Welnee die pakt nog de landstitel en de Engelse beker toch? Volgend jaar nog een laatste kansquote:
Dat is toch gvd geen Chinees of welquote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gefeliciteerd he, je broer door naar halve finale
Ajax - Barcelona wordt een bijzondere wedstrijdquote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja is wel mooi
Krijg je Tottenham of Ajax in de finale
dit is gewoon een regelrechte wanprestatiequote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Welnee die pakt nog de landstitel en de Engelse beker toch? Volgend jaar nog een laatste kans
Dit hadden ze wel echt keihard moeten winnen ja maar goedquote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dit is gewoon een regelrechte wanprestatie
Pep out, Mourinho in
Winnaar daarvan krijgt ze in de finale om de oren van LFCquote:Op woensdag 17 april 2019 22:55 schreef Le_Professeur het volgende:
Tottenham en Ajax naar de halve finale, wat een niveau
Barcelona is een lastige opgave met Messi in zijn huidige vormquote:Op woensdag 17 april 2019 22:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Winnaar daarvan krijgt ze in de finale om de oren van LFC
Virgil van Dijk regelt dat welquote:Op woensdag 17 april 2019 23:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Barcelona is een lastige opgave met Messi in zijn huidige vorm
Ben echt Liverpool-moequote:Op woensdag 17 april 2019 23:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Virgil van Dijk regelt dat wel
Dat kan en dat respecteer ik, al doe ik verder niks met die mening.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben echt Liverpool-moe
Gotvertyfus zeg
Ben ook bang van niet inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat kan en dat respecteer ik, al doe ik verder niks met die mening.
Het is gewoon een soort jaloezie gok ikquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben ook bang van niet inderdaad
Dat hoop je hahaquote:Op woensdag 17 april 2019 23:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het is gewoon een soort jaloezie gok ik
Ja klopt, maar een finale Tottenham - Liverpool zou wel kut zijn, dus we mogen hopen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:21 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel weet wie er tegen elkaar moet hoor haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |