abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_187836604
Mijn vrouw had ook een zeer losbandig leven. Op haar 23ste had ze 28 kerels gedaan. 4 daarvan was een relatie en 24 waren one night stands.
Cindy De Vuyst
pi_187836742
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 19:38 schreef VEM2012 het volgende:
O, ze was wel goed genoeg om te neuken met hen, maar verder verdient ze geen respect?

Voor mannen die zo idioot denken heb ik nou geen respect.
Waarom zou ze respect verdienen omdat ze goed genoeg is om te neuken?
pi_187837558
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 18:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat gedacht wordt dat zulke grappen wel kunnen als TS erbij staat.

Ik zou toch een tik uitdelen als iemand zo respectloos over mijn vriendin zou praten.
Ikzelf zou niet gelijk gaan meppen. Ik zou hem eerst in duidelijke woorden gaan waarschuwen. Als hij doorgaat zullen er klappen vallen.

Maar topic aanmelder hoeft niet gelijk geweld te gebruiken. Eerst in duidelijke woorden kenbaar maken dat hij niet wil dat ze zo over zijn vriendin praten. Als ze het blijven doen dan aangeven dat je het contact verbreekt met je 'vrienden'.
pi_187838282
Het zijn toch zijn vrienden niet? Ik dacht dat het nobele onbekende waren in de kroeg?
Persoonlijk denk ik dat praten weinig zin heeft, mocht ik zo'n zinnen zeggen en ik zie dat ik hem kwets dan zou ik er nog een schep bovenop doen door te zeggen van 'Mijn zaad was zo krachtig dat ze bijna zwanger was' of 'Proef je mij nog een beetje?' en 'Hoe voelt dat als je klaarkomt en je beseft plots dat er voor jou 78 andere kerels ook zijn klaargekomen?'
Of 'Geen schrik dat je nr. 92 bent op haar lijstje?'

In dat opzicht denk ik dat een klap misschien wel kan helpen als signaal van 'Hier stopt het lachen, nu weer de dagdagelijkse beslommeringen'.
Of je maakt een opmerking terug in de zin van 'Spijtig dat je een klein pietje hebt hé. Misschien kon je haar wel meerdere keren neuken maar helaas... Ze heeft er veel spijt van dat je het ooit mocht doen!'.
Cindy De Vuyst
pi_187838854
quote:
15s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 22:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Waarom zou ze respect verdienen omdat ze goed genoeg is om te neuken?
Waar is je zelfrespect als je met vrouwen naar bed gaat waar je op neerkijkt?
pi_187842049
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juli 2019 23:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Waar is je zelfrespect als je met vrouwen naar bed gaat waar je op neerkijkt?
Interessante vraag hoor, maar wat heeft ie met de mijne te maken?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 09:26:29 ]
pi_187842218
Het mag wel weer ontopic en op de man (of vrouw) spelen is nergens voor nodig.
pi_187842288
Dit topic en dan dit topic:
SEX / Vrouwen die niet met je naar bed gaan op de eerste date

Het is ook nooit goed bij de incels van Fok! :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_187842936
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 09:26 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

Interessante vraag hoor, maar wat heeft ie met de mijne te maken?
Dat je zou verwachten dat ze wel respect voor haar hebben als ze haar goed genoeg vinden om mee naar bed te gaan, dan wel dat ze beter hun waffel dicht kunnen houden, want als je met vrouwen naar bed gaat waar je op neerkijkt, dan ben je gewoon een enorme kneus die kennelijk alles moet neuken wat voorhanden is om aan zijn trekken te komen.
pi_187848115
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juli 2019 10:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat je zou verwachten dat ze wel respect voor haar hebben als ze haar goed genoeg vinden om mee naar bed te gaan, dan wel dat ze beter hun waffel dicht kunnen houden, want als je met vrouwen naar bed gaat waar je op neerkijkt, dan ben je gewoon een enorme kneus die kennelijk alles moet neuken wat voorhanden is om aan zijn trekken te komen.
Wat een onzin, je kan prima geen respect voor een vrouw hebben maar onwijs op haar geilen. En zo zijn er vrouwen die ik respecteer maar niet met een stok zou aanraken. Respect is pas relevant zodra je meer wilt.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-07-2019 16:54:11 ]
pi_187855437
Wat is er mis mee. Schijnheilige gedoe. Mannen moeten wel lekker de halve wereld geneukt hebben, maar vrouwen mogen dit niet zeker? Lekker boeie..
  donderdag 11 juli 2019 @ 13:32:24 #137
485804 Ship-o-Bricks
The Unsinkable Just Happened
pi_187862813
Je gaat je tijd niet verdoen aan iemand die haar beste zelf toch niet aan je wil of kan geven.

Dat lijkt me het probleem in dezen, niet haar glorieuze bedcarriere.
pi_187867573
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juli 2019 16:52 schreef LelijKnap het volgende:

Wat een onzin, je kan prima geen respect voor een vrouw hebben maar onwijs op haar geilen. En zo zijn er vrouwen die ik respecteer maar niet met een stok zou aanraken. Respect is pas relevant zodra je meer wilt.
Ik herhaal: mannen die vrouwen neuken waar ze op neerkijken hebben geen zelfrespect.

Mijn mening.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')