Dat lijkt me niet, je moet je problemen niet afschuiven op een ander. En met zo'n budget als dat van Ajax moet je sowieso niet zeiken over een paar wedstrijden tegen andere Eredivisie clubs.quote:
Finalequote:Op woensdag 17 april 2019 22:16 schreef TLC het volgende:
Ajax - Tottenham
Barcelona - Liverpool
mooie halve finales
IPA hypequote:Op woensdag 17 april 2019 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van die IPA hype, maar geniet ze.
Die zitten niet op school. Die liggen allemaal schijndood in Amsterdam, want klimaat.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:16 schreef Oscar. het volgende:
[..]
De graafschap die helemaal uitkijkt om tegen het grote Ajax te mogen spelen
Kindertjes die op vrijdagmiddag op school zitten en dus Ajax moeten missen
Lijkt me wel de enige oplossing eigenlijk... dit zal de laatste keer zijn dat de KNVB geen rekening houdt met het Europees voetbal denk ikquote:Op woensdag 17 april 2019 22:12 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:FreekJansenVI twitterde op woensdag 17-04-2019 om 22:06:53KNVB roept alle clubs op om morgenmiddag naar Zeist te komen en speeldagenprobleem van Ajax op te lossen. Eredivisie mogelijk met week verlengd.https://t.co/DGbRFZbQD8 reageer retweet
Ronaldo naar Den Boschquote:Op woensdag 17 april 2019 22:16 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Den Bosch gaat straks na overname de halve Eredivisie kopen genot. Eigenaartje bezit 2,5 miljard eurotjes.
Speciaalbiertopics zijn voor proleten.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
IPA hype
Je bent niet meer welkom in het speciaalbiertopic. Tenzij je het over Brand IPA’s hebt natuurlijk; die zijn vies.
Wat jij drinkt is pils > bier is wat anders ouwe dibbesquote:Op woensdag 17 april 2019 22:17 schreef Coco. het volgende:
[..]
Speciaalbiertopics zijn voor proleten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |