Die is geinigquote:
Beetje wandelen met mini-ToT enzo, verder vrij weinig.quote:
Hoe oud is mini ToT als ik vragen mag?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje wandelen met mini-ToT enzo, verder vrij weinig.
Ik zit nog wel op een telefoontje te wachten van het ziekenhuis omdat ik een onterechte rekening van meer dan ¤600 betaald heb na een aanmaning en ik dat geld nu terug wil hebben.
Verder een mobieltje bij een webshop besteld, maar die wordt ineens vanuit Hong Kong gestuurd terwijl ik daar niets van wist en ik probeer er achter te komen of ik dan nu ineens importheffing over dat ding moet betalen of niet. Ik heb vaker wat bij hen besteld en de dingen werden altijd vanuit een Europees land verstuurd.
Bijna weekendquote:
Zwaar levenquote:
quote:Op donderdag 18 april 2019 08:44 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hoe oud is mini ToT als ik vragen mag?
600 euro is ook wel de moeite waard zeg
Zou toch raar zijn als je daar ineens importheffing over moet betalen? Dan hadden ze dat erbij moeten vermelden. Is het z'n speciale telefoon trouwens dat dat vanuit HK moet komen?
quote:
Barbecuen toch?quote:
Alleen moet hij wel gezonder eten dan dit om zo groot te worden:quote:
Moet paps het goede voorbeeld geven natuurlijkquote:Op donderdag 18 april 2019 09:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Alleen moet hij wel gezonder eten dan dit om zo groot te worden:
[ afbeelding ]
Daar zitten toch geen voedingsstoffen in?Tenzij ze er in gemorst zijn natuurlijk.
Owjah, shit!quote:Op donderdag 18 april 2019 09:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Moet paps het goede voorbeeld geven natuurlijkhalve kip als ontbijt ofzo
Vandaag tot half 4 en morgen nogquote:Op donderdag 18 april 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb je al bijna weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |