Moet je hier komen, Hebbie een nerd vol tussen je soepogen, chromosoomcollectantquote:Op donderdag 18 april 2019 15:14 schreef Cronometer1 het volgende:
[..]
hIER HEB je toch alleen maar nerds
Chronometer, niet chromosoomquote:Op donderdag 18 april 2019 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je hier komen, Hebbie een nerd vol tussen je soepogen, chromosoomcollectant
Wederom een puike postquote:Op donderdag 18 april 2019 15:16 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Moet je hier komen, Hebbie een nerd vol tussen je soepogen, chromosoomcollectant
Tomaten, wortel, aardbeien, sla, bonen, paprika, meiraap, ui, preiquote:Op donderdag 18 april 2019 15:03 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal in je tuintje staan?
uh jaquote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Cronometer1 het volgende:
Werklui hebben hier een auto staan met een hond erin, al uren. Moet ik daar iets mee?
jaquote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Cronometer1 het volgende:
Werklui hebben hier een auto staan met een hond erin, al uren. Moet ik daar iets mee?
WAAROM ZOU JE DIT DOENquote:Op donderdag 18 april 2019 15:18 schreef Pensylvania het volgende:
KOMT ER IEMAND WEL EENS IN DE KUIP!?!?
quote:
Haal BBQ saus, nodig Zoks uit en wacht tot hij gaar isquote:Op donderdag 18 april 2019 15:21 schreef Cronometer1 het volgende:
bijna, you can do itquote:Op donderdag 18 april 2019 15:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Haal BBQ saus, nodig Zoks uit en wacht tot hij gaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |