heb ik maar 3 notes gepakt de laatste week? Waren jullie weg ofzo haahaquote:Op woensdag 17 april 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er 178 nu totaal.
Jij bent ineens radicaal omgeslagen.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
heb ik maar 3 notes gepakt de laatste week? Waren jullie weg ofzo haaha
hoeveel heb ik erquote:Op woensdag 17 april 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je hebt er 178 nu totaal.
heb je een dubbele note gegeven nu hahaatjesquote:Op woensdag 17 april 2019 14:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoveel dubbele moeten er nog weggehaald worden ja
begin van het jaar stond ik voor en nu is hij me ruim voorbij gesjanstquote:Op woensdag 17 april 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had bij Hermann eigenlijk wel meer notes verwacht dan bij Hans
zullen we toch maar weer van account wisselenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begin van het jaar stond ik voor en nu is hij me ruim voorbij gesjanst
Die jongen is na een beursje in Utrecht achteruit gegaan.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
begin van het jaar stond ik voor en nu is hij me ruim voorbij gesjanst
Zeg je nu dat mijn notes onterecht zijn?quote:Op woensdag 17 april 2019 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had bij Hermann eigenlijk wel meer notes verwacht dan bij Hans
is goed HZAWquote:Op woensdag 17 april 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
zullen we toch maar weer van account wisselen
Nee.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeg je nu dat mijn notes onterecht zijn?
zolang dit niet betekent dat ze geen muziek meer maken verandert er niks.quote:Op woensdag 17 april 2019 14:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
godverdomme jongens
Ronnie Flex en Famke Louise zijn uitelkaar
HOE NU VERDER?????
Dat doe ik per definitiequote:Op woensdag 17 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we Driepink uitsluiten
Die arme jongen wordt overal uitgeslotenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gelukkig kunnen we Driepink uitsluiten
Ze moeten ook echt een minimale IQ score invoeren voor de crew, iets van 80 ofzo, scheelt zo 90% balastquote:Op woensdag 17 april 2019 14:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die arme jongen wordt overal uitgesloten
Liever niet, heb geen zin om KLB alleen te moeten modererenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:28 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ze moeten ook echt een minimale IQ score invoeren voor de crew, iets van 80 ofzo, scheelt zo 90% balast
De test 2 keer doen zorgt niet voor een verdubbeling van de score hequote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liever niet, heb geen zin om KLB alleen te moeten modereren
Ja dat heb ik hugecooll ook zeker vijf keer moeten uitleggenquote:Op woensdag 17 april 2019 14:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
De test 2 keer doen zorgt niet voor een verdubbeling van de score he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |