mmmmm waar blijft de andere helft dan in hun neus of watquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:17 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat krijgen de dames óók niet. Met geluk hebben ze de helft.
Soms in de neus of slokdarm (alcohol probleem). Meestal schulden/verkeerd vriendjequote:Op vrijdag 26 april 2019 22:19 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
mmmmm waar blijft de andere helft dan in hun neus of wat
Hihihihi ok dat verklaard een hoop....quote:Op zaterdag 27 april 2019 19:50 schreef eRKa het volgende:
[..]
Soms in de neus of slokdarm (alcohol probleem). Meestal schulden/verkeerd vriendje
Uh ja dan hebben ze astronomisch veel gelukquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:17 schreef eRKa het volgende:
[..]
Dat krijgen de dames óók niet. Met geluk hebben ze de helft.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:19 schreef kaakchirurg444 het volgende:
[..]
mmmmm waar blijft de andere helft dan in hun neus of wat
Nou, nee. Meeste clubs doen 50/50, is de algemene regel. Clubs die 60/40 aanhouden zijn niet lang in business, óf bieden veel extra's tegen een hoger tarief zodat de opbrengst per uur voor de dame gelijk is.quote:Op zondag 28 april 2019 00:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Uh ja dan hebben ze astronomisch veel geluk
Echt? ook voor achter de ramen enzo? Bedoel dan verdienen ze wel goud geld terwijl ik nou niet het idee heb dat die meiden zo rijk zijn.quote:Op zondag 28 april 2019 22:27 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nou, nee. Meeste clubs doen 50/50, is de algemene regel. Clubs die 60/40 aanhouden zijn niet lang in business, óf bieden veel extra's tegen een hoger tarief zodat de opbrengst per uur voor de dame gelijk is.
Ramen is anders. Die huren ruimte/raam en moeten veel afdragen aan de pooier.quote:Op zondag 28 april 2019 22:33 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Echt? ook voor achter de ramen enzo? Bedoel dan verdienen ze wel goud geld terwijl ik nou niet het idee heb dat die meiden zo rijk zijn.
Ik dacht dat de huur voor "een raam" op de Walletjes al snel een paar honderd euro per dag is.quote:Op zondag 28 april 2019 22:44 schreef eRKa het volgende:
[..]
Ramen is anders. Die huren ruimte/raam en moeten veel afdragen aan de pooier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |