hoezoquote:Op donderdag 18 april 2019 10:20 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker in je bolle hasses ofzo?
Geen idee, dat is meer jouw straatjequote:Op donderdag 18 april 2019 11:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
zoals de village people de Y maken?
Was ook vergeten dat die muziek van na jouw tijd wasquote:Op donderdag 18 april 2019 11:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Geen idee, dat is meer jouw straatje
Het hele concept "muziek" is van na mijn tijdquote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Was ook vergeten dat die muziek van na jouw tijd was
Heb je Mozart nog gekend?quote:Op donderdag 18 april 2019 11:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het hele concept "muziek" is van na mijn tijd
Nee, ik heb niet zoveel met die nieuwlichters met hun rare fratsen, die rommel kun je amper muziek noemenquote:
Ik zelfs 2, maar die zitten in de schaduw..quote:Op donderdag 18 april 2019 11:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
hahaha ik heb tenminste een raam hier ahahaha
ja hoor, hij heeft natuurlijk weer een raampje meerquote:Op donderdag 18 april 2019 11:40 schreef Speciale het volgende:
[..]
Ik zelfs 2, maar die zitten in de schaduw..
waarschijnlijk heeft ie ook wat haren meerquote:Op donderdag 18 april 2019 11:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja hoor, hij heeft natuurlijk weer een raampje meer
streber
BAH WAT GEMEENquote:Op donderdag 18 april 2019 11:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
waarschijnlijk heeft ie ook wat haren meer
Ik neem aan dat één van de veel te overvloedige crewleden hier ingrijpt en ervoor zorgt dat je een waarschuwingsnekschot krijgtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |