Dat overleven de Arsenal-supporters nooit.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:03 schreef Bolasie het volgende:
Stel je voor dat de CL de eerste belangrijke prijs wordt voor Spurs (lol)
Eensquote:Op woensdag 17 april 2019 23:01 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik denk dat dit toch een van de meest bizarre wedstrijden is die ik ooit heb gezien.
Wie zegt dat Barca Liverpool gaat verslaan?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef PSVCL het volgende:
Barca vs spurs finale?
Maar psv zat in een poule die te doen was
Dat is alsof België eerder het WK wint dan Nederland.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat overleven de Arsenal-supporters nooit.
Niet van Inter kunnen winnen die 300 punten achter Juventus staanquote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef PSVCL het volgende:
Barca vs spurs finale?
Maar psv zat in een poule die te doen was
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet van Inter kunnen winnen die 300 punten achter Juventus staan
Ajax - Liverpool finale.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie zegt dat Barca Liverpool gaat verslaan?
Moeten eerst maar even spurs kloppen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:03 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment dat iemand CL winnaar Ajax kampioen van de armoede gaat noemen
Eensquote:Op woensdag 17 april 2019 23:00 schreef Caland het volgende:
[..]
VAR haalde op het eind juist het vermaak weg
Als de Spurs de CL winnen, post ik nooit meer op FOK!.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat overleven de Arsenal-supporters nooit.
Wat is er mis met Sanchez?quote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Bolasie het volgende:
Bizarre prestatie van Poch zonder Kane en die grap van een bank.
Ajax wint de CL.
Die gaan Ajax wel rapen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ajax - Liverpool finale.
De grootste genotsfinale OOIT.
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens
Ben voorstander van de VAR,maar vind het toch wel kut kijken merk ik. Nooit meer échte ontlading bij een goal ofzo ook
Heeft de eerste wedstrijd met een halve B elftal lopen verdedigen en de tweede wedstrijd brengt hij Fernandinho in met 1 goal verschil to go throughquote:
Merkte je gisteren ook goed bij die goal van kampsjaak Donnyquote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Eens
Ben voorstander van de VAR,maar vind het toch wel kut kijken merk ik. Nooit meer échte ontlading bij een goal ofzo ook
De scheids werkte niet mee he,keepertje had rood moeten krijgen vlak na de 1-0.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet van Inter kunnen winnen die 300 punten achter Juventus staan
Mwuah, rapen niet wel winnen inderdaad. Eerst Tottenham maar, gaat lastig zat worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dachten we ook van Juventus, maat.
Hoop het niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wie zegt dat Barca Liverpool gaat verslaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |