2 ploegen waar ik al eeuwen fan van ben.....mijn droomfinale.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax - Liverpool finale.
De grootste genotsfinale OOIT.
die sturen nog liever 10 man het veld opquote:Op woensdag 17 april 2019 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Straks is Vincent Janssen hersteld voor tegen Ajax
Denk dat ze hem eerder een Ajax shirt gevenquote:Op woensdag 17 april 2019 23:18 schreef Adames het volgende:
[..]
die sturen nog liever 10 man het veld op
Ja voor mij ook, liever dan het altijd vervelende Barcelona.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
2 ploegen waar ik al eeuwen fan van ben.....mijn droomfinale.
Gek dat dat nog niet zo wasquote:Op woensdag 17 april 2019 23:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Handsbal
Een handsbal in een aanvallende situatie is vanaf komend seizoen altijd hands. De intentie is straks niet meer relevant. Als een speler de bal met de hand raakt en uit die aanval valt een doelpunt, dan wordt dat moment afgefloten. Op dit moment is het zo dat er wordt gekeken of er opzet in het spel is.
Klopt. En degene die de bal ver over/naast schiet moet 'm zelf gaan halen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik vind het een goed plan.
En niet te hard schieten want dan heeft de keeper geen kans (en gevaarlijk!!)
2 ploegen die ik al eeuwen haatquote:Op woensdag 17 april 2019 23:18 schreef Montagui het volgende:
[..]
2 ploegen waar ik al eeuwen fan van ben.....mijn droomfinale.
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij snapt dan ook niks van voetbal.
Nee onzin.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:59 schreef VeX- het volgende:
Stelling: dit is de meest vermakelijke CL van de afgelopen 5 jaar, mede door de (positieve invloed) van de VAR.
Straks heeft Vincent Janssen een CL op zijn naam.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:18 schreef 3rr0r het volgende:
Straks is Vincent Janssen hersteld voor tegen Ajax
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA BIANCONERI MAD ZIEDEND GLOEIEND WITHEETquote:Op woensdag 17 april 2019 23:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee onzin.
VAR blunderde opzichtig dit jaar.
Daarnaast wat een waardeloze elftallen deels in de halve finale van wat het hoogste zou moeten zijn.
Je moet er toch niet aan denken dat een Spurs, Ajax of Liverpool de CL wint![]()
![]()
![]()
Waardeloze kwaliteit en voetbal.
Kap eens met je vreselijke kut act.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee onzin.
Daarnaast wat een waardeloze elftallen deels in de halve finale van wat het hoogste zou moeten zijn.
Je moet er toch niet aan denken dat een Spurs, Ajax of Liverpool de CL wint![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nee onzin.
![]()
![]()
Feiten zijn feitenquote:Op woensdag 17 april 2019 23:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kap eens met je vreselijke kut act.
Ik heb het nu twee keer gekeken maar waarom bellen die lui met elkaar?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Binnenkort gaan Kale & Kokkie dit doen
Allemaal de schuld van de coachquote:Op woensdag 17 april 2019 23:23 schreef bianconeri het volgende:
Dit was echt het allermakkelijkste jaar voor Juve geweest om de CL te pakken.
Maar dankzij Allegri is het 1 grote vernedering geworden tegen een amateur club.
Was het al uit tegen Atletico, had nu een makkelijke halve finale kunnen zijn en de finale had ook goed te doen kunnen zijn dit jaar.
Allegri out![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |