Heerlijke inside information!quote:Op donderdag 18 april 2019 15:24 schreef Aoibhin het volgende:
op weg naar het toilet kwam ik ook nog die vervelende Ellie tegen die zo’n hekel had aan Waylon vorig jaar. Ze kijkt net in het echt net zo chagrijnig als dat ze twittert.
Of viel dat wel meequote:HI BEAUTIFUL!’
‘You were really good tonight!’
‘Thank you beautiful!’
‘Can I have a picture with you too?’
‘Of course beautiful!’
'Thank you!'
‘Bye beautiful!’
Dit idd.quote:Op donderdag 18 april 2019 17:41 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Leuk gedaan hoor! Je bent leuker om naar te luisteren dan Richard zelf.
Je hebt een mooie spreek stem, zonder te haperen wat summers al eerder opmerkte.quote:Op donderdag 18 april 2019 16:38 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ik heb mezelf teruggeluisterd. Heb me druk gemaakt om niets.
Het is ook werk voor hem hè, geen vakantie. Hij investeert in zijn blog/socials en als je meer volgers en aandacht wil genereren dan moet je wezen op de plekken waar het gebeurt. Ook al is dat met het zelfde interview, welke overigens altijd wel wat anders zal zijn dan het vorige, en ook al zie je de zelfde artiesten, je creeërt nieuwe content en dus meer views, iedere keer zullen er nieuwe mensen aanhaken. Spanje heeft heel veel fanatieke fans en die zullen wellicht al maanden smachten naar Madrid en de andere preparties zal ze een worst wezen. Dít is hun dag.quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:25 schreef Greys het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed dat bv Andy van Eurovoxx etc nu ook weer naar Madrid gaan voor die preparty. Nadat ze al in Amsterdam en Londen zijn geweest. Ja leuke reisjes uiteraard hoor maar dan staat ie daar dus voor de derde keer te kijken naar dezelfde artiesten en dezelfde mensen weer te interviewen enzo.Wat moet je er op een gegeven moment nog over zeggen vraag ik me dan af, en vinden de volgers van je blog/youtube het echt leuk om voor de derde keer te lezen dat het bij het optreden van Miki zo'n feest was?
Ja maar als je hoorde wat hij zei over wat het allemaal kost.. poeh.quote:Op vrijdag 19 april 2019 07:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is ook werk voor hem hè, geen vakantie. Hij investeert in zijn blog/socials en als je meer volgers en aandacht wil genereren dan moet je wezen op de plekken waar het gebeurt. Ook al is dat met het zelfde interview, welke overigens altijd wel wat anders zal zijn dan het vorige, en ook al zie je de zelfde artiesten, je creeërt nieuwe content en dus meer views, iedere keer zullen er nieuwe mensen aanhaken. Spanje heeft heel veel fanatieke fans en die zullen wellicht al maanden smachten naar Madrid en de andere preparties zal ze een worst wezen. Dít is hun dag.
Daarbij komt ook dat de concurrent (lees: andere blogs) er ook bij zijn en al zou je hebben besloten om toch niet te willen gaan, vooral in deze hoogtijdagen van ESF móet Andy wel want anders loop je achter, het is zien en gezien worden. Waarom loopt een Lake Malawi of een Keiino elke preparty af met steeds het zelfde nummer? Exact om die zelfde reden. Het zal misschien geen hordes nieuwe fans opleveren maar het kan zeker geen kwaad, vooral niet als je geen topfavoriet bent.
Zeker! In ons gesprek had hij mij ook veel vragen over het forum gesteld en veel daarvan is teruggekomen in zijn omschrijving. Echt tof!quote:Op vrijdag 19 april 2019 01:04 schreef Greys het volgende:
Ik vind het toch ook wel leuk dat Richard Songfestivalforum en FOK zo leuk omschrijft. Vind ik wel tof van hem.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker! In ons gesprek had hij mij ook veel vragen over het forum gesteld en veel daarvan is teruggekomen in zijn omschrijving. Echt tof!
Zou hij niet mee lurken nu?quote:Op vrijdag 19 april 2019 09:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker! In ons gesprek had hij mij ook veel vragen over het forum gesteld en veel daarvan is teruggekomen in zijn omschrijving. Echt tof!
Zat ik ook aan te denken en inderdaad hij omschrijft het Fok forum goed.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |