En nu?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hij hangtvandaag de radiatorombouw er nog rond (ligt al geschilderd in de garage) en de trap nog eens lakken. En dan geloof ik dat ik klaar ben
Vooral de kwaliteitscontrole dus niet...quote:Op donderdag 18 april 2019 12:08 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mooi dat ze zolang overleefd hebben, maar de kwaliteit is dus niet geweldig
Die zijn mooi ja. Sowieso rood-bontquote:
Zijn dat niet gewoon Piemontezen?quote:Op donderdag 18 april 2019 12:25 schreef Bluezz het volgende:
Mijn vorige post waar dit stuk vleesch mee begon:
Wij hebben hier verderop de Sinneveld boerderij waar je vleespakketten kunt kopen van hun koeien.
De beesten staan ook in 2 weilanden in het dorp, Marchigiana's, prachtbeesten.
[ afbeelding ]
Ze hebben ook een mooi soort schapen lopen vind ik, Gotlandpelsschapen.
[ afbeelding ]
Bovenstaande stuk fiorentina is niet van de Marchigiana maar van een ander Italiaans soort.
/googleisyourfriend
Dit ja!quote:Op donderdag 18 april 2019 12:53 schreef Clubsoda het volgende:
Ik las iets over borrelende buiken en ontbrekende angstgedachten. Mij lijkt 'Ik durf niet te eten op kantoor omdat mijn buik onrustig is en ik bang ben dat....' toch een hele heldere angstgedachte?
We zien wel hoe t loopt en wat de toekomst brengt.quote:Op donderdag 18 april 2019 12:36 schreef golfer het volgende:
[..]
En nu?
Samen verhuizen? Samenwonen, trouwen, kindjes krijgen?
Link aangeklikt van de boerderij? Ze weten toch zelf wel wat voor koeien ze hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 13:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zijn dat niet gewoon Piemontezen?
Die wil de slager hier niet meer slachten, die zijn nogal wild
quote:Op donderdag 18 april 2019 13:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Link aangeklikt van de boerderij? Ze weten toch zelf wel wat voor koeien ze hebben
Ik ben ook wel content over mijn deuren ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vervelend hoor. Achtergevel over een stuk van 3 meter open kunnen doen
Ja. Beste investering (en duurste) in deze hele hut.quote:Op donderdag 18 april 2019 13:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben ook wel content over mijn deuren ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |