abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  donderdag 18 april 2019 @ 17:50:24 #26
467241 lashatumbai
russia goodbye
pi_186296145
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
op weg naar het toilet kwam ik ook nog die vervelende Ellie tegen die zo’n hekel had aan Waylon vorig jaar. Ze kijkt net in het echt net zo chagrijnig als dat ze twittert.
Heerlijke inside information!

En wat een gladjakker die John
quote:
HI BEAUTIFUL!’

‘You were really good tonight!’

‘Thank you beautiful!’

‘Can I have a picture with you too?’

‘Of course beautiful!’

'Thank you!'

‘Bye beautiful!’
Of viel dat wel mee ;)

Heel leuk verslag, waren we er toch nog een beetje bij zo! Volgend jaar mag je vast met een perspas die kant op haha :D
  donderdag 18 april 2019 @ 18:02:11 #27
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_186296311
Mooi verslag! *O*

En
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 17:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Leuk gedaan hoor! Je bent leuker om naar te luisteren dan Richard zelf.
Dit idd. :Y
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_186299505
Leuk verhaal Aoibhin! ^O^ Podcast ook even geluisterd. Knap, ik doe het je niet na. :) Na jouw item de podcast wel weer gelijk afgezet. :@ _O-
pi_186300407
Ohhh wat een heerlijk uitgebreid verslag! _O_ Je frustratie over al die extra acts die maar bleven doorgaan voordat de chte ESF deelnemers van dit jaar kwamen is er goed in af te lezen. :D
Je standvastigheid om SuRie te ontmoeten, you go Girl! En vervolgens geheel onschuldig onbewust voordringen, wheheheh.

Je moeder _O_

Michael Rice die Greys en mij GIRLS noemt, ik ga op hem stemmen 18 mei ik weet het zeker nu.

John Lundvik O+

Jouw podcast interview was erg goed gedaan, goede stem heb je! En mooi verwoord ook. Die gast van Richard gaf na jouw deel aan dat het bezoeken van preparties niet nodig is om te winnen want o.a. Jamala deed dat ook niet, ok bro. _O-

Zullen we geld inzamelen om Aoibhin naar Madrid en Moskou te sturen als razende reporter in het buitenland? w/
pi_186303219
Wat een leuk verslag, en ook leuk gesproken in die podcast ^O^ *O*
pi_186303559
Podcaststukje ook geluisterd, helemaal prima! ^O^
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_186303803
_O_
Op maandag voel ik me als Robinson Cruso: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 01:04:49 #33
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186304056
Ik vind het toch ook wel leuk dat Richard Songfestivalforum en FOK zo leuk omschrijft. Vind ik wel tof van hem.
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 01:25:52 #34
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186304142
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat bv Andy van Eurovoxx etc nu ook weer naar Madrid gaan voor die preparty. Nadat ze al in Amsterdam en Londen zijn geweest. Ja leuke reisjes uiteraard hoor maar dan staat ie daar dus voor de derde keer te kijken naar dezelfde artiesten en dezelfde mensen weer te interviewen enzo. :D Wat moet je er op een gegeven moment nog over zeggen vraag ik me dan af, en vinden de volgers van je blog/youtube het echt leuk om voor de derde keer te lezen dat het bij het optreden van Miki zo'n feest was?

Ik vond dit verslag echt heel leuk om te lezen, omdat Aoibhin en omdat Duncan meedeed daar voor het eerst enzo. O+ En de youtubes enzo erover waren ook nog leuk omdat wederom Duncan en enkele artiesten die we nog niet gezien hadden zoals Itali en Zweden.

Maar merken jullie ook niet dat de interesse hier bv voor de preparty komend weekend (toch?) echt nul is? _O- Tis uiteraard nog leuk voor de mensen die daar live bij zijn, maar na twee preparties ben je toch wel klaar met berichten erover op Twitter en video's enzo? Ik heb niet eens meer gekeken wie er meedoen in Spanje bv. :@ Komen daar berhaupt artiesten die nog niet in NL en UK hebben meegedaan?
Koutist in opleiding.
pi_186304148
Vanmiddag al even snel gekeken hier, nu helemaal gelezen ^O^

Bedtijd :+
pi_186304681
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ik heb mezelf teruggeluisterd. Heb me druk gemaakt om niets. _O-
Je hebt een mooie spreek stem, zonder te haperen wat summers al eerder opmerkte.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186304982
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 01:25 schreef Greys het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat bv Andy van Eurovoxx etc nu ook weer naar Madrid gaan voor die preparty. Nadat ze al in Amsterdam en Londen zijn geweest. Ja leuke reisjes uiteraard hoor maar dan staat ie daar dus voor de derde keer te kijken naar dezelfde artiesten en dezelfde mensen weer te interviewen enzo. :D Wat moet je er op een gegeven moment nog over zeggen vraag ik me dan af, en vinden de volgers van je blog/youtube het echt leuk om voor de derde keer te lezen dat het bij het optreden van Miki zo'n feest was?

Het is ook werk voor hem h, geen vakantie. Hij investeert in zijn blog/socials en als je meer volgers en aandacht wil genereren dan moet je wezen op de plekken waar het gebeurt. Ook al is dat met het zelfde interview, welke overigens altijd wel wat anders zal zijn dan het vorige, en ook al zie je de zelfde artiesten, je creert nieuwe content en dus meer views, iedere keer zullen er nieuwe mensen aanhaken. Spanje heeft heel veel fanatieke fans en die zullen wellicht al maanden smachten naar Madrid en de andere preparties zal ze een worst wezen. Dt is hun dag.
Daarbij komt ook dat de concurrent (lees: andere blogs) er ook bij zijn en al zou je hebben besloten om toch niet te willen gaan, vooral in deze hoogtijdagen van ESF met Andy wel want anders loop je achter, het is zien en gezien worden. Waarom loopt een Lake Malawi of een Keiino elke preparty af met steeds het zelfde nummer? Exact om die zelfde reden. Het zal misschien geen hordes nieuwe fans opleveren maar het kan zeker geen kwaad, vooral niet als je geen topfavoriet bent.
pi_186305529
GEWELDIG Aiobhin! Heerlijk uitgebreid, ik *; ervan *O*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 08:40:04 #39
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186305574
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 april 2019 07:24 schreef Cee het volgende:

[..]

Het is ook werk voor hem h, geen vakantie. Hij investeert in zijn blog/socials en als je meer volgers en aandacht wil genereren dan moet je wezen op de plekken waar het gebeurt. Ook al is dat met het zelfde interview, welke overigens altijd wel wat anders zal zijn dan het vorige, en ook al zie je de zelfde artiesten, je creert nieuwe content en dus meer views, iedere keer zullen er nieuwe mensen aanhaken. Spanje heeft heel veel fanatieke fans en die zullen wellicht al maanden smachten naar Madrid en de andere preparties zal ze een worst wezen. Dt is hun dag.
Daarbij komt ook dat de concurrent (lees: andere blogs) er ook bij zijn en al zou je hebben besloten om toch niet te willen gaan, vooral in deze hoogtijdagen van ESF met Andy wel want anders loop je achter, het is zien en gezien worden. Waarom loopt een Lake Malawi of een Keiino elke preparty af met steeds het zelfde nummer? Exact om die zelfde reden. Het zal misschien geen hordes nieuwe fans opleveren maar het kan zeker geen kwaad, vooral niet als je geen topfavoriet bent.
Ja maar als je hoorde wat hij zei over wat het allemaal kost.. poeh. :o Ik snap echt dat zulke (lieve en geweldige, dat staat hierbuiten) mensen meer volgers enzo willen en hun toewijding en investering van geld en tijd is echt bewonderenswaardig maar voor mijn gevoel (!) neemt 'wat levert het op en staat het nog in verhouding' na de tweede preparty wel enorm af bedoel ik.
Bv Matt heeft nu - vijf dagen na Londen - n interview geplaatst daarvan op YouTube, met Polen.

Wat je zegt over de Spaanse fans staat buiten kijf natuurlijk! De fanatiekerds. O+ Ik bedoelde ook niet het publiek, want voor hen is het uiteraard sowieso awesome dat de artiesten dichtbij zijn etc.
Ik denk alleen persoonlijk dat een artiest inmiddels - na al deze weken - zelf amper meer iemand op andere gedachten kan brengen qua voorkeur en stemmen. :@

Maar wie weet vergis ik me er allemaal enorm in hoor. Kan heel goed. En dit was ook niet pleiten dat de andere twee (en normaal Isral Calling ook) parties geen bestaansrecht hebben ofzo, want voor publiek blijft het sowieso geweldig. *O*
Koutist in opleiding.
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 08:43:37 #40
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186305602
Ik had dat misschien ook beter in de SC moeten typen. :P

Maar Aoibhin jouw verslag was iig supertof en ik moet nog steeds lachen om je moeder en Madonna. _O-
Koutist in opleiding.
  vrijdag 19 april 2019 @ 09:19:54 #41
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_186305914
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2019 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het toch ook wel leuk dat Richard Songfestivalforum en FOK zo leuk omschrijft. Vind ik wel tof van hem.
Zeker! In ons gesprek had hij mij ook veel vragen over het forum gesteld en veel daarvan is teruggekomen in zijn omschrijving. Echt tof! :D
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
  Eurovisie Songfestival Queen / Moderator vrijdag 19 april 2019 @ 09:24:03 #42
163650 crew  Greys
Nee.
pi_186305969
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2019 09:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zeker! In ons gesprek had hij mij ook veel vragen over het forum gesteld en veel daarvan is teruggekomen in zijn omschrijving. Echt tof! :D
O+ *O*
Koutist in opleiding.
pi_186305970
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 april 2019 09:19 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Zou hij niet mee lurken nu? :P
pi_186306062
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 april 2019 09:24 schreef Momo... het volgende:

[..]

Zou hij niet mee lurken nu? :P
Zat ik ook aan te denken en inderdaad hij omschrijft het Fok forum goed.
Wij hebben het niet alleen over ESF.
Life can be a bitch, so like it..
  vrijdag 19 april 2019 @ 20:59:16 #45
115121 MaLo
#neverforget
pi_186316534
Aiobhin bedankt voor dit superleuke verslag w/
Twente O+
pi_186317369
Wat een leuk verslag Aiobhin ^O^
SuRie O+
Jouw moeder mbt Madonna _O- _O- _O-