De COS natuurlijk,over het bloemencorso lijkt me offtopic.quote:
Moe van gezeik....quote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef snetje het volgende:
Bullshit...niemand dost meer te typen... bang voor een ban ...bang voor meningen...
Positieve stemmingen over de Cos.....uhuh.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
De COS natuurlijk,over het bloemencorso lijkt me offtopic.
Dat dus,ik heb ook 2 dagen niet gepost.quote:
Had jij ook een ban?...quote:Op donderdag 18 april 2019 01:05 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus,ik heb ook 2 dagen niet gepost.
Nee hoor.quote:
Trusten.quote:
Slaap ze kerel, ik ga ook pitten.quote:
Slaap zequote:
Jij ook lekker slapen.quote:Op donderdag 18 april 2019 01:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Slaap ze kerel, ik ga ook pitten.
En droge houtsnippers besproeien..quote:Op donderdag 18 april 2019 06:35 schreef snetje het volgende:
Lekker hoor ..het hele terrein nog even voor je alleen...
[ afbeelding ]
Hij houdt het toch goed voel iedere ochtend.quote:Op donderdag 18 april 2019 06:39 schreef snetje het volgende:
Plantjes water geven ...op de achtergrond rent Adriaan weer zijn verplichte rondjes...
[ afbeelding ]
Deze ook...maar ja Christel is er ook uit...nog geen Gerrit gezien...quote:Op donderdag 18 april 2019 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij houdt het toch goed voel iedere ochtend.
Er zitten heel veel steekjes bij hem los Fritsie.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Tering wat een idioot die Jessie met dat geschreeuw en kinderstemmetje, zou hem met
liefde 'n tik willen geven.
Goedemorgen Cos
En maar lawaai maken en schreeuwen zodat de andere wakker worden, maar owee als iemandquote:Op donderdag 18 april 2019 07:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zitten heel veel steekjes bij hem los Fritsie.
Liliputter met d'r eeuwige coltrui aanquote:Op donderdag 18 april 2019 07:15 schreef snetje het volgende:
Gerrit inmiddels ook wakker..en deze peuteraar ook ..
[ afbeelding ]
vind het eigenlijk geen slecht idee, zal best lopen met die schuimpjes die vaak van alles mankerenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:23 schreef Dotteke het volgende:
nu wil die kwallebal van een Jessie CBD gaan verkopen vanuit Utopia
Zal wel net zo gaan als met zijn hondenbrokken en koffie.
Dan zal het hier ook wel storm gaan lopen...quote:Op donderdag 18 april 2019 07:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind het eigenlijk geen slecht idee, zal best lopen met die schuimpjes die vaak van alles mankeren
quote:Op donderdag 18 april 2019 07:31 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan zal het hier ook wel storm gaan lopen...
Spul is niet te betalen, en je moet wel de juiste in formatie hebben, zijn verschillende sterktes.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:24 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
vind het eigenlijk geen slecht idee, zal best lopen met die schuimpjes die vaak van alles mankeren
Mevr. Brouwer gelijk al zeuren omdat ze na 5 minuten nog geen reactie terug heeft...quote:Op donderdag 18 april 2019 07:29 schreef Fritsie1960 het volgende:
Jessie ff ene Mevrouw Brouwer te kakken zetten online omdat ze in haar mail zegt: hoop
op een reaktie terug....
Ja dat zegt Jessiequote:Op donderdag 18 april 2019 07:32 schreef snetje het volgende:
[..]
Mevr. Brouwer gelijk al zeuren omdat ze na 5 minuten nog geen reactie terug heeft...
Dat wordt omschreven als 'n extraatje....... om te flossenquote:Op donderdag 18 april 2019 07:41 schreef snetje het volgende:
Dat er nog geen klachten zijn met rode haren in hun brood...
Sporten.quote:Op donderdag 18 april 2019 07:53 schreef Ranah het volgende:
echt? merel zonder make up? hoezo dat dan
OMGquote:
Een erg bloot dametje , GM Dottekequote:Op donderdag 18 april 2019 07:51 schreef Dotteke het volgende:
Nu snap ik waarom ze er lagen make-up op smeert, dan lijkt haar gezicht veel smaller
[ afbeelding ]
En daarna wil ze als 1e douchen.... logisch dan heeft zij het warme water en kan de rest weerquote:
Slimme tante bedoel je , GM fritsiequote:Op donderdag 18 april 2019 08:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En daarna wil ze als 1e douchen.... logisch dan heeft zij het warme water en kan de rest weer
uren wachtenn voor de boiler verwarmt is..... Gehaaide tante
je post weerquote:Op donderdag 18 april 2019 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij houdt het toch goed voel iedere ochtend.
Het is net een vrouw zoals hij loopt.quote:Op donderdag 18 april 2019 06:35 schreef snetje het volgende:
Lekker hoor ..het hele terrein nog even voor je alleen...
[ afbeelding ]
Vind ik dus ookquote:Op donderdag 18 april 2019 08:33 schreef mootie het volgende:
Merel kan het wel prima hebben, geen make-up.
Kaylee ziet er ook niet uit zonderquote:Op donderdag 18 april 2019 08:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hiske knapt bijvoorbeeld meteen enorm op met een pietsje make-up.
fijn zo jong zon enorme schuldquote:Op donderdag 18 april 2019 08:52 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik lach me suf om Gerrit die zijn studieschuld straks zo wegklapt omdat ie dan goed gaat verdienen.
Hij heeft nu al 40.000 schuld maar nog niks afgerond, dus hoezo gaat ie veel verdienen?
Die schuld gaat eerst nog veel meer worden.
ben benieuwd wat ze voor elke maand daar zijn als vergoeding krijgen want dan sparen ze dara best goedquote:Op donderdag 18 april 2019 08:52 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik lach me suf om Gerrit die zijn studieschuld straks zo wegklapt omdat ie dan goed gaat verdienen.
Hij heeft nu al 40.000 schuld maar nog niks afgerond, dus hoezo gaat ie veel verdienen?
sporten is gezond voor ons en hunquote:Op donderdag 18 april 2019 08:54 schreef Angelique61 het volgende:
Wordt niet goed van al die sportende lui, suf om naar te kijken.
Nederland in Beweging is een thriller vergeleken deze beeldenquote:Op donderdag 18 april 2019 08:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
sporten is gezond voor ons en hun
Mee Eens maar goed ze bewegen ipv hangen op bedquote:Op donderdag 18 april 2019 08:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Nederland in Beweging is een thriller vergeleken deze beelden
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mee Eens maar goed ze bewegen ipv hangen op bed
Daarom willen ze steeds blijven, maar ze willen er niks voor doen!quote:Op donderdag 18 april 2019 08:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ben benieuwd wat ze voor elke maand daar zijn als vergoeding krijgen want dan sparen ze dara best goed
hetzelfde met hun zogenaamde ambities, het moet ze allemaal maar in de schoot geworpen worden, en zelfs dan weten ze het nog nietquote:Op donderdag 18 april 2019 08:57 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Daarom willen ze steeds blijven, maar ze willen er niks voor doen!
johquote:Op donderdag 18 april 2019 09:01 schreef Bramenstruik het volgende:
waarom geen studie volgen, sponsordealtje met het LOI ofzo
Broden moesten nog gebakken worden.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
Gm Cos
09uur Paasontb ?
is dat verplaatst
Doe niet zo eng, dan moet je iets doen en daarvoor zijn ze niet gekomen!quote:Op donderdag 18 april 2019 09:01 schreef Bramenstruik het volgende:
Precies. Of praktijklessen lassen, metselen, elektrotechniek. Dat soort dingen. Is nu lamlendigheid troef.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:01 schreef Bramenstruik het volgende:
ja, echt hoorquote:Op donderdag 18 april 2019 09:08 schreef DKUp het volgende:
Vakantie vieren zoals Tranny, maanden met je vette bek en kut op bed liggen.
Brandon kan er ook wel uit, het programma en devkijkers zullen hem in ieder geval niet missen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:13 schreef MariaElena2018 het volgende:
Andrea vraagt aan Shelly hoe ze haar van de bank kunnen houden en wie ze het liefst naast haar op de bank zou zien, Shelly denkt Brandon.
Andrea heeft geen zin om te sporten, heel veel gedaan, Shelly doet ook niet mee zegt ze.
Andrea gaat stoeltjes maken de eerste is op bestellingen en de rest maakt ze zelf en zet ze op terrein neer. Ze lopen naar de silo
precies! ze willen toch zo graag een voorbeeld uitdragen, leuk voor jongeren om te zien wat je allemaal zou kunnen doenquote:Op donderdag 18 april 2019 09:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Precies. Of praktijklessen lassen, metselen, elektrotechniek. Dat soort dingen. Is nu lamlendigheid troef.
DJ gekke Gerrit 20.000 euro per optreden van 30 min, zo terug verdiend.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:52 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ja, als.................quote:Op donderdag 18 april 2019 09:18 schreef goldback het volgende:
[..]
DJ gekke Gerrit 20.000 euro per optreden van 30 min, zo terug verdiend.
HACCP regelsquote:Op donderdag 18 april 2019 09:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik blijf het vies vinden om te sporten in een ruimte waar de broden gebakken worden
Ja geeft nu een totaal verkeerd beeld van jongeren. Geen enkele idealist of iemand die iets wil leren of nieuwe vaardigheden opdoen. Ook de "ouderen" doen geen flikker.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:16 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
precies! ze willen toch zo graag een voorbeeld uitdragen, leuk voor jongeren om te zien wat je allemaal zou kunnen doen
dat laatste speelt zeker meequote:Op donderdag 18 april 2019 09:21 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Ja geeft nu een totaal verkeerd beeld van jongeren. Geen enkele idealist of iemand die iets wil leren of nieuwe vaardigheden opdoen. Ook de "ouderen" doen geen flikker.
Dit kan je geen Utopia meer noemen. Helemaal niks doen met de mogelijkheden die er toch wel zijn of ze zijn in de fuik van Talpa terechtgekomen.
Heeft hij eigenlijk wel vrienden buiten Utopia behalve die paaljas van een Cees vraag ik mij af? Lijkt mij een vreselijk persoon wanneer hij buiten net zo doet.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
en weer janken die Jessie .... gerrit deelt zijn mening een keer niet en nu maar janken stampvoeten snotsnuiver op zijn lange tenen getrapt
Het komt goed, Franny krijgt 2x nageltjespimples.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:09 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Precies. Of praktijklessen lassen, metselen, elektrotechniek. Dat soort dingen. Is nu lamlendigheid troef.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Het komt goed, Franny krijgt 2x nageltjespimples.![]()
mooi zo dat wilde ze helemaal niet meer, aan het werk gezet door de FEBOquote:Op donderdag 18 april 2019 09:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daarom ook het conflict met Boyd had altijd commentaar wist alles beterquote:Op donderdag 18 april 2019 09:23 schreef goldback het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk wel vrienden buiten Utopia behalve die paaljas van een Cees vraag ik mij af? Lijkt mij een vreselijk persoon wanneer hij buiten net zo doet.
Het zijn stuk.voor stuk mensen die vastgelopen zijn in de maatschappij en niemand die ook echt kwaliteiten of talent heeft in iets, meer een soort opvang.quote:
Wilde ze dat niet meer?quote:Op donderdag 18 april 2019 09:25 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
mooi zo dat wilde ze helemaal niet meer, aan het werk gezet door de FEBO
Hahahahahaquote:Op donderdag 18 april 2019 09:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
verpest en verwend door zijn papa en mama ?!quote:Op donderdag 18 april 2019 09:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom ook het conflict met Boyd had altijd commentaar wist alles beter
Daar lijkt het idd sterk op.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:26 schreef goldback het volgende:
[..]
Het zijn stuk.voor stuk mensen die vastgelopen zijn in de maatschappij en niemand die ook echt kwaliteiten of talent heeft in iets, meer een soort opvang.
Die vinden alles leuk en goed wat hij doet inclusief snuiven en fluimen, dus ja.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:27 schreef goldback het volgende:
[..]
verpest en verwend door zijn papa en mama ?!
Morgen!quote:Op donderdag 18 april 2019 09:16 schreef DKUp het volgende:
[..]
Brandon kan er ook wel uit, het programma en devkijkers zullen hem in ieder geval niet missen.
Hij valt zelden op
Nah Eric ga ervoor. Doe uttttt.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Erik zou wel een mooie hut willen bouwen
een skihut
of iets anders moois
met een veranda
Krijs mekkert door over Frand dr cursus
ja fijn
heel fijn
fijn he , allemaal potjes en een tafeltje
blijkbaaris allemaal leuk wat jessie doet snuiven zelfs ook snot meequote:Op donderdag 18 april 2019 09:27 schreef goldback het volgende:
[..]
seniele "mama" van Utopia.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een skihut
of iets anders moois
met een veranda
ja fijn
heel fijn
Harde werkers..quote:Op donderdag 18 april 2019 09:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die vinden alles leuk en goed wat hij doet inclusief snuiven en fluimen, dus ja.
ach, ik weet het niet, ik snap het vergrootglaseffect ook wel, maar het lijkt erop dat ze nogal onrealistisch denken, Sjel bijvoorbeeld, waarom niet blij zijn met wat ze wel kan, kapperen? Het moet allemaal beter, groter, mooier , dat is de hele tendens, MTV en nog meer van al die shitquote:Op donderdag 18 april 2019 09:26 schreef goldback het volgende:
[..]
Het zijn stuk.voor stuk mensen die vastgelopen zijn in de maatschappij en niemand die ook echt kwaliteiten of talent heeft in iets, meer een soort opvang.
Dat wel, maar of het constructief is? Steeds andere dingen op andere plaatsen. Jessie heeft de onrust niet van een vreemde.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Harde werkers..
doorpakken geld maken
je eigen broek ophouden
je bent de eerste die het tiktquote:Op donderdag 18 april 2019 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijkbaaris allemaal leuk wat jessie doet snuiven zelfs ook snot mee
Die ouders wel. Helaas geen goed voorbeeld doet volgen dit.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Harde werkers..
doorpakken geld maken
je eigen broek ophouden
Ik snap ook echt niet dat het allemaal kan daar. Er is zoveel wat betreft hygiëne niet door de beugel kan.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:16 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik blijf het vies vinden om te sporten in een ruimte waar de broden gebakken worden
Ik snap best dat als je daar bent, juist andere dingen wil doen dat je buiten deed. Maar het is allemaal zo slapjes, zo ondoordacht, zo traag, zo......quote:Op donderdag 18 april 2019 09:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ach, ik weet het niet, ik snap het vergrootglaseffect ook wel, maar het lijkt erop dat ze nogal onrealistisch denken, Sjel bijvoorbeeld, waarom niet blij zijn met wat ze wel kan, kapperen? Het moet allemaal beter, groter, mooier , dat is de hele tendens, MTV en nog meer van al die shit
tis trouwens harstikke lekker weer, ga naar buiten met je öuwewijvengymquote:Op donderdag 18 april 2019 09:32 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik snap ook echt niet dat het allemaal kan daar. Er is zoveel wat betreft hygiëne niet door de beugel kan.
omdat ik het vindquote:Op donderdag 18 april 2019 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je bent de eerste die het tikt
scherp
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:33 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ik snap best dat als je daar bent, juist andere dingen wil doen dat je buiten deed. Maar het is allemaal zo slapjes, zo ondoordacht, zo traag, zo......![]()
Ze willen vooral BN'er worden.
Geen steno hequote:Op donderdag 18 april 2019 09:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je bent de eerste die het tikt
scherp
Viel mij ook op dat hij in de tattoo shop ook alles ging vertellen wat de klant moet doen na een tattoo sessie. Hij vulde ongevraagd van alles aan, terwijl het niet zijn plek was. Vreselijke man.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Daarom ook het conflict met Boyd had altijd commentaar wist alles beter
denk toch wel dat hij de boel goed voor elkaar heeftquote:Op donderdag 18 april 2019 09:32 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Die ouders wel. Helaas geen goed voorbeeld doet volgen dit.
eigenlijk heeft Jessie geen eigen talenten, hij exploiteert graag, en dat lukt ook niet zo goedquote:Op donderdag 18 april 2019 09:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Viel mij ook op dat hij in de tattoo shop ook alles ging vertellen wat de klant moet doen na een tattoo sessie. Hij vulde ongevraagd van alles aan, terwijl het niet zijn plek was. Vreselijke man.
Ja, hij heeft het ver geschopt, bitcoins en bij papa en mama wonen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk toch wel dat hij de boel goed voor elkaar heeft
verder geen ellende in de nek prikken...
schuld ,exen... maar dat weten we niet echt
allemaal speculaas
Ben echt benieuwd hoe hij het als vader zou doen. Arm kind. Die wordt helemaal daas volgens mij.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:27 schreef goldback het volgende:
[..]
precies en deel je zijn mening niet zoals gerrit net op zijn lange tenen getrapt... en scheld als iemand het niet hoortquote:Op donderdag 18 april 2019 09:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Viel mij ook op dat hij in de tattoo shop ook alles ging vertellen wat de klant moet doen na een tattoo sessie. Hij vulde ongevraagd van alles aan, terwijl het niet zijn plek was. Vreselijke man.
meest voordelige..quote:Op donderdag 18 april 2019 09:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het ver geschopt, bitcoins en bij papa en mama wonen.
allemaal zo smerig en vies maar ja mama vind het leuk van haar prinsesje.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
blijkbaaris allemaal leuk wat jessie doet snuiven zelfs ook snot mee
Die snotsnuivert woont niet voor niets nog bij zijn papa en mamaquote:Op donderdag 18 april 2019 09:23 schreef goldback het volgende:
[..]
Heeft hij eigenlijk wel vrienden buiten Utopia behalve die paaljas van een Cees vraag ik mij af? Lijkt mij een vreselijk persoon wanneer hij buiten net zo doet.
Inderdaad. Hij heeft veel energie en een tomeloze geldingsdrang, dat dan weer wel, maar hij zou het effectiever moeten gebruiken en mensen positiever benaderen, dan zou hij misschien voor mij nog interessant zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:36 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
eigenlijk heeft Jessie geen eigen talenten, hij exploiteert graag, en dat lukt ook niet zo goed
Daar gaat het haar ook helemaal niet om. Als ze zou zeggen: ik heb je gestimuleerd, dus geen stemmen op mij, zou dat oprechter zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
komt ook niet in dr op
om te zeggen
nah lkkr voor je
heb je straks buiten Uto ook wat aan
.
daar vind ik ook niets mis mee eigenlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meest voordelige..
tis er mis met bij je ouders wonen dan ?
Wat zei mama ook weer, familie snot, Jessie had het van haar dat snotsnuiven.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:28 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die vinden alles leuk en goed wat hij doet inclusief snuiven en fluimen, dus ja.
Dat het wel handig is, als je zelfstandig bent als je achterin de 20 bent?quote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meest voordelige..
nu kan kan het nog net maar op een bepaald moment wordt het een beetje zielig een soort Kees de autist effect.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
meest voordelige..
zoals hij het vertelt, kan ik wel inkomen, hij woont niet graag alleen, en het ziet er wel uit als een gezellige familie, dus als het kan, en het huis is niet te klein, waarom niet?quote:Op donderdag 18 april 2019 09:40 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat het wel handig is, als je zelfstandig bent als je achterin de 20 bent?
Maar goed, na Utopia gaat hij op zeichzelf wonen. Hij vindt het zelf weleens tijd worden.
Niks maar ze doet en kan ook niks onze dame.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits ; ik ben 35 moet ook nog aan mn toekomst werken
Erik ; over wie gaat na 15 mnd Uto
de nwe mensen .. hij ziet dat niet zo zitten
Hits; als ik deze stemming overleef,zit ik hier een jaaar
.
* veel gedaan of niet dan Hitske![]()
![]()
Ja enorm.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat zei mama ook weer, familie snot, Jessie had het van haar dat snotsnuiven.
Echt iets om trots op te zijn.
daar zeg je wat...quote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Daar gaat het haar ook helemaal niet om. Als ze zou zeggen: ik heb je gestimuleerd, dus geen stemmen op mij, zou dat oprechter zijn.
O ja, dat is al vanaf dag 1. Waag het niet hem tegen te spreken of hem niet te steunen, dan is hij woest en als je pech hebt, word je de kop van jut en val je ten prooi aan zijn ingehouden verbale agressieve manier van benadering.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:37 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
precies en deel je zijn mening niet zoals gerrit net op zijn lange tenen getrapt... en scheld als iemand het niet hoort
Aan haar toekomst gewerkt?quote:Op donderdag 18 april 2019 09:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Hits ; ik ben 35 moet ook nog aan mn toekomst werken
Erik ; over wie gaat na 15 mnd Uto
de nwe mensen .. hij ziet dat niet zo zitten
Hits; als ik deze stemming overleef,zit ik hier een jaaar
.
* veel gedaan of niet dan Hitske![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:41 schreef goldback het volgende:
[..]
nu kan kan het nog net maar op een bepaald moment wordt het een beetje zielig een soort Kees de autist effect.
Artsen zonder Grenzen staan te springen, Florence Nightingale eindelijk bevrijd uit Utopiaquote:Op donderdag 18 april 2019 09:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Aan haar toekomst gewerkt?![]()
De werkgevers kunnen niet wachten tot ze eruit is.
kom je eindelijk op de verkanzie aanquote:Op donderdag 18 april 2019 09:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Aan haar toekomst gewerkt?![]()
De werkgevers kunnen niet wachten tot ze eruit is.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
daar zeg je wat...
Kriss is niet oprecht imo
die denkt aan dr contract bij Febo
dat Brein en die viltmat op dr kop..focus hoe kom ik
hier mn tijd door..met
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kom je eindelijk op de verkanzie aan
kapot moei
sleurhut plaatsen..voortent dr an . he he koffie
lkr he
nou genieten
.. Rent die Droogsnee je voor tent in
HALLO>>>> ik ben HOOFD animeer
dit is ons programma![]()
![]()
Hij wordt daar in de watten gelegd. Hij laat graag anderen voor hem werken/lopen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die snotsnuivert woont niet voor niets nog bij zijn papa en mama
maakt niks af omdat hij nergens echt talent voor. Heeft wel een vlotte babbel en bijdehand maar valt op een bepaald moment door de mand omdat het uiteindelijk allemaal gebakken lucht is.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft veel energie en een tomeloze geldingsdrang, dat dan weer wel, maar hij zou het effectiever moeten gebruiken en mensen positiever benaderen, dan zou hij misschien voor mij nog interessant zijn.
als je er zo over nadenkt............................. Chris gaat altijd voor de jongste dame van de groep, wordt opvallend!quote:Op donderdag 18 april 2019 09:45 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Let er maar op. Ze is volop met de stemming bezig.
Ze probeerde heel voorzichtig Andrea zo ver te krijgen dat ze op Mylene zou gaan stemmen.
Hij wil bij zijn bier zeker nog een paar Flugelsquote:Op donderdag 18 april 2019 09:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
een skihut
of iets anders moois
met een veranda
ja fijn
heel fijn
Christel gaat voor Christel en niemand anders.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:47 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
als je er zo over nadenkt............................. Chris gaat altijd voor de jongste dame van de groep, wordt opvallend!
Weet ook niet waar zijn talenten liggen, maar een drive heeft hij wel, daar zou hij wat mee kunnen doen, maar dan moet hij eerst van die troon afstappen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:46 schreef goldback het volgende:
[..]
maakt niks af omdat hij nergens echt talent voor. Heeft wel een vlotte babbel en bijdehand maar valt op een bepaald moment door de mand omdat het uiteindelijk allemaal gebakken lucht is.
gebeurt steeds vaker .. en kan ook veel voordelen hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 09:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar vind ik ook niets mis mee eigenlijk
Ja, en die heeft zijn zaakjes wel op orde, maar is een irritante man die met zijn vingertje klaar staat; heeft hij wel gemeen met Jessie.quote:
Hij speelt de zakenman maar is het niet uiteindelijk zijn aanpak is misschien even succesvol maar niet op langere termijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij wordt daar in de watten gelegd. Hij laat graag anderen voor hem werken/lopen.![]()
Als je zelf je (eigen) kont moet afvegen, geen kabouters die alles doen wat je niet leuk vindt, wordt het toch een ander verhaal.
ik bedoel de conflicten, Sanne, daarna was het Sjel, nu Mylene...........................quote:Op donderdag 18 april 2019 09:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Christel gaat voor Christel en niemand anders.
Wat het bijzonder maakt, is dat je het gevoel hebt, 40 en nog steeds niet op eigen benen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:40 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar vind ik ook niets mis mee eigenlijk
hij is nog geen 40quote:Op donderdag 18 april 2019 09:51 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat het bijzonder maakt, is dat je het gevoel hebt, 40 en nog steeds niet op eigen benen.
die smoel toen tegen Sann..indquote:Op donderdag 18 april 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoel de conflicten, Sanne, daarna was het Sjel, nu Mylene...........................
Niet Cees, maar Kees, de autist.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
zn ex vrouw en die jongste dochter wonen daar toch ook ?
groot Huis, flinke Tuin
Klopt, het effect van iemand met een grote mond, mooie verhalen, en verhalen/kennis van anderen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:50 schreef goldback het volgende:
[..]
Hij speelt de zakenman maar is het niet uiteindelijk zijn aanpak is misschien even succesvol maar niet op langere termijn.
Snap dan niet wat hem dan beweegt om daar te willen zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk toch wel dat hij de boel goed voor elkaar heeft
verder geen ellende in de nek prikken...
schuld ,exen... maar dat weten we niet echt
allemaal speculaas
I know, maar zo ziet hij er wel uit en dan vergeet je dat hij pas 27 is. Als ik hem op straat zou zien, zou ik denken dat hij al in zijn 2e jeugd zit, met vrouw en 3 kinderen.quote:
Ze gaat geen conflicten met Mylene aan. Ze heeft de schrik te pakken van haar nominatie.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:50 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik bedoel de conflicten, Sanne, daarna was het Sjel, nu Mylene...........................
Hij kan goed delegeren alleen moet hij afleren dat op een denigrerende manier te doen. Alleen maar commentaar leveren maar geen commentaar kunnen verdragen. Hij luistert ook slecht omdat zijn hoofd dan allang weer bezig is met commentaar te verzamelen om zijn gelijk te kunnen halen. Hij maakt mensen die het ff niet weten helemaal murm waardoor ze alléén nog maar onzekerder worden en niets meer durven. Hij is erg overheersend en druk en overschreeuwt zichzelf alleen maar.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij heeft veel energie en een tomeloze geldingsdrang, dat dan weer wel, maar hij zou het effectiever moeten gebruiken en mensen positiever benaderen, dan zou hij misschien voor mij nog interessant zijn.
je zag van de week toch hoe bol zn gezicht was, afgevallen, en vel krimpt niet meequote:Op donderdag 18 april 2019 09:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
I know, maar zo ziet hij er wel uit en dan vergeet je dat hij pas 27 is. Als ik hem op straat zou zien, zou ik denken dat hij al in zijn 2e jeugd zit, met vrouw en 3 kinderen.
Je hoor ze scheten laten. Niet te zuinig.quote:
Klopt als een zwerende vinger.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij kan goed delegeren alleen moet hij afleren dat op een denigrerende manier te doen. Alleen maar commentaar leveren maar geen commentaar kunnen verdragen. Hij luistert ook slecht omdat zijn hoofd dan allang weer bezig is met commentaar te verzamelen om zijn gelijk te kunnen halen. Hij maakt mensen die het ff niet weten helemaal murm waardoor ze alléén nog maar onzekerder worden en niets meer durven. Hij is erg overheersend en druk en overschreeuwt zichzelf alleen maar.
Potverdikkeme, Sambalquote:Op donderdag 18 april 2019 09:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ze gaat geen conflicten met Mylene aan. Ze heeft de schrik te pakken van haar nominatie.![]()
Dus nu lijmen en slijmen en emotioneel claimen.
Erik mekkert door over Erik? Zie hem er trouwens wel voor aan.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:53 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Niet Cees, maar Kees, de autist.![]()
Hiske, Erik en Christel mekkeren over de tattoeshop, geen uitstraling, het is nog steeds een caravan, geen enthousiasme. Fijn, dat ze dat als wijze ouderen ook tegen hen zeggen en hen stimuleren.
Erik mekkert door over Erik, dat ze liggen te rotzooien?Hiske snapt niet dat ze niet meer doen met FHM (Shelly en Mylene). Je hoort er niets van, ja ze wachten op foto's, maar dan nog.
Hiske mist gezelligheid, ligt misschien ook wel aan haar. Maar ja, gespreksstof sluit niet aan.....
O, was me nog niet opgevallen, omdat hij er anders uitziet met dat haar.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je zag van de week toch hoe bol zn gezicht was, afgevallen, en vel krimpt niet mee
dat snap ik van al die mensen nietquote:Op donderdag 18 april 2019 09:53 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]
Snap dan niet wat hem dan beweegt om daar te willen zijn.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kom je eindelijk op de verkanzie aan
kapot moei
sleurhut plaatsen..voortent dr an . he he koffie
lkr he
nou genieten
.. Rent die Droogsnee je voor tent in
HALLO>>>> ik ben HOOFD animeer
dit is ons programma![]()
![]()
Gelukkig is hij alweer aardig aan het aankomen en gaat er dus steeds jonger uitzien.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:55 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je zag van de week toch hoe bol zn gezicht was, afgevallen, en vel krimpt niet mee
een Suske en Wiske titel waardig, de Denigrerende Delegeerderquote:Op donderdag 18 april 2019 09:54 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij kan goed delegeren alleen moet hij afleren dat op een denigrerende manier te doen. Alleen maar commentaar leveren maar geen commentaar kunnen verdragen. Hij luistert ook slecht omdat zijn hoofd dan allang weer bezig is met commentaar te verzamelen om zijn gelijk te kunnen halen. Hij maakt mensen die het ff niet weten helemaal murm waardoor ze alléén nog maar onzekerder worden en niets meer durven. Hij is erg overheersend en druk en overschreeuwt zichzelf alleen maar.
De laatste keer was op Tim.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Potverdikkeme, Sambalik bedoel dat ze iedere keer met de stemmingen op de jongste meiden van de groep stemt, er wringt daar iets
Misschien kon hij niet meer wennen thuis en miste hij het dictatortje spelenquote:Op donderdag 18 april 2019 09:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij wordt daar in de watten gelegd. Hij laat graag anderen voor hem werken/lopen.![]()
Als je zelf je (eigen) kont moet afvegen, geen kabouters die alles doen wat je niet leuk vindt, wordt het toch een ander verhaal.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gelukkig is hij alweer aardig aan het aankomen en gaat er dus steeds jonger uitzien.![]()
Erik en Jessie stoeien op de mandala in het zand. O jee, nou dan nog maar wat wegvegen. Weg met die mandala. Sorry Adje.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:56 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Erik mekkert door over Erik? Zie hem er trouwens wel voor aan.
Na de mensen die al geweest zijn, overschat hij zichzelf danig, om te denken dat hij iets nieuws brengt, zoals alles uit 1 wordt nageaapt.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:57 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dat snap ik van al die mensen niet
RLS deelnemers
ook dat weer terug komen
ruud
ivan
bill
om maar eens iets te noemen
dat zit anders, hij wil alles wat hij in 1 fout heeft gedaan goed maken in 2quote:Op donderdag 18 april 2019 10:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Na de mensen die al geweest zijn, overschat hij zichzelf danig, om te denken dat hij iets nieuws brengt, zoals alles uit 1 wordt nageaapt.
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
een Suske en Wiske titel waardig, de Denigererende Delegeerder
Dat denk ik wel, maar hij kan het, denk ik ook niet hebben dat hij niet de titel heeft en hij overschat zichzelf. Dat is dan wel weer de schuld van de mensen die hem het idee/gevoel geven dat hij goed bezig is en voor zijn discutabele populariteit zorgen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kon hij niet meer wennen thuis en miste hij het dictatortje spelen
Denk dat hij puur terug wilde komen om, net als Iwan, alsnog de hoofdprijs in de wacht te slepen.quote:Op donderdag 18 april 2019 09:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien kon hij niet meer wennen thuis en miste hij het dictatortje spelen
Keiharde werkster, zelfs een COS’ser draagt nog iets bij met het verslaan wat deze niksnutten doen.quote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:01 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat zit anders, hij wil alles wat hij in 1 fout heeft gedaan goed maken in 2
Na 1 had hij begrepen hoe het wél moest.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:00 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Na de mensen die al geweest zijn, overschat hij zichzelf danig, om te denken dat hij iets nieuws brengt, zoals alles uit 1 wordt nageaapt.
Zit in zijn eigen hoofd dat hij de king is daar... en de bewoners gaan hem erin stimuleren ... maar die gast lult erg veel en doet weinigquote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar hij kan het, denk ik ook niet hebben dat hij niet de titel heeft en hij overschat zichzelf. Dat is dan wel weer de schuld van de mensen die hem het idee/gevoel geven dat hij goed bezig is en voor zijn discutabele populariteit zorgen.
Gaat ze geld geven dan ? Anders heeft t weinig nut.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef oma-Nijn het volgende:
Adriaan heeft bezoek, ze gaan samen fietsen voor het goede doel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 april 2019 09:57 schreef peterdenhaag53 het volgende:
[..]alles weer afbreken en wegwezen daar.
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Gaat ze geld geven dan ? Anders heeft t weinig nut.
Dat weet ik niet. Heb ik ze niet over gehoord.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Gaat ze geld geven dan ? Anders heeft t weinig nut.
Oppassen jij hè?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat denk ik wel, maar hij kan het, denk ik ook niet hebben dat hij niet de titel heeft en hij overschat zichzelf. Dat is dan wel weer de schuld van de mensen die hem het idee/gevoel geven dat hij goed bezig is en voor zijn discutabele populariteit zorgen.
Ondertussen denkt Erik....... je moet niet wrijven trut, jje moet er aan trekken!quote:Op donderdag 18 april 2019 09:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Kriss wrijft Erik zn rug
Erik ; ja daar auw
ja dat krijg je he boven de 40...
Kriss wrijft verder![]()
Frann blij . een opleiding Nagel Jufff
Marioquote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vraagje: waar komt toch steeds dat 'hoe' vandaan i.p.v. 'hou'?
Juist, het enige wat hij doet is zichzelf neerzetten als een 'snelle' jongen. Lijkt veel maar is helemaal niks.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Zit in zijn eigen hoofd dat hij de king is daar... en de bewoners gaan hem erin stimuleren ... maar die gast lult erg veel en doet weinig
Heeft vast ook geen broers of zussen. Daar ben je al snel koning één oog.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
een vrouwtje wat er nog een beetje jeuk an heeftquote:Op donderdag 18 april 2019 10:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ondertussen denkt Erik....... je moet niet wrijven trut, jje moet er aan trekken!
in Amsterdam Zuid struikel je over de Jessiesquote:Op donderdag 18 april 2019 10:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, het enige wat hij doet is zichzelf neerzetten als een 'snelle' jongen. Lijkt veel maar is helemaal niks.
what's newquote:Op donderdag 18 april 2019 10:12 schreef Mjelleke het volgende:
Ik dacht dat het paasontbijt om 10.00 uur zou zijn. Dus alweer een afspraak niet nagekomen.
Meertje doet het ook. Ze moeten natuurlijk hun krachten besparen om de dag door te komen.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:13 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Heeft ze van Merel geleerd die nu ook in dat huisje woont.
Toch wel jeuk jeuk, niet jeuk door korstjes?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een vrouwtje wat er nog een beetje jeuk an heeft
uitspraak Erik
en via de connecties een mooi baantje als consultant/manager of adviseur een reden om daar nooit te komen, bedankt.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in Amsterdam Zuid struikel je over de Jessies
De uitspraken van die ouwe vind ik vaak nogal discutabel.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
een vrouwtje wat er nog een beetje jeuk an heeft
uitspraak Erik
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
in Amsterdam Zuid struikel je over de Jessies
en dat gaan ze in de smerige silo doen i.p.v. in het stralende 'bijnapasenzonnetje'?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
meuk voor Paasontb
ze gaan de tafel dekken
Draait allemaal om Myleentje hoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mylene gelijk 2 pakken salami open trekken, kan ze daar niet beter mee wachten tot
er wel iemand salami wil?
Bill claimde Jess in 1..quote:Op donderdag 18 april 2019 10:12 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Juist, het enige wat hij doet is zichzelf neerzetten als een 'snelle' jongen. Lijkt veel maar is helemaal niks.
ben je gekquote:Op donderdag 18 april 2019 10:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mylene gelijk 2 pakken salami open trekken, kan ze daar niet beter mee wachten tot
er wel iemand salami wil?
Heb haar ook d'r handen niet zien wassen, en nu met die vieze jatten meerdere keren datquote:
heerlijk salmonella in de silo met de pasenquote:Op donderdag 18 april 2019 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb haar ook d'r handen niet zien wassen, en nu met die vieze jatten meerdere keren dat
broodbeleg vasthouden
Vies kind, enorm afgegleden sinds haar binnenkomst. Echt geen geil modelquote:Op donderdag 18 april 2019 10:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb haar ook d'r handen niet zien wassen, en nu met die vieze jatten meerdere keren dat
broodbeleg vasthouden
lekker geregeld weerquote:Op donderdag 18 april 2019 10:19 schreef StruisZVeugelT het volgende:
8 eitjes.. voor Paasontb
eerlijk zullen we alles delen
Dan is Jessie meteen al zijn zelfbedachte 'macht' kwijt. Marjet had hem steeds weer bij de ballen. Letterlijk én figuurlijk.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Bill claimde Jess in 1..
steeds drama..
geweldige beelden![]()
Denk als Bill nu naar binnen komt
raakt ie in de Stress..
zou wel leuke streams/tv geven
Bill op Das Boot bietje zonnen..bietje spetterkunst
onrust op de Camping
Het zijn stuk voor stuk daar viespeukenquote:Op donderdag 18 april 2019 10:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vies kind, enorm afgegleden sinds haar binnenkomst. Echt geen geil model
Leuk om het over mensen te hebben die er niet zijnquote:
die fotosessie voor de FHM kwam ze met kop en schouders boven die clown uitquote:Op donderdag 18 april 2019 10:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vies kind, enorm afgegleden sinds haar binnenkomst. Echt geen geil model
Ik wilde het niet zeggen, maar dat was mijn gedachte ook. Hij is geen fan van Ivan, om de reden dat hij een sterk persoon is.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:03 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Denk dat hij puur terug wilde komen om, net als Iwan, alsnog de hoofdprijs in de wacht te slepen.
had Ivan ook een handje van....................... Isa staat me nog goed bijquote:Op donderdag 18 april 2019 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar dat was mijn gedachte ook. Hij is geen fan van Ivan, om de reden dat hij een sterk persoon is.
Toen hij net binnen was viel het mij op dat hij meteen aan het werk ging, zichtbaar aan het werk, de sociale figuur probeerde uit te hangen. HIj dacht, ik ga eens op de Ivan tour, maar hij vergeet dat je ook een karakter moet hebben waarin denigrerend zijn naar mensen uiteindelijk naar buiten zou sijpelen en niet meer te stoppen. Ook daar wilde hij dus gebruik maken van de 'talenten' van een ander.
Denken te begrijpen bleek niet voldoende, hoe gedreven je ook bent en denkt dat het lukt, als je maar wil.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Na 1 had hij begrepen hoe het wél moest.
Toen ze riep: “Ik neuk hem.” Tegen de fotograaf.....quote:Op donderdag 18 april 2019 10:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die fotosessie voor de FHM kwam ze met kop en schouders boven die clown uit
En wéér wordt er niet goed gelezen. Ik schrijf dat ik het vreselijk vind (dat dat is overgenomen en steeds nog wordt gebruikt). Je kunt alles wel verkeerd neer gaan plemmen hier maar dat moet eens ophouden. Gisteren al genoeg gezeik over gehad.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk om het over mensen te hebben die er niet zijn
Niks mis met mario
Ondertussen wordt er flink doorgefietst
gij geleuve da?quote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toen ze riep: “Ik neuk hem.” Tegen de fotograaf.....
Sheil is niet eens een model, dus mag dat kutkind met ervaring.
Zéker weten.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Prima gelezenquote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En wéér wordt er niet goed gelezen. Ik schrijf dat ik het vreselijk vind (dat dat is overgenomen en steeds nog wordt gebruikt). Je kunt alles wel verkeerd neer gaan plemmen hier maar dat moet eens ophouden. Gisteren al genoeg gezeik over gehad.
quote:Op donderdag 18 april 2019 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen, maar dat was mijn gedachte ook. Hij is geen fan van Ivan, om de reden dat hij een sterk persoon is.
Toen hij net binnen was viel het mij op dat hij meteen aan het werk ging, zichtbaar aan het werk, de sociale figuur probeerde uit te hangen. HIj dacht, ik ga eens op de Ivan tour, maar hij vergeet dat je ook een karakter moet hebben waarin denigrerend zijn naar mensen uiteindelijk naar buiten zou sijpelen en niet meer te stoppen. Ook daar wilde hij dus gebruik maken van de 'talenten' van een ander.
Ik weet niets van Isa. Ik praat over de terugkeer van Ivan. De periode daarvoor heb ik niet alles gezien (weet dus ook niet waar het over gaat, ga ook Ivan niet verdedigen, hij heeft zijn titel al). En ja, we zijn allemaal mensen, maar we moeten leren.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
had Ivan ook een handje van....................... Isa staat me nog goed bij
Dat staat me niet goed mee bij.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
had Ivan ook een handje van....................... Isa staat me nog goed bij
Staat ook mooi op je CV utopiaan van het jaar.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:21 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die clown was decorquote:Op donderdag 18 april 2019 10:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig van Mylene maar als model is zij de betere én mooiere van de 2. Shelley vind ik geschikter als seksmodel ofzo.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Toen ze riep: “Ik neuk hem.” Tegen de fotograaf.....
Sheil is niet eens een model, dus mag dat kutkind met ervaring.
in het amateurgenrequote:Op donderdag 18 april 2019 10:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig van Mylene maar als model is zij de betere én mooiere van de 2. Shelley vind ik geschikter als seksmodel ofzo.
Ze fietsten om de beurt met Adriaan, weet niet of ze dit nu nog doen.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:24 schreef oma-Nijn het volgende:
Fietst de rest ook wel eens? Of hebben ze alleen maar een grote muil langs de kant?
Shelley is ook geen model, Mylène heeft wel de stijl en de looks ervoor.quote:Op donderdag 18 april 2019 10:27 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat was niet zo handig van Mylene maar als model is zij de betere én mooiere van de 2. Shelley vind ik geschikter als seksmodel ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |