SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Eightyone op 18-04-2019 15:38:52 ]
Volgensmij is die ik noemde nog iets nieuwer.. ik vind hun nieuwe plaat iets toffer en rauwer maarja het kan zijn dat dat dus niet persee in dit topic hoort. Al is het wel zo'n nummer dat ik ga onthouden... CAUSE IM GONNA BE BIG!quote:
Dat ging bij het maken van het topic ook al door m'n hoofd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
Bazentopic, waarvan ik hoop dat mods er scherp op toezien dat het niet door riaz*p-YouTube-clickbait wordt verpest.
Jawel hoor mits het past in de omschrijving van het topic.quote:
Ah oké dan voor mij MBDTF van Kanye West. Staat altijd wel hoog in mijn lijstje favoriete albums, grote invloed gehad op het genre (minder dan a college dropout maar nog steeds wel de stroming weg van de gangster hip hop van 50cent die dit nooit echt te boven is gekomen) en toch al weer uit 2010. Komt trouwens ook erg veel terug in kleine stukjes op televisie bij o.a. DWDD als ze weer een filmpje in elkaar sleutelen met begeleidende muziek.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Jawel hoor mits het past in de omschrijving van het topic.
Die had ik er ook gewoon tussen staan. Al viel redelijk wat in het genre af vanwege het laatste woord in de topictitel.quote:
Nou toch denk ik dat hip hop een breder publiek trekt dan wat ik hier zoal zie of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zaterdag 20 april 2019 21:50 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die had ik er ook gewoon tussen staan. Al viel redelijk wat in het genre af vanwege het laatste woord in de topictitel.
Ik heb nou niet de illusie dat een breed publiek warm zou kunnen lopen voor (bijvoorbeeld) Jij niet zien van Zwangere Guy.
Veel van die muziek wel (zie kliklijsten), maar bij het deel dat mezelf aanspreekt (meestal wat subtieler, kan een jazzy ondertoontje hebben) valt het vaak te betwijfelen.quote:Op zaterdag 20 april 2019 22:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou toch denk ik dat hip hop een breder publiek trekt dan wat ik hier zoal zie of begrijp ik je verkeerd?
Ongevéér laatste 10 jaar, als het niet veel verder terug gaat dan dat. Ik heb de grens bewust niet scherp bij 2010 getrokken, want dan kon ik die van Q-Tip (verschrikkelijk grijsgedraaid nummer uit 2009 - vreemd dat Google amper van het bestaan van deze remix lijkt te weten, trouwens) niet in de OP plaatsen.quote:Op zaterdag 6 juli 2019 08:39 schreef kree het volgende:
heb ze wel van iets meer als 10 jaar terug eigenlijk. Maar ok neem aan dat dat kan hier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Eightyone op 07-07-2019 06:17:43 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |