Waarom zou ze respect verdienen omdat ze goed genoeg is om te neuken?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
O, ze was wel goed genoeg om te neuken met hen, maar verder verdient ze geen respect?
Voor mannen die zo idioot denken heb ik nou geen respect.
Ikzelf zou niet gelijk gaan meppen. Ik zou hem eerst in duidelijke woorden gaan waarschuwen. Als hij doorgaat zullen er klappen vallen.quote:Op dinsdag 9 juli 2019 18:19 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet dat gedacht wordt dat zulke grappen wel kunnen als TS erbij staat.
Ik zou toch een tik uitdelen als iemand zo respectloos over mijn vriendin zou praten.
Waar is je zelfrespect als je met vrouwen naar bed gaat waar je op neerkijkt?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 22:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Waarom zou ze respect verdienen omdat ze goed genoeg is om te neuken?
Interessante vraag hoor, maar wat heeft ie met de mijne te maken?quote:Op dinsdag 9 juli 2019 23:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Waar is je zelfrespect als je met vrouwen naar bed gaat waar je op neerkijkt?
Dat je zou verwachten dat ze wel respect voor haar hebben als ze haar goed genoeg vinden om mee naar bed te gaan, dan wel dat ze beter hun waffel dicht kunnen houden, want als je met vrouwen naar bed gaat waar je op neerkijkt, dan ben je gewoon een enorme kneus die kennelijk alles moet neuken wat voorhanden is om aan zijn trekken te komen.quote:Op woensdag 10 juli 2019 09:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Interessante vraag hoor, maar wat heeft ie met de mijne te maken?
Wat een onzin, je kan prima geen respect voor een vrouw hebben maar onwijs op haar geilen. En zo zijn er vrouwen die ik respecteer maar niet met een stok zou aanraken. Respect is pas relevant zodra je meer wilt.quote:Op woensdag 10 juli 2019 10:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat je zou verwachten dat ze wel respect voor haar hebben als ze haar goed genoeg vinden om mee naar bed te gaan, dan wel dat ze beter hun waffel dicht kunnen houden, want als je met vrouwen naar bed gaat waar je op neerkijkt, dan ben je gewoon een enorme kneus die kennelijk alles moet neuken wat voorhanden is om aan zijn trekken te komen.
Ik herhaal: mannen die vrouwen neuken waar ze op neerkijken hebben geen zelfrespect.quote:Op woensdag 10 juli 2019 16:52 schreef LelijKnap het volgende:
Wat een onzin, je kan prima geen respect voor een vrouw hebben maar onwijs op haar geilen. En zo zijn er vrouwen die ik respecteer maar niet met een stok zou aanraken. Respect is pas relevant zodra je meer wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |