Sorryquote:
Heb je geen toverstok dan?quote:
Nee, boeit me nietquote:
Nee, ben al naar the Matthäus Passion geweest.quote:
Mwahquote:Op donderdag 18 april 2019 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nopes, uit principe niet want ik ben nogal ernstig overtuigd atheïst maar is het mooi?
Zo misplaatst hautainquote:Op donderdag 18 april 2019 20:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ben al naar the Matthäus Passion geweest.
Dat is tenminste goede muziek.
Ahaha jaquote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Excuses dat ik smaak heb en daarmee boven het plebs uitsteek.
Hey snolletje van me. Ben je al terug?quote:
Gelukkig komt bij dergelijke concerten alleen de gegoede burgerij en niet het voetvolk, die kunnen mooi naar gekweel op de televisie kijken. Ik als cultureel mensch heb uiteraard geen televisie.quote:
Ik vind jou juist een niet al te snuggere tokkie, zeker met je agressie- en drankprobleem.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:43 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Excuses dat ik smaak heb en daarmee boven het plebs uitsteek.
Lichamelijk wel, geestelijk ben ik ergens anders.quote:Op donderdag 18 april 2019 20:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hey snolletje van me. Ben je al terug?
Goh, wat een interessante meningquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou juist een niet al te snuggere tokkie, zeker met je agressie- en drankprobleem.
Niets persoonlijks hoor
Lekker boeiendquote:Op donderdag 18 april 2019 20:44 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Gelukkig komt bij dergelijke concerten alleen de gegoede burgerij en niet het voetvolk, die kunnen mooi naar gekweel op de televisie kijken. Ik als cultureel mensch heb uiteraard geen televisie.
Hij telt niet voor je maar ik meen hem welquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Goh, wat een interessante mening
Waar danquote:Op donderdag 18 april 2019 20:45 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Lichamelijk wel, geestelijk ben ik ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |