapquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godverdomme zit ik hier achter een beeldscherm weg te kwijnen terwijl het haske mooi is buiten
Ik ga een wajong aanvragen
Deze opmerking is, ondanks terecht, vrij kwetsend.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Krijg je ook nog wel met jouw handicap
Eindelijk heb je dus door dat je met jouw party-garnaaltje beter kan gaan zitten als je moet pissen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:39 schreef TARDIS. het volgende:
Mijn handen zijn droog. Dit is mijn update van vandaag.
Ik hoop dat je er de hele pasen verdrietig door bentquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze opmerking is, ondanks terecht, vrij kwetsend.
Komt het door je hoofd? Je gezicht? Je huid? Je persoonlijkheid?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Deze opmerking is, ondanks terecht, vrij kwetsend.
De ambtenaar bij het UWV denk ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt het door je hoofd? Je gezicht? Je huid? Je persoonlijkheid?
Wie zal het zeggen?
Een dappere opmerking voor iemand wiens volledige huidstructuur lijkt op een partygarnaal.quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Eindelijk heb je dus door dat je met jouw party-garnaaltje beter kan gaan zitten als je moet pissen?
Tot aan Pinksteren vrees ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:46 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er de hele pasen verdrietig door bent
Ik ga voor de holistische benadering in deze... helaasquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Komt het door je hoofd? Je gezicht? Je huid? Je persoonlijkheid?
Wie zal het zeggen?
GODVERDOMME KRIJG DE TIEVUSquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een dappere opmerking voor iemand wiens volledige huidstructuur lijkt op een partygarnaal.
Haha kom we slopen die lelijkerdquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Een dappere opmerking voor iemand wiens volledige huidstructuur lijkt op een partygarnaal.
Ik heb helemaal geen lodderogenquote:Op vrijdag 19 april 2019 09:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Kom dan, krijg je een stomp tussen je zielloze lodderoogjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |