Primaquote:Op donderdag 18 april 2019 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Het "waarom" in je vraag impliceert dat.
Wat ben je aan het drinken?quote:Op donderdag 18 april 2019 23:55 schreef Myrr het volgende:
Ga echt slecht op al die volledig opgespoten mensen op de Nederlandse tv tegenwoordig. Het is gewoon helemaal normaal geworden.
Alles op tv is nep, dus ook het uiterlijk van mensen. Doe je zelf een lol en pleur dat ding het venster uit.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:55 schreef Myrr het volgende:
Ga echt slecht op al die volledig opgespoten mensen op de Nederlandse tv tegenwoordig. Het is gewoon helemaal normaal geworden.
Van nature prachtige mensen die dan op hun 20ste helemaal alles strak gaan trekken al. Megan Fox wat doe je.
Die vriendin van lil kleine echt stop. Die was ook mooi.
Ja en dan lekker elke ochtend op mijn tablet het nieuws moeten lezen ipv dat het voor me wordt voorgelezen. Die is gek.quote:Op donderdag 18 april 2019 23:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alles op tv is nep, dus ook het uiterlijk van mensen. Doe je zelf een lol en pleur dat ding het venster uit.
Je nieuws via de tv krijgen... manmanman...quote:Op donderdag 18 april 2019 23:59 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja en dan lekker elke ochtend op mijn tablet het nieuws moeten lezen ipv dat het voor me wordt voorgelezen. Die is gek.
En upday en alles, maar ik vind het gewoon fijn om mijn ouwe dag te starten met een bak zwarte koffie en een monotone stem die me vertelt wat er gebeurt in de wereld ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:00 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je nieuws via de tv krijgen... manmanman...
Alleen onbelangrijke dingen komen op het journaal.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:02 schreef Myrr het volgende:
[..]
En upday en alles, maar ik vind het gewoon fijn om mijn ouwe dag ge starten met een bak zwarte koffie en een monotone stem die me vertelt wat er gebeurt in de wereld ja.
De details die me boeien zoek ik daarna op in de trein.
Gewoon door blijven drinkenquote:Op vrijdag 19 april 2019 00:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind hem niet zo lekker. 8,50 in de waterrr.
Laat mij lekker nieuws kijken in de ochtend.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen onbelangrijke dingen komen op het journaal.
Ga je gang, maar de dingen die echt belangrijk zijn hoor je niet op het nieuws en al helemaal niet in Bixby.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Laat mij lekker nieuws kijken in de ochtend.![]()
De rest scroll ik door in Bixby.
Lust weeeeer gewonnen van de ratio.quote:Op vrijdag 19 april 2019 00:05 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ja ga niet weggooien. Liet me verleiden door de Maori op de fles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |